Bölüm 53

119 18 5
                                    


Seni nasıl besledi?



Yu Nian yatağın yanına yaklaştı, hafifçe eğildi ve yumuşak bir sesle, "Kendini rahatsız hissediyor musun?" diye sordu.

Bir şey sezmiş gibi görünen Xie You'nun yüz ifadesinde anlık bir duraksama oldu. Gözbebekleri hafifçe küçüldü ve Yu Nian'a bakarken neredeyse paniklemiş görünüyordu, gözlerinde ince bir yalvarış vardı.

"Sağ elinde derin bir yara var ve çok kanamış ama doktor herhangi bir sinire zarar vermediğini söyledi."

Bir saniye sonra Xie You'nun gergin yüz kasları aniden gevşedi.

Yu Nian'ın sesi yumuşaktı ve net bir şekilde konuştu: "Araba kazasından sonraki ikinci gece. Sen ameliyathaneye girdikten kısa bir süre sonra annen geldi ve sonra gitti. Öğleden sonra bir yönetim kurulu toplantısı yapıldı, ancak sonuçlar şimdilik belirsiz. Qu Xiaoran, şoförünüzün sadece hafif yaralar aldığını, Ding Zhaoxian ve beraberindeki personelin de hastanede olduğunu ve kardeşinin onlara göz kulak olduğunu söyledi. Qu Xiaoran'ın kendisi ise kazadan bu yana uyumadı ve az önce halsiz bir şekilde uyuyakaldı."

Yu Nian'ı dinledikten sonra Xie You'nun nefes alış verişi rahatladı ve göz kapakları hafifçe sarkarak yorgunluk belirtileri gösterdi. Yu Nian battaniyeyi düzeltmesine yardım etti ve "Şimdi uyu, her şey yoluna girecek" dedi.

Ertesi sabah erkenden Yu Nian gözlerini açar açmaz Qu Xiaoran'ın ellerini kavuşturmuş, heyecanla, "Uyandın mı? Yeni yılın kutlu olsun! İyi şanslar ve refah içinde! Her gün zengin ol!"

Yu Nian'ın başı ağrıyordu, bu yüzden ayağa kalktı ve bilinçaltında hastane yatağına baktı. Xie You'nun çoktan uyanmış olduğunu ve doktorun onu muayene ettiğini fark etti.

Xie You yastığa yaslanmıştı, üzerinde hasta önlüğü vardı ve alışkanlıkla dik bir duruş sergiliyordu. Profili solgundu, çene çizgisi hafifçe belirginleşmişti ve zayıflığıyla bile büyüleyiciydi.

Qu Xiaoran çok heyecanlıydı ve gevezelik ediyordu: "Xie Xiaoyou uyandığında seni uyandırmak istedim ama buna izin vermedi. Senin biraz daha uyumanı istediğini söyledi. Doktor onu muayene etmeye geldiğinde, seni uyandırmamak için herkese sessiz olmaları talimatını bile verdi."

Xie You, Qu Xiaoran'ı durdurmak istedi ama buna şansı yoktu, bu yüzden sadece konuşmasına izin verebildi ve Yu Nian'a bakamadan başını başka yöne çevirdi.

Kalbinde bir sıcaklık hisseden Yu Nian ayağa kalktı ve battaniyeyi düzgünce katladı.

Qu Xiaoran'ın yüzü gülümsemeyle doluydu. "İyi uyudun mu?"

"Oldukça iyiydi ve şu anda keyfim yerinde." Yu Nian tam konuşmaya devam edecekken telefonu çaldı.

Qu Xiaoran bitişik odayı işaret ederek aramayı cevaplamasını istedi.

Yu Nian başıyla onayladı, bitişikteki odaya girdi ve kapıyı kapattı. "Meng Kardeş, Çin Yeni Yılınız kutlu olsun!"

"Mutlu Çin Yeni Yılı!" Meng Yuan hiçbir zaman kelimeleri boşa harcayan biri olmadı ve doğrudan konuya girdi. "Bu ayın 13'ünde, yani benimle randevunu yeniden planladığın gün, Ye Şehri'ndeki bir müzayedeye katıldın mı?"

"Evet, katıldım. O gün ilgilenmem gereken bazı kişisel meseleler vardı."

"O zaman uyuyor. Önemli bir şey değil ama Ningcheng Müzesi müzayedede bronz bir eser satın almamış mıydı? Bir sürü fotoğraf yayınladılar ve bazı internet kullanıcılarının tarayıcı gibi gözleri vardı ve arka plandaki çekimlerden birinde seni bulmayı başardılar." Meng Yuan içini çekti, "Gördüğümde, o fotoğrafta senin olduğunu fark etmemiştim bile."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin