Bölüm 67

108 18 12
                                    


Pişirdiğin yemeği yiyorum, sevdiğin kişi miyim?


Xie You'yu oturması için kanepeye getirdikten sonra kollarını dikkatlice sıvadı ve Xie You'ya sordu, "Aç olduğuna göre ne yemek istersin? Senin için hazırlayayım."

Xie You, Yu Nian'ın bileğine odaklanmıştı ve soruya tepki vermesi bir saniye sürdü: "Her şey olur."

Senin tarafından yapıldığı sürece her şey olur.

"Peki o zaman, bir düşüneyim. Buzdolabında dün akşamdan kalan pilav var, ayrıca biraz sebze, tofu ve kıyma da var. Sana kızarmış pilav ve sebzeli tofu çorbası yapmama ne dersin?"

Xie You'nun başını salladığını gören Yu Nian döndü ve mutfağa yöneldi, "Beni biraz bekle, hemen geliyorum."

Ancak mutfağa girer girmez Xie You'nun sessizce onu takip ettiğini fark etti. Yu Nian, Xie You'nun bakışlarını nereye dikeceğini bilemediğini gördü ve gülümseyerek, "Neden beni takip ediyorsun?" diye sordu.

Xie You bir süre sonra, "Sana yardım etmek istiyorum, sorun olur mu?" diye cevap verdi.

Yu Nian bir süre düşündükten sonra buzdolabından soyulmuş bir patates aldı ve Xie You'ya uzattı. Ardından bıçağın ve kesme tahtasının yerini işaret etti, "O zaman bu patatesi sana bırakıyorum. Lütfen ince parçalar halinde kes ve piştikten sonra patates parçalarını yemen için kızartacağım."

Xie You önemli bir görev üstlenmiş gibiydi ve ciddiyetle başını salladı. Tezgahın önünde duran bıçağı ve patatesi aldı ve bir süre inceledi. Önce patatesi ikiye böldü.

Dikkatini Xie You'dan ayırmadan Yu Nian diğer malzemeleri ustalıkla hazırladı. Davlumbazı açtı ve sebzeli tofu çorbası yapmak için bir tencerede su kaynattı. Başka bir tencerede de pirinci kızarttı. Kısa süre sonra yemeklerin kokusu havayı doldurdu. Yu Nian sanki bir şey sezmiş gibi hareketlerine ara verdi ve başını çevirdiğinde Xie You'nun ona odaklanmış bir bakışla baktığını gördü. Ağzının kenarını kaldırdı ve ona "Parmağını kesmemeye dikkat et" diye hatırlattı.

Xie You'nun aklı başına gelir gibi oldu ve başını sallayarak yeniden patates parçalarını kesmeye odaklandı ve yumuşak bir sesle, "Tamam," dedi.

Yirmi dakikadan kısa bir süre içinde kızarmış pilav ve çorba hazırdı. Yu Nian sofra takımlarını çıkardı ve tabakları yerleştirdi. Xie You'nun başarısına baktı, "Patates parçaları harika görünüyor!"

Bu işi ilk kez yapan Xie You, Yu Nian'ın övgüsü karşısında gözleri parladı.

Yu Nian telefonunu çıkardı ve düzensiz ama iyi görünen patates parçalarının fotoğrafını çekti. Fotoğrafı çekerken, "Xie You'muz ilk kez patates parçaları kesiyor. Hatıra olarak bir fotoğraf çekelim!"

Xie You'nun avuçları sıcacık oldu ve "Bizim Xie You" dedi.

Kızarmış pilav ve tabaklar masaya yerleştirildi. Yu Nian kendine bir yemek çubuğu seti aldı ve bir kase çorba servis ederek gece atıştırması için Xie You'ya katıldı.

Xie You gereksiz sesler çıkarmadan sessizce yemeğini yedi ve oldukça zarif ve çekici görünüyordu. Bir kaşık dolusu kızarmış pilavı yuttuktan sonra, Xie You porselen kaşığı tuttu ve biraz garip bir şekilde, "Neden... bunca zamandır beni izliyordun?" diye sordu.

Yu Nian parmaklarını kâsenin kenarına dayadı ve doğrudan Xie You'ya baktı, "Çünkü iyi görünüyorsun."

Xie You nefesini tuttu ve "O zaman izlemeye devam et" diye cevap verdi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin