Benim, bir fikrin var mı?
Yu Nian sade önlüğünü çıkardı ve astı. Yanında oturan Shen Wei'ye baktı ve "Shen Amca, gel de bir tadına bak; çorbamın tadı nasıl?" dedi.
Shen Wei ellerini arkada birleştirerek çorbanın yanına gitti, yarım kâseden daha azını tattı, gülümsedi ve "Çok lezzetli!" dedi. Çorba kasesini yere bıraktı ve tekrar iç çekti, "Sadece genç efendinin--"
Yu Nian onun ne söyleyeceğini biliyordu ve gülümseyerek cevap verdi, "Yemek yapmama izin verilmemeli, değil mi?"
Shen Wei başını salladı, "Bay ve Bayan öğrenirse, kim bilir ne kadar üzülürler?!"
Yu Nian çorbayı iki beyaz porselen kâseye koydu. Yaşlı adamın söylediklerini yalanlamadı; sadece gözlerini eğdi ve "Ama Shen Amca, gelecekte sevdiğim kişi için lezzetli yemekler yapabileceğimi de umuyorum" dedi.
Shen Wei bunu duyduğunda, sevdiğin kişi mi? Hemen ikna etmeyi bırakıp yaklaştı ve sanki bir şeyler fısıldıyormuş gibi sesini hafifçe alçaltarak, "Bayan Yu Qing'in söyledikleri doğru mu? Genç efendi, gerçekten hoşlandığınız biri var mı?"
"Ah?" Yu Nian'ın elindeki kaşık neredeyse yere düşüyordu ve çaresizce, "Abla, sana ne söyledi?" dedi.
Shen Wei yüzündeki kırışıklıklar açılana kadar gülümsedi ve nazik bir sesle, "Fazla bir şey söylemedi. Doğru, 1.86 metre biraz daha uzun. Sanırım televizyonda basketbol ya da voleybol oynayan kadınlar gibi olmalı, değil mi? Vücut çok iyi ve sağlıklı olmalı ve çocuk sahibi olmak zor olmamalı. Bayan Taiyue size hamileyken sağlığı kötüydü, şiddetli sabah bulantıları vardı ve hiçbir şey yiyemiyordu-"
"Shen Amca," Yu Nian kelimelerin giderek uzaklaştığını duydu ve burnuna dokunarak hızla Shen Wei'nin sözünü kesti, "O... o, hamile kalamaz."
"Hamile kalamaz mı?" Shen Wei birkaç saniye sonra hatırladı ve endişeyle sordu: "Sağlık durumu kötü olduğu için mi? Şifalı yiyecek ya da başka bir şey yapıp iyileşmesi için göndermemi ister misin?"
Yu Nian aceleyle, "Hayır, sağlık durumu iyi olmadığından değil; sadece doğası gereği hamile kalamıyor." dedi.
Shen Wei'ye aşık olduğu kişinin erkek olduğunu nasıl söyleyecekti?
Shen Wei başını salladı ve anladı, "Çocuk sahibi olamamanız önemli değil, yeter ki ondan hoşlanın genç efendi. Bay daha önce en uzun yaşamın yüz yıldan fazla olmadığını ve hoşlandığınız biriyle tanışmanın kolay olmadığını söylemişti. Bu yüzden başka şeyler için açgözlü olmamalısınız."
"Evet, büyükbabam bana böyle öğretti."
Yu Nian çorba kâsesini eline alıp üfledi ve bir yudum aldıktan hemen sonra Shen Wei'nin endişeyle, "Ama genç efendi, o 1.86 metre boyunda bir atlet. Bayan Yu Qing'in tahmin ettiği gibi, geleceğin genç hanımının iştahı..." güvenli bir sıfat düşündü, "çok iyi. Az önce yemek kutusuna beş yemek, bir çorba ve bir atıştırmalık koyduğunuzu gördüm. Porsiyon çok büyük olsa da, yemek için yeterli olup olmadığını ve aç kalmayacağını bilmiyorum."
Bunu düşünen Shen Wei kararlı bir şekilde, "Hayır, hayır, gelecekte gerçekten evlenirseniz, yine de sizin için yemek yapmaya devam etmek istiyorum; aksi takdirde, genç efendi, her öğün bu kadar çok yemek pişirmek sizi çok yoracaktır." dedi.
Yu Nian neredeyse bir ağız dolusu çorbayla boğuluyordu-
Ablası Shen Amca ile ne konuşmuştu?
Yu Nian'ın yüzünün biraz kızardığını gören Shen Wei onun utandığını düşündü ve gülümseyerek şöyle dedi: "Sporcular için iştahlı olmak normaldir. Yemek yiyebilmek bir nimettir. Genç efendi, siz sadece çok az yiyorsunuz, bu yüzden çok zayıfsınız. Belki ileride genç bayan tarafından tek elle kaldırılırsınız!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...