Bölüm 90

102 16 4
                                    


Aşk hakkında değil



Çok geçmeden Zheng Zhaoxi'nin verdiği bilgiler Xie You'nun önüne kondu. Asistan Qin yanında durdu ve "Kayda değer iki şey var" diye rapor verdi.

Xie You başını salladı, "Devam et."

"Birincisi, dün gece arabanız ayrıldıktan kısa bir süre sonra başka bir arabayla küçük bir çarpışma yaşamış. Sizinle konuşmak için inen arabanın sahibi Zheng Zhaoxi'ydi."

Xie You'nun ifadesi hafifçe karardı, "Bu bir kaza mıydı yoksa kasıtlı mıydı?"

"Kasıtlı olma ihtimali yüzde seksen."

Xie You soğuk bir şekilde, "Devam et." dedi.

"İkinci husus ise Zheng Zhaoxi'nin son altı aydır Daibo ile temas halinde olması ve yeni sözcüleri olmayı hedeflemesi. Hersey'in reklam çekimleri sırasında, Bayan Daibo bizzat Genç Efendi Yu ile temasa geçti."

Dinledikten sonra Xie You'nun gözlerinde bir ürperti belirdi. Tam o sırada telefonuna bir mesaj bildirimi geldi ve yüz ifadesi doğal olarak yumuşayarak mesaja baktı. Asistan Qin, mesajın Genç Efendi Yu ile ilgili olabileceğini tahmin etti.

Beklendiği gibi, Xie You "Nian Nian geliyor" dedi. Bununla birlikte, ayağa kalktı ve adımları hafif ve canlı bir şekilde dışarı çıktı.

Meng Yuan bu işi halledeceğini söyledi ve o da bunu gizlice yaptı. Aradan birkaç gün geçti ve salonda Yu Nian ile Zheng Zhaoxi arasındaki anlaşmazlıktan hiç söz edilmedi.

"Bırak Şarkı Söyleyeyim"in ikinci bölümünün kaydının ardından, dört jüri üyesi ayrı ayrı röportajlar ve kamera arkası görüntüleri kaydetmek üzere geride kaldı.

Wei Lu, sırtı programın logosuna dönük bir sandalyeye oturarak "En çok hangi yarışmacının elenmesine üzülüyorsunuz?" sorusunu yanıtladı. Bu sırada Yu Nian ve diğer ikisi kaydı çoktan bitirmiş ve yakınlarda dinleniyorlardı.

Personel tarafından hazırlanan bir parça meyveyi eline alan Sun Mengze hiç tereddüt etmeden, "Zheng Zhaoxi ile bir anlaşmazlık yaşadığınızı duydum?" diye sordu.

Yu Nian gülümseyerek, "Haberler hızlı yayılıyor, ha?" dedi.

Bai Yan hiç aldırmadan eğildi, "Ah, evet! Eğlence dünyası küçük ve siz de Zheng Zhaoxi de gündemdesiniz, bu yüzden haberler hızla yayılıyor. Ayrıca sizi kışkırtanın Zheng Zhaoxi olduğunu ve sizin de sinirlenip onu yere serdiğinizi duydum."

Göz kırptı, "Ama tüm kızlarım Zheng Zhaoxi'nin oyunculuk becerilerinin o kadar da iyi olmadığını düşünüyor. Acı çekiyormuş gibi yaptı ama ayağa kalkmadan uzun süre yerde kaldı."

Yu Nian sadece gülümsedi.

Sun Mengze devam etti, "Sonrasında ne olduğunu da biliyorum. Zheng Zhaoxi'nin menajeri onu hastaneye götürdü ve söylenene göre o kadar sinirlendi ki doktorların ofis sandalyelerini kırdı ve onları şarlatan olmakla suçladı çünkü doktorlar onun yaralanmadığını söylemişti."

Bai Yan, "Son derece sinirliydi." diye ekledi. "Ayrıca, aynı gün Zheng Zhaoxi, menajeri ve asistanıyla birlikte beş hastaneye koştu, ancak sonuçlar her yerde aynıydı - hepsi yaralanmadığını söyledi. Yüzünün öfkeden karardığını duydum."

Sun Mengze ellerini çırptı ve güldü, "Bai Yan, seni hep soğukkanlı sanırdım. Özel hayatında neden bu kadar dedikoducusun?"

Bai Yan kırmızı dudaklarını kaldırdı, "Dedikodu eğlenceli değil mi? Eğlence sektörüne girmemiş olsaydım, bir magazin muhabiri olurdum! Kişiliğimi biraz yumuşattım ve menajerim hata yapmamak için mesafeli davranmamı ve daha az konuşmamı tavsiye etti." Yu Nian'a baktı, "Ama endişelenme, hepimiz bilsek de, haberler sadece sektör içinde dolaşacak ve halka yayılmayacak."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin