Ben uyurken
Şık süitte sadece sıcak tonlarda bir zemin lambası yanıyordu. Xie You Yu Nian'ı nazikçe geniş yatağa yatırdı ve ardından halının üzerine diz çökerek ayakkabılarını ve çoraplarını çıkarmasına yardım etti.
Yu Nian'ın en iyi beyaz porselen kadar narin ve açık teninin altında mavi damarlar görülüyordu.
Xie You'nun parmakları Yu Nian'ın ayak bileğinin üzerinde gezindi, yavaş yavaş yukarı doğru hareket ederek baldırlarının çizgilerini izlemekten kendini alamadı. Sonunda kendini daha fazla tutamadı ve sanki en değerli hazineye dokunuyormuş gibi başını eğdi ve nazikçe bir öpücük kondurdu.
Yu Nian'ın uykulu sesi belli belirsiz duyuldu, "Demek biri ben uyurken beni öpme fırsatını yakaladı."
Xie You, Yu Nian'ın öpücük çalarken yakalanmak bir yana, aniden uyanacağını bile beklemiyordu. Xie You'nun kulakları bir anda kıpkırmızı oldu, elini bırakmak istedi ama bunu yapmakta isteksizdi.
Yu Nian'ın dudakları hafif bir gülümsemeyle kıvrıldı, sesi hafif boğuktu ve biraz da tembellik vardı, "Aslında, uyandığımda beni yine öpebilirsin."
Xie You'nun derinleşen nefesiyle kirpikleri titredi, gözleri daha da karardı. Parmaklarıyla Yu Nian'ın bacağını okşamaya devam etti, sonra bir kez daha başını eğerek narin teni öptü.
Yu Nian ilk başta şakayla karışık bunu gıdıklanma olarak adlandırdı ama daha sonra elinin tersiyle gözlerini kapatıp nefes nefese kalmaktan kendini alamadı.
Baldır, bel ve boyun boyunca ilerleyen öpücükler kulağa ulaşana kadar devam etti. Xie You, Yu Nian'ın kulak memesini nazikçe ısırdı ve usulca fısıldadı, "Az önce uyuyor numarası yapıyordun."
Yu Nian gözlerinde bir parıltıyla gözlerini kırpıştırdı ve "Uyuyormuş gibi yapmasaydım, birinin beni gizlice öpeceğini nereden bilebilirdim?" diye cevap verdi. Xie You'yu aşağı çekti, yanına döndü ve ona yaslandı. Yavaş ve metodik bir şekilde Xie You'nun siyah kravatını çözmesine yardım ederek, "Öğretmenimiz muhtemelen bugünlerde laboratuvardan çıkmayacak. O bronz gui'ye yüksek voltajlı ampuller kadar parlak gözlerle bakıyordu. Büyükbabam da aynıydı. Büyükbabam hala burada olsaydı, o da bir şeylere dalmışken yemek yemeyi unuturdu."
"Ben de Nian Nian için aynı şeyi hissediyorum."
"Aynı şekilde mi?" Yu Nian çözülmüş kravatı bir kenara bıraktıktan sonra elini Xie You'nun takım elbisesinin düğmelerine koydu ve sorarken dikkatlice tek tek çözdü.
Xie You birkaç saniye tereddüt ettikten sonra "Seni göremediğim zaman iştahım kaçıyor ve çay içme isteğim azalıyor. Seni gördüğümde ise yine iştahımı ve çay isteğimi kaybediyorum." Xie You ne zaman Yu Nian'la karşılaşsa, genellikle soğuk olan sesi eriyen kar gibi yumuşak çıkıyordu.
Yu Nian'ın dudaklarına bir gülümseme yayıldı ve şaşırmış gibi yaptı, "İştahını ve çay arzunu kaybetmek, o zaman... ne düşünüyorsun?"
"Seni," diye yanıtladı Xie You.
Ertesi gün Yu Nian biyolojik saatine göre uyandı, kendini biraz halsiz hissediyordu. Alnını ovuşturdu, doğrulup oturdu ve gardıroptan gelen ışığı fark etti. Boğuk bir sesle "Xie You" diye seslendi.
Xie You takım elbisesini giymeyi yeni bitirmişti ve yatağın yanında durup Yu Nian'ın hâlâ uykulu olan gözlerine bir öpücük kondurdu. "Günaydın, Nian Nian."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...