Bölüm 48

116 20 8
                                    


Kalbi Yumuşatacak Kadar Tatlı



O anda Meng Yuan'ın telefonundan bir bildirim sesi geldi. Çorbasından bir yudum aldı, mesajı okuduktan sonra güldü ve yüzü heyecanla doldu. "Vay canına, güzel şeyler gerçekten de birbiri ardına geliyor!"

Shi Rou'nun yemek için iştahı yoktu, bu yüzden Xie You'nun yorum bölümünde gezinmeye ve Domates Forum'daki haberleri yenilemeye devam etti. Parmakları hiç durmadı. Meng Yuan'ın ünlemini merak ederek, "Meng Kardeş, ne iyi haberi?" diye sordu.

"Daha önce 11 Ocak'ta 'Shang Se'nin bir moda kutlaması düzenlediğinden bahsetmemiş miydim? Bir davetiye aldım ve Nian Nian o gün kırmızı halıda yürümek zorunda kalacak!"

Yu Nian yemek çubuklarını bıraktı. "Evet, Meng Kardeş, dün bana bu programdan bahsetmiştin."

Meng Yuan kaşlarını kaldırarak telefonunu işaret etti. "İnsanlar vefasız! Organizatörlerle daha önce temasa geçtiğimde, kırmızı halıda yer vermek konusunda bile isteksiz davrandılar. Çok cimriydiler, saniyeleri sayıyorlardı ve çeneleri neredeyse tavana ulaşıyordu. Ama şimdi, mesai saatinden sonra, dışarısı çoktan kararmışken, sorumlu kişi bana gelip Yu Nian'ın konuk olarak sahneye çıkıp bir şarkı söyleyip söyleyemeyeceğini soruyor."

Shi Rou bunu duyunca sinirlendi. "Organizatörler bize nasıl böyle tepeden bakabilir? Meng Kardeş, hemen anlaşamayız!"

Meng Yuan cevap vermedi ve Yu Nian'a döndü. "Nian Nian, sen ne düşünüyorsun?"

"Sanırım bunu düşüneceğimizi söyleyerek cevap verebiliriz. Yarından sonraki güne kadar beklemek için çok geç olacak. Yarın organizatörlere davet için teşekkür edip, konuk olarak sahneye çıkmayı ve bir şarkı söylemeyi kabul edeceğim."

"Hmm, zekice!" Meng Yuan bunu iyi bir ruh hali içinde söyledi ve çorbasından bir yudum daha aldı. "Evet! Yapmamız gereken tam olarak bu! Onları memnun etmek için acele etmemeliyiz ama çok da kibirli olmamalıyız. Birincisi insanların bize tepeden bakmasına neden olur, ikincisi ise insanları gücendirir. Her ikisi de iyi değildir."

Mesajı yanıtlamak için telefonunu eline aldı ve  "Nian Nian'ın önerdiği şeyi yapalım. Bu akşam görüşüp hangi şarkıyı söylemen gerektiğine ve kıyafetine karar vereceğim. Bu senin ilk kırmızı halı görünümün, bu yüzden güçlü bir izlenim bırakmalısın..."

Sonraki birkaç gün boyunca Yu Nian tüm kalbiyle müzik videosunu çekmeye odaklandı. Ara sıra, ana kasetin son i̇şleme işlemleriyle ilgileniyor ve internetteki iniş çıkışlara pek dikkat etmiyordu.

Birlikte yedikleri yemekler sırasında, Meng Yuan birkaç konudan söz ederdi.

"Xue Yalin'in menajeriyle temasa geçmek için inisiyatif aldım. Yao Yang konuşmamaya karar verdiğine göre, onunla doğrudan yüzleşmeyelim. Bunun yerine, kişiliğine hakaret ettiği gerekçesiyle kendisine karşı ortak bir dava açabiliriz! Ne de olsa hukuk bizim tarafımızda ve özellikle böyle kritik anlarda kendimizi korumak için yasal yollara başvurmak önemlidir."

Büyük boy siyah bir cekete sarınmış olan Yu Nian, elinde bir kase sıcak çorba tutarak başını salladı. "Evet, asılsız suçlamaların maliyeti çok düşük. Eğer bu kez sağlam bir duruş sergilemezsek, kim bilir kaç sanatçı belirsiz suçlamalarla kolayca lekelenecek ve hayatları boyunca bu lekeyi üzerlerinden atamayacaklar."

"Evet, ben de aynı şekilde düşünüyorum. Merak etmeyin, herhangi bir sorun çıkmayacaktır," diye güvence verdi Meng Yuan. "Bu arada, organize ettiklerinden yedi şarkı sattık."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin