Bölüm 81

115 18 4
                                    


Seni duvara karşı öpebilir.


"Gün boyunca yakınlaşamayız ama..." Yu Nian kasıtlı olarak durakladı, "öpüşebilir miyiz?"

Yu Nian'ın sorusunu duyan Xie You hafifçe başını salladı ve sesi daha da kısıldı, "Evet, öpüşebiliriz."

Yu Nian dudaklarını büktü, gözleri parlıyordu ve daha da ileri gitti, "Yatakta öpüşebilir miyiz?"

"Ah?" Xie You'nun kulaklarındaki kızarıklık derinleşti.

Yu Nian hayal kırıklığına uğramış gibi davranarak, "Öpüşebileceğimizi söylememiş miydin?" dedi.

Yu Nian'ın hayal kırıklığına uğradığını görmek istemeyen Xie You aceleyle, "Evet, yatakta... öpüşebiliriz," dedi.

Yu Nian'ın aldığı açık renkli pijamaları giyen Xie You, artık resmi takım elbise giymiyordu ve çok daha yumuşak görünüyordu. Dağınık saçları alnını ve derin, duygulu gözlerini kısmen kapatarak aşağı döküldü. Terliklerle yalınayak yürüyen Xie You'nun ayak bilekleri açıktaydı ve bu da onu yirmili yaşlarının başında genç bir adam gibi gösteriyordu.

Xie You'nun bakışlarının kendisine odaklandığını hisseden Yu Nian yatağa oturdu, yumuşak yastığı okşadı ve davetkâr bir şekilde gülümseyerek "Buraya gelmiyor musun?" diye sordu.

Xie You ancak o zaman kirpiklerini indirdi ve Yu Nian'ın yanına uzandı ama hiç hareket etmeye cesaret edemedi.

Xie You'nun gerginliğini fark etmemiş gibi davranan Yu Nian eğildi ve dudaklarını Xie You'nun dudaklarına bastırdı, çekilmeden önce beş altı saniye kadar oyalandı. "Pekâlâ, hadi uyuyalım!"

Hazırlıksız yakalanan Xie You, Yu Nian'ın sözlerini duyduktan sonra, "Öpüşeceğimizi söylememiş miydin?" diye sordu. Ses tonunda bariz bir hayal kırıklığı vardı.

Yu Nian başını salladı ve battaniyeyi çekerek, "Mmmm, öpüştük, şimdi uyku zamanı." Bununla birlikte Yu Nian gözlerini kapattı.

Bir an sonra, yanında aniden bir hareket oldu. Xie You daha da yaklaştı ve dudaklarını Yu Nian'ın dudaklarına değdirdi, sadece öpüşmekle yetinmeyip diliyle dişlerinin arasındaki boşluklarda gezinerek öpüşmeyi ısrarla derinleştirdi.

Nefes alışları hızlandı ve Xie You Yu Nian'ın dilini kendi diliyle tutarken, Yu Nian'ın dudaklarından yumuşak bir nefes kaçtı.

Xie You aniden dudaklarını ve dilini geri çekerek Yu Nian'ın burnuna nazik bir öpücük kondurdu. Sonra uzandı, gözlerini kapattı ve "Öptüm, uyku zamanı" dedi.

Çok gerçekçi.

Yu Nian'ın dudakları şimdi bir miktar nemle lekelenmişti ve bunu duyduktan sonra yanağını yastığa dayadı ve yatakta düzgün bir şekilde yatan Xie You'ya baktı. Yavaşça bacaklarını yorganın altından uzattı ve Xie You'nun dolgun kalçalarına hafifçe dokundu.

Xie You gözlerini sıkıca kapalı tutsa da nefes alış veriş hızı değişti.

Bir süre sonra Xie You gözlerini açtı ve Yu Nian'ı kollarına çekerek bacaklarını kendi bacaklarının arasına aldı. Yu Nian'ın kulağını hafifçe ısırdı ve alçak, boğuk bir sesle, "Nian Nian, alay etmeyi bırak." diye konuştu.

Xie You'nun çenesine sokulan Yu Nian memnuniyetle gülümsedi, "Mmmm, hadi uyuyalım!"

Uyuşukluktan bunalan Yu Nian derin bir uykuya daldı ve Xie You'nun gittiği zamana dair sadece belli belirsiz anıları vardı. Eliyle alnına dokundu, temasın sıcaklığını hâlâ hissediyordu.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin