Bölüm 135

115 16 3
                                    


Sevdiğim kişi



Tıpkı Meng Yuan'ın tahmin ettiği gibi, " Yankı Radyosu "nun sona ermesinin hemen ardından, sıcak arama listesinin en altında yer alan #YuNianXieYou# etiketi hızla en üst sıraya yükseldi. Ertesi öğlene kadar herhangi bir hareket olmadan bu pozisyonda kaldı.

Bu arada, Çin'deki en büyük çevrimiçi forumda, hepsi Yu Nian ve Xie You'ya odaklanan yeni başlıklar birbiri ardına açılıyordu. Bu yeni başlıklardan biri, gönderildikten sadece bir saat sonra "sıcak" etiketi kazandı.

"Herkes Xie You ve Yu Nian konusunu tartışıyor. Tartışmanın ana noktaları şunlar: 1) Aralarındaki ilişki tam olarak nedir? 2) İlişkileri ne zaman bu kadar yakınlaştı? 3) Xie You neden Weibo'da Yu Nian'ı sık sık eleştiriyor? Dün gece, gece yarısına kadar derin düşünceler içinde tavana baktım ve düşüncelerimi mantıklı bir şekilde düzenleyerek bu sorular üzerinde dikkatlice düşündüm."

"İlk olarak, aralarındaki ilişki nedir? Başlangıçta, bu kadar yakın olan iki adamın en iyi arkadaş olması gerektiğini düşünerek 'iyi kardeşler' grubunun bir üyesiydim. Daha sonra, Xie You'nun Yu Nian'ın rehberliğinde dahi bir öğrenci olduğu ve muazzam bir müzik yeteneğine sahip olduğu 'arkadaş çevresi'ne yöneldim. Yu Nian'a gelince, eserleriyle listelerdeki hakimiyeti kendi adına konuşuyor, cennetten bir hediye. Yani, birbirlerinin yeteneklerini takdir ediyorlar ve karşılıklı olarak birbirlerini destekliyorlar - bunda yanlış bir şey yok! Ancak dün gece 'Parıltı'nın canlı performansını izledikten sonra masaya vurdum ve eğer bu aşk değilse, o zaman ne olduğunu ilan ettim. Böylece kendimi gururla XieYou CP fraksiyonunun bir üyesi olarak ilan ediyorum!"

"İkincisi, ilişkileri ne zaman bu kadar yakın oldu? Herkes Xie You'nun Yu Nian'ın bir numaralı anti-fanı olduğunu ve 'anti-fanların başı' unvanını tesadüfen değil, kendi çabalarıyla kazandığını biliyor. Merak ediyorum, belki de Yu Nian ilk çıkışını yaptığında ilişkileri zaten bu kadar iyiydi? Aksi takdirde, Xie You'nun Yu Nian'dan hoşlanmamasının nasıl birdenbire aralarında derin bir bağa dönüştüğünü açıklamak zor."

"Üçüncü olarak, ikinci noktadan yola çıkarak, Xie You'nun Yu Nian'a yönelik eleştirileri bir rol mü? Neden rol yapsın ki? Büyük olasılıkla, bir şeyleri örtbas etmek ve herkesin ilişkilerinin gerçek doğası hakkında tahmin yürütmesini sağlamak, hayranları yanıltmak ve kafalarını karıştırmak için. Peki, böyle bir aldatmacayı ve hayranların kafasının karışmasını gerektirecek hangi gerçeği gizliyor olabilirler? Lütfen ilk noktaya atıfta bulunun!"

[Orijinal yazının mantığı kusursuz! Ben ikna oldum! Her konu tartışılabilir, ancak 'Xie You, Yu Nian'ı gerçek ilişkilerini örtbas etmek ve hayranlarını yanıltmak için eleştiriyor' önermesiyle başladığımız sürece her şey yerli yerine oturuyor! Ayrıca, Xie You gerçekten çok çaba sarf etti!]

[Ah, yani Xie You'nun Yu Nian'ı geçmişte acımasızca eleştirmesinin nedeni Yu Nian'ın yeni çıkış yapmış olması ve hakkında romantik söylentiler çıkmamasıydı, değil mi? Bu çok mantıklı! Hepimiz baştan sona kandırıldık, önyargılı davrandık ve Xie You'nun Yu Nian'dan hiç hoşlanmadığına ikna olduk. Sanat galerisinin dışında kameralara yakalandıklarında kimse aralarında gizli bir sır olduğundan şüphelenmedi. Bu strateji gerçekten inanılmaz! Ne ilahi bir romantizm!]

[Yeni din değiştiren YouYu kızı burada, çığlık atıyor! Ahhh! Ben de bu tatlandırıcının tadını çıkaramaz mıyım? Bu arada, Yu Nian'ın 'Parıltı'sını şiddetle tavsiye ederim. Bu yılki favorim! Çok iyi!]

Kısa süre içinde, Weibo'daki bir pazarlama hesabı tarafından "Yu Nian ve Xie You, Yu Nian'ın çıkışından önce birlikteydi! Xie You sadece gerçek ilişkilerini örtbas etmek ve herkesi yanıltmak için bir anti-fan gibi davrandı! Bu ilişkiye çok fazla yatırım yaptılar..."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin