Bölüm 129

92 17 3
                                    


Nian Nian, beni arayabilirsin--



Özel bir uçak ayarladıktan, uçuş planını doldurduktan ve programı ayarladıktan sonra, Yu Nian ertesi sabah saat 7'de Xie You'yu havaalanına kadar takip etti. Ekim ayının sonlarında hava önemli ölçüde soğumuştu ve gökyüzü henüz tamamen aydınlanmamıştı. Yüzlerine vuran rüzgâr hafif bir serinlik taşıyordu.

Yu Nian siyah bir maske ve ördek gagalı bir şapka takmış, dalgın dalgın pistte yanıp sönen sinyal ışıklarına bakıyordu.

Xie You elini kaldırdı ve Yu Nian'ı rüzgârdan koruyarak kucağına çekti ve ardından yüzüne dokundu. "Nian Nian, üşüdün mü?"

Başını sallayan Yu Nian, Xie You'nun kucağına doğru eğildi. "Üşümüyorum, üzerimde iki kazak var." Kırılganlığını gizlemedi ve fısıldayarak, "Ama... Çok korkuyorum. Parmak uçlarım titremeden duramıyor."

Yu Nian'ın buz gibi elini tutup kendi cebine sokan Xie You, "Eğer korkuyorsan, gidip kendimiz görelim. Sürekli tahmin yürütmek sadece korkunu arttırır." Yu Nian'ın gözlerinin içine baktı, sesi güven verici bir güç taşıyordu. "Ne zaman olursa olsun, ben buradayım."

Xie You'nun omzuna yaslanan Yu Nian, üzerindeki hafif sedir kokusundan derin bir nefes aldı ve biraz cesaret kazandı.

Uçak yerden ayrılırken, yüksek binalar ve neon ışıkları belirsiz noktalara dönüştü. Bulutlar manzarayı kapattı ve her şey uçsuz bucaksız bir alana dönüştü. Yu Nian önceki gece pek uyumamış, sabahın ikisine kadar şarkı kaydetmişti. Çantalarını toplamak için kalkmadan önce gözlerini uzun süre kapatmamıştı - kalbindeki huzursuzluğu zar zor bastırmak için her zaman yapacak bir şeyler bulması gerekiyor gibiydi.

Xie You yanında üç asistan getirmişti ve uçak sorunsuz bir şekilde uçmaya başladığında çalışmaya başladı. Yu Nian Xie You'nun kucağında yatıyordu, gözleri kapalıydı, asla derin bir uyku çekmiyordu, uyanıklık ve uyku arasında bir durumdaydı. Uzun uçuşlara dayanmak her zaman zor olmuştur. Uyuyamayan Yu Nian, izlemek için üç saatten fazla süren bir müzikal buldu, ancak bittikten sonra bile hangi hikayeyi anlattığı hakkında hiçbir fikri yoktu.

Nihayet uçak inene kadar dayanabilmişti, İsviçre'de öğlen olmuştu ve güneş ışığı göz kamaştıracak kadar parlaktı. He Xiao'nun bulunduğu yere bir arabayla gittiler ve Louisen girişte bekliyordu. Yu Nian'ı görünce ellerini saygıyla önüne koydu ve "Genç Efendi, Bay Xie, iyi günler" diye selamladı.

"İyi günler. Sıkı çalışmanız için teşekkür ederim."

Louisen'in peşinden içeri girdiklerinde, küçük bir kasabanın eteklerinde, yemyeşil bitki örtüsüyle çevrili geniş bir alandaydılar. Yukarı baktıklarında sık ormanlar, uzaklardaki berrak göller ve uzaktaki sıradağların zarif kıvrımlarını görebiliyorlardı.

Yolun sonunda, koyu renkli cam pencereleri mavi gökyüzünü ve beyaz bulutları yansıtan modern tarzda beyaz dikdörtgen bir bina duruyordu. İçeri girildiğinde, içerisi ağırlıklı olarak siyah ve beyazdı. İkinci kata çıkıldığında, koridor boyunca uzanan duvarda boydan boya devasa bir portre asılıydı. Yu Nian olduğu yerde durdu ve bakakaldı, "Bu-"

"Bu Bayan Taying, Beyefendi tarafından ruh halinin iyi olduğu bir dönemde çizildi. Üç aydan fazla sürdü," diye açıkladı Louisen, Yu Nian ve Xie You ile birlikte önlerindeki sanat eserine bakarak. "Ancak, Beyefendi Bayan Taying'in ön yüzünü asla boyamaz. Her zaman yeteneklerinin onun güzelliğini yakalamak için yetersiz olduğunu iddia eder, bu yüzden bu resim sadece profilini gösteriyor. Tabii ki Beyefendi daha çok sırtını resmediyor."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin