Özel Bölüm

175 22 15
                                    


Ekstralar


Birinci Bölüm:


Meng Yuan aradığında, Yu Nian Sining Malikânesi'nin avlusunda durmuş bir yandan şarkı mırıldanıyor, bir yandan da pirinç makasıyla bitkilerin dallarını ve yapraklarını buduyordu. Makası bıraktı ve çağrıya cevap verdi, "Kardeş Meng?

"Bilge bir insan bilmecelerle konuşmaz. Kendiniz hesaplayın, en son ne zaman güncelleme yaptın?

Bunu duyan Yu Nian daldaki yumuşak yeşil yapraklara baktı ve biraz düşündükten sonra, "Weibo'da üç gün önce paylaştım!" dedi.

"Cık cık, hâlâ erdemli mi davranıyorsun? Bir çiçek paylaştın ve fotoğrafta bile görünmedin. Ve bunu söylemeye nasıl cüret edersin? Hayranlarının hepsi feryat ediyor, idollerinin artık neye benzediğini bile hatırlayamadıklarını söylüyorlar!" Meng Yuan pazarlığa yer bırakmadı, "Acele et ve Xinghai'de canlı yayına başla, yoksa hayranlarının hayal gücü çılgına dönecek. Nüwa bile bu boşlukları dolduramaz. Her geçen gün sahneyi terk edip etmediğini tahmin ediyorlar!

Yu Nian gülümseyerek kabul etti: "Pekâlâ Meng Kardeş, onları bilgilendirmeme yardım eder misin? Yarım saat içinde canlı yayına başlayacağım.

Saat tam on buçukta Yu Nian canlı yayın odasına girdi ve sistem neredeyse on binlerce izleyicinin çevrimiçi olduğunu gösterdi.

Öğleye yaklaşırken, ılık güneş ışığı altında gülümseyerek kamerayı selamladı: "Herkese merhaba. Ning Şehri'nde son birkaç gündür güneşli ve hava harika. Şu anda bahçedeki bitkilerle ilgileniyorum." Bunu söyledikten sonra kamerayı elindeki pirinç makası ve avludaki çiçek ve ağaçları gösterecek şekilde değiştirdi.

[Nian Nian'ın elleri çok iyi görünüyor! Aynı makasların ekran görüntüsü var, onları satın alacağım!]

[Nian Nian'ı görmeyeli çok uzun zaman oldu! Yeni albüm için acele et! 'Parıltı'dan bu yana bir yıl geçti! Söyle bana, yeni albüm nerede?!]

[Nian Nian Sining Malikânesi'nde mi? Raflardaki güller ve kamelyalar çok güzel! Şakayıklar da muhteşem! Ve kuş cıvıltılarını duyabiliyorum!]

Yu Nian yaylım ateşini okurken, gülümseyerek cevap verdi: "Evet, güller ve kamelyalar bu yıl iyi çiçek açıyor, şakayıklar da öyle. Bol yağmur yağdığı için olabilir mi?" "Yeni albüm henüz çıkmadı, biraz daha bekleyebilir misiniz?" diye ekledi.

"Hepiniz biraz daha bekleyebilir misiniz?" diye nazik bir ses tonuyla sorduktan sonra ekran anında "evet" kelimesiyle doldu.

Güneş ışığı kirpiklerine vurmuş gibiydi, teni doğal olarak açık tenliydi ve güneş ışığının yansımasıyla daha da güzel görünüyordu. Telefonunu sabitlemek için bir ağaç dalına yerleştiren Yu Nian, "Son zamanlarda müze projesiyle meşguldüm, bu yüzden albümdeki ilerleme biraz yavaş oldu. Ancak, müze neredeyse bitti ve yakında kullanıma hazır olacak. Evdeki tüm eşyaları kaydedip kategorize ettikten ve düzenlemeyi bitirdikten sonra bu kısım tamamlanmış olacak ve daha fazla zamanım olacak.

O anda avlu duvarlarının dışından bir arabanın hafif motor sesi duyuldu. Yu Nian konuşmayı bıraktı ve giriş kapısının olduğu yöne doğru baktı.

[Ah ah ah, eminim yeni bir albüm geliyordur! Başkan Xie geri dönmüş olmalı! Nian Nian'ın gözleri parlıyor! Yıldızlar görünüyor!!]

[Nian Nian'ın bakışları kurtuluşun ötesinde, profilinin bu gizemli açısı bile bir tablo kadar güzel! Yeni taç giymiş Nian Gao diyor ki, bu güzellik seviyesine kim karşı koyabilir!]

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin