Bölüm 22

138 19 6
                                    


Para vermek istiyorum



Ancak, Yu Nian kahvaltıdan daha fazlasının halledilmiş olmasını beklemiyordu.

Eşlik eden dansçılarla iki hareketi değiştirmeyi tartıştıktan ve bir kez uyguladıktan hemen sonra Yu Nian, Shi Rou'nun uygulama odasına girdiğini gördü.

"Nian Nian, sipariş ettiğin yemek geldi."

Yemek mi?

İlk seferinde afallamıştı ama bu sefer Yu Nian çok sakindi, "Saat neredeyse on iki oldu, neden paket servisi Meng Kardeşin ofisine koymuyorsun?"

Shi Rou başını salladı, "O zaman çabuk yemeye gel, soğursa tadı güzel olmaz."

Shi Rou gittikten sonra Yu Nian yanında duran telefonu aldı ve Weibo'yu açtı. Elbette, Xie You onun piyano çalıp şarkı söylediği videoyu "Piyano becerileri sadece ortalama" sözleriyle birlikte iletmişti.

Yu Nian gülmekten kendini alamadı, dansçılarla yarınki saat konusunda anlaştı ve yorum alanına bakarken Meng Yuan'ın ofisine doğru yürüdü.

[Tavsiyeniz ve rehberliğiniz için teşekkür ederim Başkan Xie. Nian Nian'ımızın hâlâ pek çok eksiği var ama sıkı çalışmaya devam edecek!]

[Haha, Başkan Xie çoktan gitti ve beyin özürlü hayranlar hâlâ saçma sapan konuşuyor. Bunun bir anlamı var mı? Kendinizle alay edilmesini istiyorsunuz! Başkan Xie aile şirketini devralmadan önce Leto Müzik Akademisi'nde piyano eğitimi aldı, anladınız mı?"

[!! Heyecanlandım! Anlayabildiğim bir Weibo daha! Ama... Yu Nian? Kocamın Yu Nian adındaki bu adama karşı ne tür bir kini var?]

[Piyano konusunda uzmanlaşmış bir yoldan geçen kişi (Fısıldıyor). Videoda bu küçük kardeş çok iyi piyano çalıyor. Belli ki çocukluğundan beri pratik yapıyor. Başkan Xie gibi büyük bir patronun gülmesi normal, ama bu klavye savaşçılarının alaycı olmak için ne gibi nitelikleri var?]

Yu Nian, Xie You'nun piyano eğitimi aldığına dair yorum ortadan kaybolduktan sonra başka yorumlara dikkat etmedi... Leto Müzik Akademisi mi?

Yu Nian biraz şaşırmıştı ama bir kez daha düşününce, Meng Yuan daha önce Xie You ve Qu Xiaoran'ın ailenin en küçük oğulları olduğunu ve onun üstünde bir erkek kardeş bulunduğunu, dolayısıyla aile işini devralma sırasının kendisine gelmediğini söylemişti.

Doğal olarak herhangi bir kısıtlama olmayacaktı ve piyano öğrenmek için bir Müzik Akademisine gitmesi normaldi. Daha sonra, bir şeyler olmuş gibi görünüyordu ve Xie You varis oldu.

Bununla birlikte, Xie You'nun piyano becerileri çok iyi olmalıydı. Ne de olsa Leto dünyadaki üç büyük müzik akademisinden biriydi ve kabul edilmesi son derece zordu.

Ofisin kapısını iterek açtığında, Shi Rou cep telefonunu tutan Yu Nian'ı gördü ve biraz gerildi, "Nian Nian, sen-"

Yu Nian gülümsedi, "Weibo'yu kontrol ettim ve Xie You'nun Weibo yorum alanına bakmaya gittim. Hiçbir şey yok. Herkesin benden hoşlanmasını sağlamanın bir yolu yok ve-" Masanın üzerinde özenle dizilmiş tabakları gördü ve bir süre konuşmadı.

Bu yemeklerin hepsi geçen sefer Yu Qing, Xie You ve Qu Xiaoran'la yemek yerken sevdiği yemeklerdi ve hatta üç tabak telkari lotus keki bile vardı.

Onları kaç kez yediğini kendisi de fark etmemişti ama şimdi hepsi önündeydi.

Shi Rou yemek çubuklarını Yu Nian'a uzattı ve onun çubukları almadığını görünce, "Sorun ne?" diye sordu.

"Yok bir şey." Yu Nian toparlandı, çubukları aldı ve önce bir parça telkari lotus pastasının tadına baktı, kalbinde merak ediyordu, Xie You... Sana neler oluyor?

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin