Bölüm 114

108 18 2
                                    


Bak, saatim


"Nian Nian'ımın tadı çok tatlı."

Bunu duyan Yu Nian konuşmadı ve yüzünü Xie You'nun boynuna gömdü. Son zamanlarda yaşadığı heyecan nedeniyle nefesi hafifçe titriyordu.

Xie You onu yatak odasına geri götürmek yerine Yu Nian'ı çalışma odasına götürdü, "Hâlâ fazla mesai yapmam gerekiyor. Nian Nian bana eşlik edebilir mi?"

Bunu duyan Yu Nian içten içe kıkırdadı - Xie You onu zaten buraya getirmişti ve şimdi de böyle acınası bir ses tonu kullanıyordu. Bir sandalyeye oturduklarında Xie You'nun kendisini tutmasına izin verdi, sesi tembeldi, "Elbette, zaten sana yakın olmam gerekiyor."

"Ne için bana yakın olacaksın?"

"Şarj olmak için tabii ki."

Xie You'nun gözlerinde sığ bir sevinç vardı.

Xie You'nun kucağına oturan Yu Nian elini kaldırdı ve parmaklarıyla Xie You'nun alt dudağına muzipçe dokunarak, "Burası yorgun mu?" diye sordu.

Önceden hava görülemeyecek kadar karanlıktı ama bu kez ışık yandığında Xie You'nun kulakları bir saniyeden kısa bir süre içinde tamamen kırmızıya döndü. Parmak ucunu dişleriyle ısırarak Yu Nian'ı cezalandırdı, ama güç kullanmadı, bırakmadan önce hafifçe ısırdı ve bakışlarını başka yöne çevirerek "...yorgun değil" dedi.

Yu Nian memnuniyetle Xie You'nun kollarına yaslandı ve gözlerini yarı açarak Xie You'nun çalışmasını izledi.

Xie You çalışırken tamamen farklı bir insan gibi görünüyordu. Göz çukurları derin, kaşları ve gözleri keskin, dudakları hafif ince görünüyordu. Yüz ifadesi değiştiğinde, bir soğukluk dokunuşu ekledi. Yu Nian usulca "Xie You" diye seslendi ve Xie You başını eğerek nazik bir "Hmm" ile karşılık verdi ve anında ifadesini yumuşattı.

Yu Nian gülümsedi, "Önemli değil."

Ancak, Xie You başını kaldırıp tekrar bilgisayar ekranına odaklandığında, "Nian Nian... bana bakıp durma" diye fısıldadı.

Yu Nian gözlerini kırpıştırdı, "Ama ben sana bakmazsam kime bakacağım?"

Xie You , "...o zaman sadece bana bak."

Kolunu Xie You'nun boynuna dolayan Yu Nian usulca kıkırdadı.

Ertesi sabah, Yu Nian önceki gece nasıl uyuduğunu bile bilmiyordu ama Xie You'nun klavyede yazarken çıkardığı sesi hayal meyal hatırlıyordu. Tam telefonunu bulmak için arkasını dönecekti ki yanındaki çıplak kol aniden uzandı ve onu sıkıca kucakladı.

Xie You'nun dudakları Yu Nian'ın saçlarına değerken, kısık bir sesle "Nian Nian, gitme..." dedi.

Xie You'nun hâlâ yarı uykuda olduğunu bilen Yu Nian, "Nian Nian çoktan gitti," diye kasıtlı olarak onunla dalga geçti.

Xie You hemen gözlerini açtı ama Yu Nian'ın gözlerindeki şakacı bakışı görünce dudaklarını Yu Nian'ın alnına bastırdı ve sert bir öpücük verdi.

Gözlerindeki hafif acınası ifadeyi gören Yu Nian daha da yaklaştı ve Xie You'nun çenesini öperek, "Gitmiyorum, gitmiyorum. Seni bırakmaya dayanamıyorum."

Tam konuşurken, Xie You'nun elinin beline dayandığını ve aşağı doğru hareket ettiğini fark etti. Yu Nian battaniyeyi tutarak hızla doğruldu ve "Hayır, gerçekten, hayır!" dedi.

Kalkıp dışarı çıkmaya hazırlanmadan önce yatakta bir süre şakacı bir şekilde güreştiler. Yu Nian mutfağa gitti ve her biri için birer tane olmak üzere iki sandviç ve taze sıkılmış meyve suyu hazırladı.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin