Bölüm 20

147 23 1
                                    


Sesi nasıl bu kadar iyi olabilir?


Yu Nian vokal dersini bitirdikten sonra ilk olarak Meng Yuan'ın ofisine gitti. Kapıdan girer girmez eline bir portakal tutuşturuldu. Yemek için oturdu ve Meng Yuan'a "Meng Kardeş, program grubunun uçağı kesinleşti mi?" diye sordu.

"Evet, kesinleşti. Daha önce de söylediğim gibi, her biriniz için bir şarkı yaratmaları ve doğrudan yerinde söylemenize izin vermeleri için birkaç nitelikli şarkı yazarını, tüm önemli isimleri davet ettiler."

Meng Yuan telefonunu salladı, "Az önce Lao He hala benimle konuşuyordu, aslında Yu Qing'in söz yazarı Si Ning'i davet etmek için çok para harcamak istediğini söylüyordu. Ancak etrafa sorduktan sonra, hiç kimse onun iletişim bilgilerine sahip değil ve hiç kimse onun hakkında hiçbir şey bulamıyor. Ayrıca Yu Qing ile tekrar temasa geçti, ancak Yu Qing doğrudan reddetti, bu yüzden sadece unutabiliriz."

Yu Nian'ın portakalı soymakta olan eli bir an durakladı ve cevap vermedi.

Meng Yuan Yu Nian'ın bu doğal olmayan anını fark etmedi ve sözlerine devam etti: "Daha önce vokal öğretmenine özellikle sordum ve büyük ilerleme kaydettiğini söyledi. Prova yapmasan ve sadece şarkı sözlerine baksan bile herhangi bir sorun çıkmayacaktır."

Prova zamanı geldiğinde, He Qiubai de aynı şeyi söyledi.

"Şarkıyı oracıkta yazma ve söyleme fikrini ben buldum. İstediğimiz şey gerçek etki. Gergin olmayın. Nasıl istersen öyle söyleyebilirsin. Hiçbir sorun çıkmaz!"

Yu Nian aynanın önünde oturmuş makyaj yapıyordu ki He Qiubai'nin bu sözlerini duydu. Hafifçe başını salladı, "Tamam Müdür He, hata yapmamak için elimden geleni yapacağım."

He Qiubai ayrıldığında, yanında oturan Xia Mingxi endişeyle içini çekti, "Nian Nian, bu turda işimin biteceğini hissediyorum. Ya akordumu bozarsam ya da nefesim kesilirse? Muhtemelen babam bana gülecek!"

Yu Nian onu teselli etti, "Çok gergin olma, söz yazarı söylenmesi çok zor şarkılar yazmaz."

Xia Mingxi geveledi, "Umarım öyledir! Çok büyük bir kaza olmamalı..."

Kayıt başladı ve Yu Nian'ın da aralarında bulunduğu beş kişi birbiri ardına sahneye çıktı. Seyircilerden çığlıklar yükseldi ve Yu Nian da üzerinde adının yazılı olduğu destek plakalarını gördü. Ardından sunucu sesini yükseltti: "Şimdi de ünlü söz yazarı Bay Jiang Bo'yu davet edelim! Ünlü besteci Bayan Miao Qiu! Ünlü..."

Kameranın bulunduğu yeri taramadığını gören Xia Mingxi gizlice Yu Nian'a fısıldadı, "Bu geniş isim listesi, Cık, gösteri ekibi oldukça fazla para harcadı ve gelenlerin hepsi önemli kişiler!"

Meng Yuan Yu Nian'a daha önce bir makyaj dersi vermişti. O da başını salladı, "Gerçekten de, görünüş ücretlerinin çok pahalı olduğu söyleniyor."

Xia Mingxi dedikodu fısıldadı, "Daha önce Weibo'da Si Ning'in de geleceğine dair bir söylenti vardı ve o kadar çok yayılmıştı ki neredeyse inanacaktım." O anda kamera arkasını döndü ve Xia Mingxi standart gülümsemesini koruyarak hızla sustu.

Bu sahnede, davet edilen söz yazarları bir şarkıcı için yerinde şarkı sözleri yazacaklardır. Başlangıçta, söz yazarı ilk olarak işbirliği yapacağı şarkıcıyı seçecek.

Koltuğunun önündeki yeşil ışığı ilk yakan Miao Qiu oldu. Büyük bukleler halinde permalı saçlarını kabarttı ve gülümseyerek, "Bunu düşünerek zaman harcamak istemiyorum, Xia Mingxi için bir şarkı yazmayı seçiyorum" dedi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin