Seninle tanışmak hayatımdaki en güzel şey olabilir.
Bu iki Weibo güncellemesinden kısa bir süre sonra Weibo sunucusu çöktü. Yu Nian Xingyao Eğlence Merkezi'ne vardığında rahatlamış görünüyordu ve Meng Yuan'dan bir selam aldı. "Aferin! Bu yıl Weibo sunucusunu çökerten ilk sanatçı olduğun için tebrikler!"
Yu Nian biraz mahcup hissetti, "Sunucunun çökmesini beklemiyordum."
"Dürüst olmak gerekirse, sadece Weibo değil, forumlardan biri de çöktü. Hayranlar ve izleyiciler Weibo'nun çöktüğünü gördüklerinde, hızla odaklarını değiştirdiler ve sadece Weibo programcılarının değil, diğer birkaç büyük forumun programcılarının da çılgına dönmesine neden oldular!"
Meng Yuan "Ya kendi popülerliğinizi, ya Başkan Xie'nin popülerliğini ya da bu olayın patlayıcı doğasını hafife aldınız." Masasının üzerinde yan yana duran iki telefonu işaret etti. "Bir önsezim vardı. Weibo'yu yayınladığınızda ilk tepkim telefonumu kapatmak oldu. Rou Rou biraz sonra kendi telefonunu kapattı ve onun telefonu neredeyse havaya uçuyordu!"
Yu Nian sandalyeye oturdu, dalgın bir şekilde bir kalem aldı ve elinde döndürdü. "Dürüst olmak gerekirse, Meng Kardeş, buraya gelirken bunu çok düşündüm. İnternetteki tepkilere bakmaya cesaret edemedim."
Meng Yuan bir kaşını kaldırdı ve bir dizi araba anahtarıyla oynadı. "Demek Nian Nian'ın da sakin olmadığı zamanlar oluyor? İki yıl önce 2 Temmuz'da, tam burada, bu ofiste beni görmeye geldiğini hâlâ hatırlıyorum. Senden bir şarkı söylemeni istemiştim ve sen de Ningcheng Üniversitesi'nin marşını söylemeye başlamıştın. Kilit nokta ise sözleri hatırlayamamandı. Sakin bir şekilde cebinden telefonunu çıkardın, sözlere baktın ve söylemeye başladın. Bu ifade, bu zihniyet benimkinden bile daha sakindi. Göz açıp kapayıncaya kadar, çok uzun zaman geçti."
Arabanın anahtarlarını masanın üzerine koyan Meng Yuan ona güvence verdi: "Weibo'yu paylaştığın andan itibaren, genel gidişatı takip ediyordum. Her şey yolunda. Sadece beton bir duvara çarpıp bir daha asla geri dönmemeye kararlı olan koyu siyah hayranların Başkan Xie'nin Weibo'su karşısında şok geçirebilir ve psikolojik travma yaşayabilir."
Bunu söyledikten sonra bilgisayarından bir web sayfası açtı ve dizüstü bilgisayar ekranını Yu Nian'a doğru itti, "Gel, Sherlock Holmes hayranlarına bir göz at."
Forum gönderisinin başlığı "Kaçırdığımız Tatlılıkları Saymak..." idi.
[Başkan Xie ve Yu Nian artık halka açık!! Son sınıf bir Nian Gao ve YouYu'nun yeni işe alınmış bir hayranı olarak, büyüteçler ve mikroskoplar taşıyarak, biraz şeker serpmek için buradayım! Uyarı: İleride yüksek tatlılık var!!
'Doğanın Sesi'nin ikinci sezon kayıtları sırasında Yu Nian, Xia Mingxi'yi şarkı söylemesi için bir kulübe davet etti ve kulübün sahibi tüm mekanın faturasından feragat etti. Araştırmalara göre kulüp Başkan Xie'nin mülkiyetindeymiş! Ne kadar tatlı, değil mi?
Xingyao Eğlence'den içeriden sızan bilgilere göre Yu Nian şirkete katıldıktan sonra Başkan Xie'nin Xingyao'yu ziyaret etme sıklığı hızla arttı!
Yu Nian'ın canlı yayınları sırasında, her seferinde 'Nian Nian You Yu' adlı bir kimlik ona toplam 990.000 yuan değerinde 999 elmas hediye gönderiyor! Bu muhtemelen... 999 güle eşdeğer mi? Makul bir çıkarımla bunun Başkan Xie'den geldiği söylenebilir! Bir canlı yayın sırasında Yu Nian ona ismiyle hitap ederek kendine dikkat etmesini bile söyledi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...