Bölüm 14

148 25 1
                                    


Aksi takdirde, ne düşünüyorsun


Önümüzdeki üç gün boyunca, Yu Nian'ın sıcak araması ilk onda sıkıca asılı kaldı. Shi Rou biraz garip hissetti, "Nian Nian ve Fang Huai hâlâ çok popüler değil; mantıken konuşursak, ilk heyecanı geçtikten sonra, sıcak arama diğer şeyler tarafından gölgede bırakılmış olmalı."

Meng Yuan bacak bacak üstüne attı, "İşte bu yüzden, Kardeşiniz Meng gidip Nian Nian'ın Weibo takipçilerine bir göz atmanızı istiyor."

Shi Rou net bir şekilde hatırladı, "Neredeyse bir milyona ulaştı."

Meng Yuan parmaklarını şıklattı, "Evet, kilit nokta bu. Tüm bunların arkasındaki kişi hileleri çok iyi biliyor. Bir yandan bu olayı Nian Nian'ı kızdırmak için kullanıyor; bir grup su ordusu Fang Huai'yi azarlarken, diğer grup Nian Nian'ı desteklemek için her yere gidiyor, iki taraf da haklı.

Öte yandan, Nian Nian'ın başına tekrar bir şey geldiğinde, herkesin bilinçaltında tahmin edeceği psikolojik bir ipucu veriyor: Hey, geçen seferkiyle aynı mı, Yu Nian masum ve gelecekte büyük bir tersine dönüş olacak."

Shi Rou aniden fark etti, "Demek öyle!"

Meng Yuan parmağıyla dizine vurdu ve sözlerini tamamladı: "Ama bu konu bugün ya da yarın kesinlikle kapanacak. Çok uzun süre takılmak insanların sıkılmasına neden olacak."

Meng Yuan'ın tahmin ettiği gibi, ertesi gün Yu Nian'ın sıcak arayışları ortadan kalktı ve sıcaklık azalmaya başladı. Ancak "Doğanın Sesi "nin ikinci sezonunun üçüncü aşamasının ısınması uzun sürmedi ve tanıtım ve teşhir yeniden başladı.

Meng Yuan iç geçirdi, "Bu gerçekten harika." Ciddi bir şekilde meyve suyu içen Yu Nian'a baktı ve Shi Rou'ya, "Bu kadar harika olan ne biliyor musun?" diye sordu.

Shi Rou bu kez çok doğru bir şekilde bu noktaya odaklandı, "Fang Huai'nin hiç haberi yok."

Meng Yuan alkışladı, "Bu doğru. Nian Nian'ın sıcak araştırmasından hemen sonra, Fang Huai ile ilgili iyi ya da kötü tüm haberler yok oldu. Bu halkanın en çok korktuğu şey nedir? Yok olmaktan. Hala Fang Huai'yi savunacak birkaç fanatik hayran var; ama bir ya da iki ay sonra kaç kişi Fang Huai'nin kim olduğunu hatırlayacak? Acımasız olsa da gerçek bu."

Yu Nian elindeki meyve suyu bardağını yere bıraktı ve birden aklına geldi, "Meng Kardeş, geçen sefer bana bu konuda kimin yardım ettiğini sormadın mı?"

"Kim olduğunu biliyor musun?"

"Evet, biliyorum. Xie You."

Meng Yuan sandalyede tembel tembel oturuyordu ve bu ismi duyunca anında sırtını dikleştirdi, "Bekle! Kim? Xie You mu?"

Yu Nian gülümseyerek başını salladı, "Evet, bana yardım etti."

Meng Yuan her zaman bunun çok bilim dışı olduğunu düşünmüştür. "Sana yardım mı etti? Başkan Xie'yi tanıyor musun?"

Yu Nian doğruyu söyledi, "Onunla birkaç kez karşılaştım ama birbirimizi pek tanımıyoruz."

"Onu çok iyi tanımıyorsun ve sana yardım etmek için bu kadar çok mu çalıştı?" Meng Yuan'ın düşünceleri zihninde dönüp dolaştı ve çekingen bir tavırla, "O zaman biliyorsun... sana neden yardım etti?" dedi.

"Annesinin benim şarkılarımı dinlemeyi sevdiğini söyledi." Yu Nian Meng Yuan'ın düşüncelerini tahmin etti ve onu rahatlattı, "Belki de bu yüzden bana yardım etti."

Meng Yuan da mırıldandı, "Doğru, eğer gerçekten... başka bir amacı varsa, çoktan bir haber olmalıydı. Belki de annesi şarkı söylemeni sevdiği ve sen de Qu şirketinden bir sanatçı olduğun içindir. Belki de keyfi yerindeydi ve geçerken sana yardım etti."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin