Bölüm 10

176 29 7
                                    


Tüm localar ücretsizdir



Xia Mingxi aradığında Yu Nian dans dersine yeni girmişti. Cevap tuşuna bastı ve alnındaki teri sildi, "Mingxi?"

Xia Mingxi birkaç saniye garip bir şekilde sessiz kaldı. Yu Nian tam sorunun ne olduğunu sormak istediğinde Xia Mingxi'nin zayıf sesi geldi, "Nian Nian...... Seni rahatsız mı ettim?"

Yu Nian şaşkındı, "Dersten yeni çıktım, ne oldu?"

Xia Mingxi sustu ve sonra duraksamadan patladı, "Ne oluyor, ben de seni.....ah, ah, ah, ah.....o kadar nefes nefese konuşuyordun ki yanlışlıkla kötü bir çağrışım yaptım, özür dilerim!"

Yu Nian'ın tepki vermesi biraz zaman aldı, sonra güldü ve azarladı, "Xia Mingxi, kafanda ne tür bir sarı atık var? Az önce dans ettiğim için nefes nefese kaldım! Dans et!"

Xia Mingxi birkaç kez öksürdü, "Bu gerçekten utanç verici, burada duralım."

Hemen konuyu değiştirdi, "Nian Nian, nereden geldin? Daha önce bana verdiğin birkaç şarkıyı vokal öğretmenime gösterdim ve hepsinin çok çok iyi olduğunu söyledi! Söylemesi zor değiller, bana çok yakışıyorlar ve söylendiğinde canlı efekt çok iyi olacak!"

Yu Nian gülümsedi ve elinde beyaz bir havluyla, "Bu iyi, bu şarkıların sözleri ve söz yazarları benim-" Durakladı ve sonra devam etti, "Çok sevdiğim Bayan Sheng Lingyi."

Xia Mingxi ortadaki duraklamayı fark etmedi, "Evet, evet, öğretmenim bana bazı genel bilgiler verdi, Öğretmen Sheng Lingyi'nin onlarca yıldır parlak olduğunu, ulusal hazine düzeyinde bir şarkı yazarı olduğunu söyledi. Duyduğum şarkıların çoğunun Sheng Öğretmen tarafından yazıldığını fark ettim. Evet, Ningcheng Üniversitesi'nin okul şarkısı da öyle!"

Yu Nian birkaç saniyeliğine transa geçti ve hemen gülümsedi, "Meng Kardeş'le ilk tanıştığımda, benden dinlemek için bir şarkı söylememi istedi ve ben de Ningcheng Üniversitesi'nin okul şarkısını söyledim."

"Hahaha," diye kahkahayı bastı Xia Mingxi, "Yu Nian, sen ne dahisin! Okul şarkısı söylemek, garip değil mi? Müdürün şok olmuş olmalı!" Güldükten sonra konuya geri döndü, "Bu arada, şarkıyı seçtin mi?"

"Yu Qing'in 'Uzak Yıldız' şarkısını seçtim."

Xia Mingxi şok oldu, "Aman Tanrım! Neden bu kadar inatçı olmak istiyorsun? Bu şarkı çok ünlü ve söylemesi çok zor! Eğer bir şeyler ters giderse, ölümüne alay konusu olursun. Ama neden Yu Qing'in şarkısını seçtin?"

"Onun şarkılarının sözlerine ve müziğine aşinayım" diyen Yu Nian hala kendinden çok emin, "Sözleri mümkün olduğunca hatırlayabilirsem duyguyu söyleyebilirim."

Xia Mingxi, "Hayatım teleprompter tarafından veriliyor" dediğini hatırladı ve tekrar kahkahalara boğuldu.

..........

Neredeyse ikinci turun zamanı gelmişti. Yu Nian hâlâ stüdyoya ilk giden kişiydi, ancak on dakika içinde Xia Mingxi de kasketini takarak içeri daldı.

"Şaşırdın mı? Sanırım çok erken gelmiş olmalısın, ben de seninle erkenden oynamaya geldim!"

Yu Nian elindeki iki şişe taze sıkılmış meyve suyunu Xia Mingxi ile paylaştı ve keyfi yerindeydi, "Kahvaltı yaptın mı?"

Xia Mingxi başını salladı ve elindeki meyve suyunu salladı, "Bundan bir şişe yeterli. Menajerim kilo alacağımdan endişeleniyor."

Bu sırada He Qiubai geldi ve Yu Nian ile Xia Mingxi'nin omuzlarına vurarak, "Sizi görmek sıcak bir arama görmek gibi!" dedi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin