Bölüm 6

193 34 2
                                    


Kötü bir ruh halinde misin?


Yu Nian, Meng Yuan'ı restorantın içine kadar takip etti. Pencerenin dışındaki çiçekler ve ağaçlar seyrekti ve sokak lambasının ışığı nedeniyle dallar ve yapraklar bembeyaz duvarlarda mürekkep gibi bir gölge oluşturmuştu.

Meng Yuan elini uzatıp Yu Nian'a fırçayla yazılmış bir menü uzattı: "Bu süre zarfında derslerine çok çalıştın. Ne istersen sipariş edebilirsin. Korkma, kardeşin Meng fakirleşmeyecek."

Yu Nian menüyü eline aldığında hiç kibar davranmadı ve bir et ve iki vejetaryen yemeği sipariş etti. Meng Yuan bir et yemeği, bir sebze yemeği ve bir çorba daha ekledikten sonra masanın yanındaki bakır zili çaldı. Koyu mavi işlemeli cheongsam giymiş iki garson kapıyı açıp içeri girdi ve menüyü alıp götürdü.

Meng Yuan yemek için beklerken zaman kaybetmek istemedi.

"Hazır boş vaktimiz varken, sana yarın gösteriyi birlikte kaydedeceğin diğer dört kişiden bahsedeceğim. Kendini tanı, düşmanını tanı, bin savaş, bin zafer."

Yu Nian çiçek çayından bir yudum aldı ve gülümseyerek, "Ben de bunu sormayı planlıyordum" dedi.

Meng Yuan "'Doğanın Sesi'nin gizlilik çalışmaları her zaman çok iyi olmuştur. Gösteriyi önceden tanıtmak için çok para harcıyorlar, ancak yarışmaya kimin katılacağından asla bahsetmiyorlar ve katılımcı şarkıcıları önceden bilgilendirmiyorlar. Bu nedenle, birçok yeni gelen şarkıcı bir popülerlik dalgası yaratmada çok aktif oldu ve bu arada şov ekibi için de bir popülerlik dalgası yarattılar. "

Yu Nian yeşil bambudan yapılmış bir fincan tuttu ve merakla, "O zaman bunu nereden biliyorsun Meng Kardeş?" diye sordu.

"Çok basit değil mi? Lao He'den gelen listeye vakur bir şekilde baktım." Meng Yuan kendinden emin bir şekilde güldü, "Seninle birlikte sayacağım. Birinin adı Zhao Ruo, iki ay önce bir idol dramasının bitiş şarkısını söyledi. Sesi tatlı olana ait ve şarkı söyleme becerileri ortalama."

"İkincisi Xu Xuan, yeni çıkış yapan bir kız grubunun üyesi, şarkı söyleyip dans edebiliyor ve gruplarının en popüler üyesi olarak kabul ediliyor. Bu kez 'Doğanın Sesi'ne katılırken kesinlikle gücüne güvenmek ve yeni bir popülerlik dalgası yaratmak istiyor."

Meng Yuan şu yorumu yaptı: "Bu iki kadın şarkıcıyı karşılaştırırsak, Zhao Ruo çok daha zayıf. Ve üç erkek şarkıcı var; sen, Fang Huai ve Xia Mingxi."

Yu Nian, "Fang Huai'yi tanıyorum, daha önce bir single çıkarmıştı" diye cevap verdi. "Son zamanlarda yeni şarkıcılarla ilgili bilgileri sıralamama yardım eden Rou Rou kardeşimdi." diye ekledi.

"Çok dikkatli biri." Meng Yuan parmağıyla masaya vurdu ve sözlerine şöyle devam etti: "Ama Fang Huai gerçekten umurumda değil. O utangaç ve sıcak bir adam ve görüntüsü, mizacı ve gücü ancak ortalama sayılabilir."

Yu Nian ağzının kenarını kaldırdı ve gülümsedi, "Yani endişelendiğin kişi Xia Mingxi mi?"

"Evet, o." Meng Yuan içini çekti, "Xia Mingxi ağzında gümüş bir kaşıkla doğdu. Babasının adı Xia Yuan, annesinin adı ise Zhang Lan. Şarkıcı ve oyuncu onlarca yıldır popüler. O onların tek oğlu ve atalarından kalma hayranları çoktan yerlerini almış, sadece onun çıkış yapmasını bekliyorlar. Onunla iki kez tanıştım ve gerçekten de ailesinin iyi özelliklerini almış. Tıpkı senin gibi, o da sadece yüzüne güvenerek popüler olabilecek bir tip. "

Yu Nian yüzüne dokundu ve gülümseyerek vurguladı, "Meng Kardeş, belli ki yeteneğime güveneceğim!"

Meng Yuan da güldü, "Evet, evet, tabii ki yüzüne güvenebilirsin ama yeteneğine ve öz iradene güvenmelisin!"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin