Neden kendime acı çektireyim ki?
Bu yazıya gelen ilk yanıtlar mükemmel bir sırayla.
[Kutsal saçmalık!]
[Kutsal saçmalık!]
[Kutsal saçmalık!]
Görünüşe göre herkes bir tamponlama aşamasından geçiyordu ve yavaş yavaş çeşitli sesler ortaya çıktı.
[Kahretsin, Tai Dağı'nı tanıyamadım! Daha önce Yu Nian'la alay ettiğim için özür dilemem gerekiyor! Göz açıp kapayıncaya kadar 25.000'den 260 milyona çıktı. Orijinal 250'ye ne oldu? TV dizileri bile bu kadar abartmaya cesaret edemez!]
[Efsaneye göre antika toplamak sizi zengin yapabilir ama bu sadece zengin olmak değil; süper zengin olmak! Ufkum genişledi! Bu arada, kırık kaselere para harcadığı ve 'IQ vergisi' ödediği için Yu Nian'la alay edenlere ne demeli? Şimdi nasıl hissediyorlar? Kelimelerle anlatılamaz, değil mi? Oh, bu bir kase değil; imparatorun içmek için kullandığı bir fincan...]
[Aaaaaah, ucuz fırsatlar yakalamanın zirvesi! Bu tek kelimeyle inanılmaz bir vizyon! Bir kamu hizmeti reklamı çekmesi gerekmiyor muydu? Bazı hurdalara öylesine bakmamış mıydı? O sadece kırık bir kase alan çok paralı bir aptal değil miydi? İçtenlikle eğiliyorum!]
[Bir daha asla onun imajını eleştirmeyeceğim, çünkü o etkileyici bir imajın vücut bulmuş hali! Usta, lütfen ucuz fırsatlar yakalamak için beni de yanında götür!]
Bu arada, Weibo'da #YuNianDolandırıldı# etiketi trend listesinde en üst sıraya yerleşti. Konu altında hem hayranlar hem de yoldan geçenler acılarını dile getiriyor, yüzlerinin şoktan şiştiğini ve çok acıdığını söylüyorlar!
Yu Nian'ın en büyük hayranlarından biri, "İç çekiyorum, gerçekten çok üzgünüm. Nian Nian'ımız gerçekten de imajını yükseltmek uğruna sahte bir ürün satın almak için 25.000 harcadı, bu da büyük bir şakaya dönüştü ve bir kez daha trend listesinin zirvesine çıktı. Gerçekten de tertemiz ve rafine bir geçmişten gelen sizlerle kıyaslanamaz [ter damlası]. Bu arada, yeni şarkı yarın, ayın 16'sında, öğlen saatlerinde yayınlanacak. İyi olup olmadığını ancak dinledikten sonra anlayacaksınız!"
Zhao Shuya'nın hayranları, konunun gerçekliğini sorgulayarak ve Yu Nian'ın başarısının sadece şans olduğunu iddia ederek toplu halde kopyalayıp yapıştırdılar. Bu kadar övünmek için bir neden göremiyorlardı.
Ancak, çok saygın bir antika V blog yazarı tarafından hızla karşı saldırıya geçtiler.
"Ucuz fırsatlar yakalamak kolay bir şey değil. Aksi takdirde, antika caddesinde dolaşan herkes bir gecede zengin olabilir. Piyasada çok sayıda antika var, ancak daha da fazla sahte var. Gerçeği sahteden ayırt etmek, bir kişinin karakterini, vizyonunu ve bilgisini test etmeyi gerektirir. Bunu sadece derin bilgi ve zengin deneyime sahip olanlar yapabilir! 'Ucuza mal almanın' tam tersi, 'vurgun yapmak' olarak adlandırılır ve tek bir yanlış hareket insanı mahvedebilir. Bu nedenle, antika piyasasında birçok uzman vardır ve sular derin akar. Yu Nian seviyesinde değilseniz, kolayca hamle yapmayın!"
Kısa süre sonra, "Yu Nian'ın vizyonu gerçekten dikkate değer." diye tekrar paylaştı.
Tüm bu olanları takip eden Meng Yuan bacak bacak üstüne atarak gülümsedi ve kıkırdadı. "Onların şaşırdığını görmek çok hoş," diye ekledi, "Gerçekten de şaşıran tek kişi ben değilim!"
Meng Yuan yorumları gözden geçirdikten sonra kaşlarını çattı. "Zhao Shuya'nın hayranlarının nesi var?"
Onun ne demek istediğini anlayan Shi Rou, "Zhao Shuya'nın annesi piyano öğretmeni değil mi? Yani, Zhao Shuya çocukluğundan beri piyano çalışıyor. Yaklaşık iki yıl önce piyano çaldığı videoları yayınlamaya başladı. Piyano becerileri ortalama düzeyde, ancak yakışıklılığı dikkat çekmesini sağladı ve küçük bir çevrede popüler oldu, hatta 'Piyano Prensi' unvanını kazandı. Fenghe Eğlence ile anlaştığında iyi bir hayran kitlesi vardı ve ekibi hayranlarını yönetmeye başladı, bu nedenle yeni bir sanatçı olarak zaten hatırı sayılır bir takipçisi vardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...