Bölüm 56

122 21 14
                                    


Bu Büyülü Dünya



Xie You ve Yu Nian'ın ardından otoparka vardıklarında Meng Yuan'ın kafası tamamen karışmıştı.

Xie You'nun Yu Nian'ın maske takmasına dikkatle yardım edişini izledi ve ardından Yu Nian'ın bileğini tutarak gitmek üzere arkasını döndü. Meng Yuan yanlış senaryoyu almış ve yanlış sete gelmiş gibi hissetmekten kendini alamadı!

Peki, Xie You neden gelmişti? Yu Nian'ı koruyor gibi mi görünüyordu?

Olayların bu mucizevi dönüşü ona daha önce izlediği melodramatik idol dramalarını hatırlattı; bir kişi diğerini küçümsüyor ama nazikmiş gibi davranıyor, sadece aşık olmalarını, bağımlı hale gelmelerini sağlıyor ve sonra onlara büyük acı ve ıstırap çektiriyordu.

Önünde yürürken soğuk bir aura yayan Xie You'ya bakan Meng Yuan, bunun imkansız olmayabileceğini düşünmeden edemedi...

Qu XiaoRan arabadan indi ve Yu Nian'ı görür görmez söylenmeye başladı: "Bir kişi gerçekten de kanının her zaman %100 olduğunu düşünüyor, kıyafetlerini giyip hastaneden öylece kaçıyor. Bir sarsıntı daha mı geçirmek istiyor, yoksa geçen sefer yeterince kan kaybetmediğini mi düşünüyor? Bu beni gerçekten endişelendiriyor!"

Xie You sessiz kaldı - Yu Nian'ı dışarı çıkardıktan sonra elini bırakmadı ama ona bakmaya da cesaret edemedi.

Yu Nian'ın bakışları kollarıyla gizledikleri sarmaş dolaş ellerinin üzerinden geçti ve Qu Xiaoran'a gülümseyerek, "Bu arabayı Başkan Qu mu kullandı?" diye sordu.

"Evet, yoksa Xie Xiaoyou'nun kendisinin kullanmasına izin mi vermeliydim?" Qu Xiaoran'ın gözleri bir an için büyüdü. "Bir dakika, benim suç ortağı olduğumu mu ima ediyorsun? Onun başarılı bir şekilde kaçmasında payım olduğunu mu? Bu çok sinir bozucu! Bunu sadece çocukken birlikte ağaçlara tırmandığımız zamanki bağımızdan dolayı yapıyordum! Ama... durum böyle görünüyor?"

Yu Nian kahkahasını tutarak başını eğdi.

Yu Nian'ın Xie You'nun tarafını tuttuğunu fark eden Qu Xiaoran daha da sinirlendi. Saate baktı ve onlara seslendi: "Gidelim, sizi geri götüreceğimden emin olmalıyım. Bu gece bir muayene daha olman gerekiyor ve henüz ilaçlarını almadın! Bu beni deli ediyor!"

Yu Nian onu duydu ve Xie You'ya gülümsedi, "Ben iyiyim. Önce sen git, ben yarın seni görmeye gelirim." Xie You'nun hiçbir şey söylemeden ona baktığını görünce, "Merak etme, ateşim düştüğüne göre iyi olacağım. İlaçlarımı almayı unutmayacağım. Yarın muayene için geldiğinde görüşürüz."

Xie You ancak o zaman elini bıraktı. "Tamam, o zaman ben gidiyorum. Başka bir şey için endişelenmene gerek yok; ben hallederim."

Yu Nian, onun Lin Shunya ile olan durumdan bahsettiğini anladı. Anlayışla başını salladı. "Pekâlâ, lütfen hemen geri dön ve biraz dinlen. Çok geç saatlere kadar çalışma."

Xie You, Qu Xiaoran'ı arabaya kadar takip etmeden önce Yu Nian'a bir kez daha baktı.

Qu Xiaoran'ın arabası uzaklaştıktan sonra Yu Nian ve Meng Yuan geldikleri arabaya bindiler. Meng Yuan'ın tereddütlü ifadesini gören Yu Nian konuşmak için inisiyatif aldı, "Meng Kardeş, herhangi bir sorun varsa sorman yeterli."

Meng Yuan tereddüt etti, "Düşüncelerimi düzenledikten sonra... nefret ettiğim kişiye kendimden başka kimsenin zorbalık etmesine izin veremem! Nefret ettiğim kişiye acı çektirmek ve büyük acılar yaşatmak için önce ona olağanüstü iyi davranmalı, onu kendinden geçirmeli, bana bağımlı kılmalı ve bana derinden aşık etmeli, sonra da onu acımasızca terk mi etmeliyim?"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin