Bölüm 109

101 17 4
                                    


Aralarında ne tür bir ilişki var?


Fengshou Dağı'nın derinliklerinde, Xinfeng Köyü'nde, Ri Yao Mobile Yardım etkinliği üyeleri birlikte oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Dağlarda telefon sinyali o kadar zayıftı ki, internet erişimi ya da telefon görüşmesi yapmak bir yana, neredeyse hiç yoktu. Ancak bir yolunu buldular - Dün, yaşlı köy şefini ilçedeki Wei Na'ya kadar takip ettiler ve cep telefonundaki sinyalden yararlanarak her türlü haberin ekran görüntüsünü aldılar

Kırık kaba porselen kâseleri kullanarak yarım kâse yulaf lapası yediler. Wei Na çenesini öne eğerek iç çekti, "İnsanlar neden bu kadar kötü? Bu trend konuyu gördüğümde irkildim! Zhao Chunming ve Zhao Shuya hakkında iyi bir izlenimim vardı, ancak Zhao Chunming'in böyle bir pislik olduğu ortaya çıktı, özüne kadar çürümüş."

Onun yanında, mavi bir iş üniforması giyen Fang Wen, kızarmış tatlı patateslerini yerken, "Sanat dünyasındaki kirli işler eğlence sektöründen daha az değil. Bir düşünün, Xia Yu risk almaya ve Zhao Chunming'i ifşa etmeye zihinsel olarak hazır olmasaydı, aile geçmişi ve kişiliği göz önüne alındığında, gerçekten o küçük stüdyoya hapsolmuş olabilirdi, asla gün ışığını göremezdi, sadece sürekli resim yapardı ve tüm resimleri Zhao Chunming'in olurdu. Belki de Zhao Chunming yaşlandığında, hala 'Üstün Yaşlı Sanatçı' gibi unvanlar talep edebilecektir!"

" Bundan bahsetme, bu beni rahatsız ediyor," diyen Wei Na kusma hareketi yaptı ve öfkeyle, "Bence Zhao Chunming gibi biri Xia Yu'nun önünde diz çökmeli ve af dilemeli! Üç gün üç gece diz çökmeli!"

Fang Wen küçük kızarmış tatlı patatesi bitirdi ve gülümseyerek, "Her neyse, bu Zhao Chunming iyi biri değil. Bir süre önce masum gibi davranıyor, para işlerine hiç karışmıyor ama hep Yu Nian'ı hedef alıyordu. Şimdi gerçek yüzü ortaya çıktı ve ben bundan gerçekten zevk alıyorum!"

"Yu Nian'a gelince, televizyondakinden bile daha yakışıklı! Ve iyi bir kişiliği var. Şimdi insanların iyi huylu ve kültürlü erkeklerin gerçekten etkileyici olduğunu söylemelerinin ne anlama geldiğini anlıyorum." Weinm Na sırtını dikleştirdi ve etrafına bakındı, "Hey, Yu Nian ve kameraman nerede? Uyandığımdan beri onları görmedim."

Fang Wen: "Sen uyurken Yu Nian çocuklara ders vermek için köy tapınağının yanındaki küçük sınıfa gitti."

Xinfeng Köyü'nde yaşları yedi ile on iki arasında değişen okul çağında sadece yedi çocuk var. Eskiden gönüllü bir öğretmenleri vardı, ancak zorlu koşullar nedeniyle öğretmen sadece yarım yıl sonra ayrıldı.

Yu Nian gıcırdayan bir sandalyeye oturdu, elinde iyi korunmuş ders kitapları vardı ve birkaç öğrencisine nazikçe gülümsedi, "Birkaç gün önce size ne öğrettiğimi hatırlıyor musunuz?"

En genç ve en canlı öğrenci elini kaldırdı ve yüksek sesle cevap verdi, "Hatırlıyorum!"

Yu Nian başını salladı ve cesaretlendirdi, "Harika! Peki ya sen Xiao Hu? Senin paylaşacak nelerin var?"

Xiao Hu elleri arkasında ayağa kalktı ve kendinden emin bir şekilde, "Üç kere altı on sekiz, dört kere altı yirmi dört..." diye okudu. Çarpım tablosunu akıcı bir şekilde okudu.

"Mükemmel! Ara sıra tekrar etmeye devam edersen unutmazsın," dedi Yu Nian ve yakındaki bir sözlüğü alarak, "Bugün sana sözlüğü nasıl kullanacağını öğreteceğim, böylece okurken bilmediğin kelimelerle karşılaştığında sözlüğe bakarak onları öğrenebilirsin..."

Sabah dersi saat on birde sona erdi. Öğrenciler öğle yemeği için evlerine gittikten sonra Yu Nian yolunu buldu ve kayalık bir tepeye ulaşana kadar küçük bir patika boyunca yarım saat yürüdü. Bir kayanın üzerine oturdu ve köyün yakınında sinyal alabileceği tek yer burasıydı. Xie You'yu aradı.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin