Xie You, gerçekten utangaç mısın?!
Asansör 51. katta durdu. Xie You kapıdan dışarı çıktı. Sekreter hareketi duyunca başını kaldırıp baktı. Gelenin Xie You olduğunu görünce aceleyle ayağa kalktı, ellerini karnının alt kısmına bastırdı ve "Bay Xie, günaydın!" diye konuştu.
Xie You durdu ve soğuk bir sesle, "Qu Xiaoran burada mı?" diye sordu.
Sekreter mermer zemine baktı ve gözlerini kaldırmaya cesaret edemedi, "Başkan Qu şu anda ofisinde. Sizi oraya götürmemi ister misiniz?"
"Evet."
Sekreter, tek kelime etmeye cesaret edemeden yolu göstermek için hızla Xie You'nun önünde ayağa kalktı.
Uzun zamandır Xingyao'da çalışıyordu ve Xie You Başkan Qu'yu aramaya ilk kez gelmiyordu ama onu her gördüğünde korkudan kalbi daha hızlı çarpıyordu. Başkan Xie'nin söylentilere konu olan muhteşem yakışıklılığına gelince, onu dikkatlice görmemişti çünkü karşı tarafın vücudundaki momentum her zaman o kadar baskındı ki başını bile kaldıramıyordu.
Ofisin kapısı açıldı ve Xie You masanın arkasında oturan kişiye bakmak için gözlerini kaldırdı. Adam yine çenesi yukarıda uyuyakalmıştı.
Xie You parmaklarıyla masaya vurdu, "Öğretmen sizi çağırdı."
"Hangi soru!?" Qu Xiaoran dimdik ayağa kalktı. Bir süre kafası karıştı, sonra sinirlendi, "Lanet olsun Xie You, her seferinde bu numarayı yapmayı keser misin? Kalp krizi geçirirsem Laozi'nin ölümünden sen mi sorumlu olacaksın?"
Xie You dudak büktü, "O zaman her seferinde ofiste uyumayı bırakabilir misin?"
"Tamam, tamam," dedi Qu Xiaoran saçlarını kaşıdı ve tekrar oturdu, "Bugün buraya neden geldin? Onaylaman gereken bir iş ya da belge yok mu?"
Xie You davetiyeyi parmaklarının arasında tuttu, "Annem birkaç gün içinde akşam yemeği için eve gelmeni istiyor."
Qu Xiaoran bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Xie You'yu dinledikten sonra daveti kabul etmek için elini uzattı ve gülümsedi, "Tamam, teyzeye orada olacağımı söyle." Konuştuktan sonra ıslık çaldı.
Xie You'nun kaşlarını çattığını gören Qu Xiaoran, yüzünde gurur verici bir gülümsemeyle aceleyle doğruldu, "Röportaj fotoğrafını kapak olarak kullanan bir finans dergisinin sayısız kopya sattığını ve stoklarının tükendiğini duydum? Onların satışları doğrudan ellerimin altındaki popüler trafiği öldürdü. Başkan Xie, bu konuda bir şey söylemek ister misin?"
Xie You: "Hayır."
Qu Xiaoran uzun süredir Xie You'nun kayıtsızlığına alışkındı. Bu yüzden Weibo'yu açmak için cep telefonunu aldı ve duygulanarak okudu.
"'Ben Bayan Xie' adında bir netizen Weibo'nuza yorum yapmış. Bu dergiyi özlemişim. Kocamın şaşırtıcı yüzünü tekrar görmek ne kadar sürer bilmiyorum! Bu kopyayı torunlarıma vermek, yaşlandığımda torunlarıma göstermek ve onlara bu senin deden demek istiyorum!"
Xie You bunu duyduktan sonra kaşlarını çattı ve "Ben onun kocası değilim" diye düzeltti.
Qu Xiaoran, Xie You'nun görünüşte otomatik bir klima gibi olduğunu ve on metre yakınına yabancıların yaklaşmasına izin verilmediğini biliyordu. Ama aslında içten içe son derece masumdu.
"Evet, evet, tabii ki değilsin!" Göz kırptı ve alay etti, "Başkanımız Xie gelecekteki gerçek aşkı için iffetini korumalı!"
Xie You konuşamayacak kadar tembeldi, "Önce ben gidiyorum." Dışarıda birkaç adım attı, bir şeyler düşünüyordu ve gelişigüzel sorar gibi yaptı, "Şirketiniz yeni insanlar mı işe alıyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...