Gençlerle yüzleşirken, yaşlılar öne çıkar
Meng Yuan'ın durumu anlatması Yu Nian'ı güldürdü. Bir eli telefonunu tutarken diğer eli Xie You tarafından çekilerek kabin kapısından dışarı çıktı. Telefonda Meng Yuan hâlâ konuşuyordu.
Meng Yuan, "Senin sadece şöhret peşinde koşan biri olduğunu söyledi, ama ona göre asıl şöhret peşinde koşan kişi o profesör," diye açıkladı.
Yu Nian merakla, "Neden böyle söylüyor?" diye sordu.
Meng Yuan "Zhao Shuya'yı tanıyorsun, değil mi? Kendisi sektörde pazarlama ve eğlence konusunda bir ustadır. Birçok sanatçı onun tarafından manipüle edildi ve reklam için kullanıldı."
Yu Nian bunu başını sallayarak onayladı. Fenghe Eğlence'nin sektörde kötü bir itibarı vardı ve bu konuda kişisel deneyimleri vardı.
Meng Yuan "Zhao Shuya diğer alanlarda başarılı olmayabilir ama tanıtım sanatında ustalaştı. Hepiniz ona 5 puan verdikten sonra, şirketi kısa sürede onun için bir single yayınladı. Dürüst olmak gerekirse kalitesi vasattı, hatta dinlemesi biraz tatsızdı. Ancak sağlam hayran kitlesi ve onun için para harcamaya istekli olmaları sayesinde verileri yapay olarak artırdılar."
Meng Yuan"Zhao Shuya'nın babası bir sanat akademisinde ders veren ünlü bir ulusal resim ustası. Dolayısıyla bu Profesör Zhao, yeni kitabını tanıtmak için oğlunun şöhretinden hızla yararlandı. Hayranları, içeriğinin kalitesine ya da okunabilirliğine bakmaksızın kitabı hemen satın aldılar ve kitap internetteki satış listelerinde en üst sıralara yükselerek Zhao Shuya'nın entelektüel geçmişi ve akademisyen ailesinin imajını daha da güçlendirdi."
Durumu şimdi anlayan Yu Nian, "Ama Profesör Zhao neden aniden benden bahsetti?" diye sordu.
"Profesör Zhao, kasıtlı olarak bir muhabir aradıktan sonra, yeni kitabı hakkında, esas olarak geleneksel Çin resim ve sanatını tartışan bir röportaj yaptı. Röportaj sırasında muhabir, Yu Nian'ın bronz bir eseri ada ülkesindeki özel bir müze sahibi tarafından satın alınmasını önlemek için yurtdışından geri satın alma eylemi hakkında bir soru sordu. Profesör Zhao, Yu Nian'ın davranışının edebiyatçılar tarafından hor görüldüğünü vurgulayarak daha önce yaptığı olumsuz yorumların aynısıyla yanıt verdi."
Yu Nian pek umursamadı ve "Görünüşe göre ailelerini gücendirmişim" diyerek kıkırdadı.
Meng Yuan burnunu tutuyormuş gibi yaparak şakacı bir yorumda bulundu ve "Evet, ön elemeden geçmesi gerektiği halde terfi edemedi ve 5 puan aldı" dedi.
Yu Nian gülerek, "Meng Kardeş, böyle konuşma, buna alışık değilim!" dedi.
"Hahaha, tamam, tamam, kibarca konuşacağım!" Meng Yuan cevap verdi. "Zaten önemli bir şey değil. Kamuoyunu biraz etkileme cüretinde bulundum ama en azından netizenler Profesör Zhao tarafından tamamen kandırılmadı."
Daha sonra Xingyao'da buluşmayı planladılar. Görüşmeyi sonlandırdıktan sonra Xie You, "Ne oldu?" diye sordu.
Yu Nian gülümseyerek, "Sadece küçük bir şey, önemli bir şey değil," dedi. "Ama son zamanlarda Rou Rou Abla, Meng Kardeş'in beni yavru bir kuş gibi koruduğunu ve kimsenin hakkımda olumsuz bir şey söylemesine tahammül edemediğini söylüyordu. Bunun doğru olabileceğini fark ettim."
Xie You kendi kendine, "Ben de dayanamıyorum; Nian Nian'ım her yönden mükemmel" diye düşündü.
Onları havaalanından almaya gelen arabaya bindiklerinde, Yu Nian yolculuk boyunca kontrol etmediği Weibo'yu açtı. Adının #YuNianEleştiriliyor# hashtag'i ile beşinci sırada trend olduğunu gördü. Orijinal röportaj videosunda, çevrimiçi savaşın her iki tarafı da tartışmalara neden oluyordu ve yorum denizinin ortasında çeşitli görüşler dile getiriliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...