Güzelliği Görmek ve Kişiliği Takdir Etmek
Öğlene doğru, #Yu Qing ve Yu Nian'ın gece yarısı gezintisi# Bu konu sıcak aramalarda ilk beşe girmişti. Konuyla ilgili yorumların eğilimi neredeyse tek taraflıydı. Herkes birbiri ardına You You için şikayet ediyordu, #You You için üzülüyorum# ilk on sıraya sıkışmıştı.
Shi Rou öfkeyle, "You You'nun hayranlarıyla başa çıkmak gerçekten zor. Onlar kavga eden tipte sadık hayranlar. Yılın başında bir erkek sanatçının You You ile çarpıştığını ve onunla aynı yeni bahar stilini giydiğini hatırlıyorum. Aslında çok da büyük bir olay değildi, ama ne olduysa sanatçı You You'nun hayranları tarafından uzun süre kuşatıldı ve sonunda karşı tarafın giydiricisi ortaya çıkıp şahsen özür dilemek zorunda kaldı; ancak o zaman bu mesele bitmiş sayıldı."
Yu Nian satırlarını düşünüyordu ve Shi Rou'nun sözlerini dinledikten sonra biraz şaşırdı, "Böyle bir durum mu vardı?"
"Elbette! Ve daha önce kazandıkları için, sadece bir özürle yetinmeyecekler ve daha sonra daha da vicdansız olacaklar!" Shi Rou, Yu Nian'ın giydiği beyaz pamuklu tişörte baktı ve gülümseyerek, "Ama NianNian, tüm eğlence sektöründe kimsenin seninle aynı kıyafeti giymesi mümkün değil!" dedi.
Yu Nian tişörtünü haklı çıkarmak için yakasını çekti, "Giymesi gerçekten çok rahat!"
Shi Rou ciddi bir ifadeyle başını sallayarak, "Evet, evet, sen mutlu olduğun sürece! Her neyse, eğer bunu giyersen, diğerleri kıyafetlerin on bin olmasa bile bin dolar değerinde olduğunu düşüneceklerdir."
Çok geçmeden, son durumu dikkatle izleyen Shi Rou başını kaldırdı ve heyecanla, "NianNian, çıktı!" dedi.
Yu Nian sık sık çevirdiği için kenarları pürüzlü olan yazıyı yere bıraktı ve eğilip baktığında bunun büyük bir V. tarafından yazılmış bir makale olduğunu gördü: Çin'deki En İyi Üç Altın Ajansı" idi.
Makaleye tıkladıktan sonra, Meng Yuan listede Fang Li adlı bir kişiyle birinci sırada yer aldı.
Makale, Meng Yuan'ın sektöre girdiğinden bu yana sektöre kazandırdığı sanatçılar hakkındaki bilgileri popülerleştiriyordu. Her biri çok iyi tanınıyordu. Son olarak, Meng Yuan'ın şu anda yanında sadece bir sanatçı olduğu ve onun da Yu Nian olduğu belirtiliyordu.
[Harika! Kardeş Meng ve Kardeş Li, bu iki insan eğlence sektöründeki büyük patronların yarısını ele geçirdi!]
[Elinizde kaynaklarınız varsa, insanlar popüler olacaktır. Elinizde popüler insanlar varsa, daha fazla kaynağa sahip olursunuz! Menajerin rolü gerçekten çok büyük! Umarım ailemin oğlu sözleşmeyi feshettikten sonra iyi bir menajer bulabilir].
[Yu Nian'ın menajerinin aslında Meng Yuan olduğunu öğrendim! Bu açıdan bakıldığında, "Doğanın Sesi" gibi bir programa Menajer Meng'in kolayca insan sokması kolay olmalı, değil mi?]
Shi Rou izlerken gülümsedi ve yorumları işaret etmeye devam etti, "Meng Kardeş'in bulduğu bu sucuların yorumları çok açık sözlü değil mi? Gerçekten utanç verici, hahaha!" Yorumları tekrar aşağı kaydırdı, "Ancak, birçok kişi Meng Kardeş gibi bir menajerle, zirveye çıkmak için Yu Qing'e güvenmenize gerçekten gerek olmadığını söyledi."
Yu Nian da yorumlardaki mahcubiyetle eğleniyordu, "Aslında, çoğu insanın kendi yargıları vardır ve inanmaya karar verdikleri bilgi ve mantığa dayanarak karar vereceklerdir. Ve mevcut bilgiler de beyin takviyelerini genişletecek ve uzatacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...