Nian Nian, bunu gündüz yapamayız.
Motor gürültüsü kaybolduktan sonra, tüm park yeri ilk sessizliğine geri döndü. Yu Nian ani bir sağırlıktan sonra yeniden duymaya başlamış gibi, kalbinin hızla attığını ve kulak zarlarında yankılandığını hissedebiliyordu. Xie You'nun titreyen sesini ve zor nefes alışını duyabiliyordu.
Xie You'nun solgun yüzünü ve daralmış göz bebeklerini gören Yu Nian, bilinçaltında elini kaldırıp Xie You'nun omzunu okşayarak onu rahatlatmak istedi. Ne de olsa Xie Li bir araba kazasında ölmüştü ve Xie You'nun kendisi de Ding Zhaoxian tarafından düzenlenen kazada neredeyse ölüyordu.
Ancak boğazı düğümlendi ve ses çıkaramadı. Aşırı korku uzuvlarını güçsüz bırakmıştı.
Xie You dudaklarını Yu Nian'ın alnına bastırdı ve endişeyle "Nian Nian, acı hissediyor musun?" diye sormadan önce derin bir nefes aldı.
Sinir uçları tekrar hassaslaştı ve muhtemelen yere sürtündüğü için uyluğunda hafif bir acı hissetti. Yu Nian başını salladı. Kendine geldikten sonra endişesini dile getirdi: "Ben yaralanmadım, ya sen?"
Xie You tarafından tutulurken yere yuvarlandıklarında Xie You'nun bastırılmış iniltisini duyduğunu hatırlıyordu.
"Ben iyiyim." Xie You, Yu Nian'ın ayağa kalkmasına yardım etti ve kırmızı spor arabanın konumuna bakmadan önce herhangi bir yarası olmadığından emin oldu.
Spor arabanın lüks ve göz kamaştırıcı ön kısmı beton bir sütuna çarparak ağır hasar almıştı. Xie You'nun beş koruması sessizce duruyordu; ikisi arabanın kapılarının her iki tarafını koruyor, kalan üçü ise bölgeyi emniyete alıyor ve olay yerindeki mermi izleriyle ilgileniyordu.
Xie You'nun gözleri doğal olarak derindi ve ifadesiz yüzü buz gibi bir aura yayıyordu. Şu anda yüzü derin bir uçurum kadar karanlıktı ve gözleri buz gibi bir keskinlikle doluydu.
"Onu dışarı çıkarın."
"Evet."
Arabanın yanında duran korumanın emrine uyarak, arabanın kapısını şiddetle açtılar, emniyet kemerini yırttılar ve hâlâ açılan hava yastıklarının arasında oturan Tang Xiaoke'yi kabaca dışarı sürüklediler.
Patlayan lastik ve tepki vermeyen direksiyon simidi Tang Xiaoke'yi zaten korkutmuştu. Şimdi de iki iri yarı koruma tarafından sürüklenerek beton zemine bir bez bebek gibi atılmıştı.
Xie You çömeldi, elini uzattı ve koruma tarafından kendisine uzatılan silahı aldı. Keskin bir sesle emniyeti açtı ve namluyu doğrudan Tang Xiaoke'nin alnına dayadı.
Silahın buz gibi soğuk metali hâlâ barut kokusunu taşıyordu. Tang Xiaoke'nin göz bebekleri iğne kadar küçülmüştü ve titreyerek "Beni öldüremezsin... Beni öldüremezsin! Benim babam Tang Jianzhong! Yapamazsın-"
Xie You'nun gözleri mürekkep kadar karaydı ve usulca araya girerek, "Yapamam mı?" dedi. Sesi bile keskin bir ton taşıyordu.
Xie You'nun bakışlarıyla karşılaşan Tang Xiaoke, karşı tarafın kendisini gerçekten öldürmek istediğini hissederek ürperdi. Babasının söylediklerini hatırladı: Xie You ile tanışacak niteliklere bile sahip değildi.
Boğucu bir korku buz gibi soğuk bir su gibi üzerine çöktü. Tang Xiaoke'nin işaret parmağı korkudan titreyerek beton zemine gömüldü ve nefes almakta zorlanırken göğsü kabardı.
Soluduğu havada bile dikenler varmış gibi hissediyordu.
Tam o anda Yu Nian elini nazikçe Xie You'nun soğuk elinin üzerine koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...