Bölüm 101

101 19 2
                                    


Neden cesaret edemiyorsun?


Yu Nian YouYu CP'ye aşinaydı. Shi Rou bir keresinde ona kısaca açıklamıştı ve "YouYu kızları hayal gücüne güvenir, asla pes etmez" sloganını hâlâ hatırlıyordu. Ancak, bu terimi Xie You'dan duymayı ve CP makalelerinin referans malzemesi olarak kullanıldığını hiç beklemiyordu!

Yu Nian kahkahalarını bastırarak kendini toparladı ve Xie You'ya "Ben de okumak istiyorum, olur mu?" diye sordu.

"Asla olmaz!" Xie You tepkisinin çok yoğun olduğunu fark ederek hemen cevap verdi. Aceleyle açıkladı: "O hikâyeler çok fazla müstehcen içerik barındırıyor. Onları kesinlikle okumamalısın." O konuşurken Xie You'nun kulakları kıpkırmızı oldu.

Yu Nian muzip bir tavırla üst dudağını yaladı ve sordu: "Ne tür müstehcen içerikleri var? Bana bir örnek verebilir misin?"

Xie You bakışlarını indirdi ve bir an için Yu Nian'ın nemli dudaklarına sabitledi. Bakışları yoğunlaştı ve hiçbir uyarıda bulunmadan eğilip Yu Nian'ı öptü. Dudakları ve dişleri iç içe geçti ve eli Yu Nian'ın giysilerinin altından kayarak belindeki deriye dayandı ve hafifçe yoğurdu. Yu Nian zaten hassastı ve Xie You'nun bu dokunuşuyla nefesi düzensizleşti ve gözünün kenarındaki gözyaşı damlası beni bile normalden farklı bir renk aldı.

Öpüşmeyi kesen Xie You'nun gözleri derin ve yoğundu. Boğuk bir sesle, "Bu tür bir içerik" dedi.

Yu Nian, Xie You'nun giysilerini avucunun içinde sıktı ve "Daha fazlası var mı?" diye sordu.

Xie You'nun bakışları sanki ne yaptığını yeni fark etmiş gibi Yu Nian'ın ağzının kenarındaki su lekesine kaydı. Gözlerini beceriksizce kaçırdı ve "Şimdilik... hiçbir şey yok" dedi.

"Şimdilik mi? Yani, gelecekte bir şeyler olabilir mi?" Yu Nian, Xie You'nun omzuna yaslandı ve usulca kıkırdadı.

Yu Nian, Yulan'dan ayrıldıktan sonra akşamki provaya tam zamanında yetişti. Meng Yuan onu görünce rahat bir nefes aldı ve sordu: "Nasıl geçti? Sorunsuz mu?" diye sordu.

Yu Nian kıyafetlerini değiştirirken, "Sorunsuz geçti. Görünüşe göre Xie You'nun annesi birlikte olmamıza karşı çıkmıyor."

"Gerçekten mi?" Meng Yuan'ın gözleri şaşkınlıkla açıldı. Yu Nian'ın uzakta olduğu süre boyunca birçok senaryo hayal etmiş ve hatta Yu Nian'ı nasıl rahatlatacağını düşünmüştü.

Buna karşı çıkmaması iyi bir işaret olsa da, Meng Yuan yine de huzursuz hissetti. "Nian Nian, biraz daha gözlem yapmalısın. Beklenmedik değişiklikler olabilir. Tedbirli olmakta fayda var."

Yu Nian başını salladı ve ona teşekkür etti, "Teşekkür ederim, Meng Kardeş."

"Bana teşekkür etmene gerek yok," diye hatırlattı Meng Yuan, "Bu arada, Chaoyang TV İstasyonunun 20. yıldönümü kutlamaları için daha sonra bir tebrik videosu çekmen gerekiyor. Sadece sana verilen satırları oku ve yarından sonraki gün yayınlanmak üzere diğer sanatçıların videolarıyla birlikte kurgulanacak."

"Pekâlâ," dedi Yu Nian, "'Bırak Şarkı Söyleyeyim'in yayını da yarından sonraki gün, değil mi?"

Yu Nian'ın ne demek istediğini anlayan Meng Yuan ona güvence verdi ama ses tonu pek de iyi değildi: "Merak etme. Eğer Zhao Shuya hâlâ senin popülariteni kullanmak istiyor ve haddini bildirmiyorsa, benim adım Meng değil!"

Ayın 23'ü gecesi, " Bırak Şarkı Söyleyeyim" biter bitmez, internette bir "savaş" patlak verdi.

İlk konuşan Zhao Shuya'nın büyük hayranlarından biri oldu ve Yu Nian'ın profesyonelliğini açıkça sorgulayarak haksız puanlama yaptığı iddiasıyla kamuoyundan özür dilemesini talep etti. Hayran, Zhao Shuya'nın yarışmadan çekilmesi halinde tüm hayranlarının " Bırak Şarkı Söyleyeyim "i tamamen boykot edeceği tehdidinde bulundu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin