El ele tutuşmak
"Sen..."
"Sen..."
İkisi aynı anda konuştu ve aynı anda durdu. Yu Nian kaşlarını çattı ve parlak bir şekilde gülümsedi, "Neden önce sen söylemiyorsun?"
"Hmm," diye başını salladı Xie You, parmaklarını bilinçsizce hareket ettirerek, "Hala... üşüyor musun?"
Üşümek mi?
Yu Nian birden az önce caddenin kenarında durduğunu ve kasıtlı olarak ellerinin içine nefes aldığını hatırladı. Hızla başını salladı, "Artık soğuk değil, araba çok sıcak ve sedir kokusu da var."
Yu Nian'ın söylediklerini düşünerek vücudundaki kokuyu hatırladı. Xie You'nun kulakları ısındı ve sesi bilinçaltında yumuşadı, "İyi, güzel." Konuşurken kendini biraz sıcak hissederek bir eliyle kravatını gevşetti ve yakasındaki ilk düğmeyi açtı.
Bu şekilde, sertlik azaltılmış ve biraz eğlence ve rahatlama eklenmişti.
Yu Nian, Xie You'nun kıyafetlerine dikkat etti; safir kol düğmeleri, siyah kravat, beyaz gömlek içi, yelek ve koyu gri İngiliz tarzı uzun kaşmir palto.
Soğuk olmamalıydı.
Bakışlarını geri çeken Yu Nian gözlerini kırpıştırdı, konuşmasını kasten yavaşlattı ve "Bu gece geç yatıp geç kalkmanın bir sakıncası var mı?" diye sordu.
Xie You nefes almak için durakladı, "Ne?"
Yu Nian'ın gülümsemesi genişledi, "Demek istediğim, Bay Xie, davetimi kabul edip sana bir yer göstermem için bana bir şans verir misin?"
Xie You parmaklarını sıktı ve ses tonunu sabit tuttu, "Sakıncası yok."
Gerçekten gidip seninle birlikte olmak istiyorum.
Gecenin geç saatlerinde yolda çok az araç vardı ve tüm şehir boştu. Arazi aracı sorunsuz bir şekilde şehrin batısına doğru ilerledi, kentsel alanın dışına çıktı ve sonunda bir tepenin eteğinde durdu.
Yu Nian arabanın kapısını açtı ve yere uzandı. Etraftaki tarlalar ıssızdı ve fazladan ışık kaynağı yoktu. Xie You şoföre burada beklemesini söyledi, ardından Yu Nian'a doğru yürüdü ve hareketsiz durdu.
Paltosunun fermuarını çektikten sonra Yu Nian el feneri fonksiyonu açık olan telefonunu salladı ve "Gidelim; varış noktası dağın yarısında ve gece yürüyüşü yavaş. Yaklaşık yirmi ya da otuz dakika sürer."
İkili ormana doğru yürüdü. Yu Nian yolu gösterdi ve yürürken "Buraya yılda bir veya iki kez gelirim. Bu dağ çok alçak ve eşsiz bir manzarası yok. Buraya çok az insan gelir ve burası gelişmemiştir, bu yüzden düzgün bir yolu yoktur ve yürümek daha zordur. "
Yu Nian yosunlarla kaplı taş bir sırttan geçerken elini geriye doğru uzattı ve "Giydiğin deri ayakkabılarla burada yürümek kolay değil; sana yardım edeyim" dedi.
Xie You, Yu Nian'ın uzattığı ele baktı. Gözleri hafifçe kısıldı ve elini hafifçe üzerine koydu ve bir saniye içinde sıktı.
Zor yerlerden büyük adımlarla geçerken, ikisi de bir şeyi unutmuş gibiydi ve hala el ele tutuşup bırakmadılar.
Kışın başlarıydı; ormanda daha az böcek ve karınca vardı ve zemin, üzerine basıldığında keskin bir ses çıkaran dökülmüş yapraklar ve ölü dallarla doluydu. Rüzgâr da serindi ve çok az kuş cıvıltısı vardı. Bazen Xie You'nun paltosunun köşesinin küçük dallara ve yapraklara sürtünmesinden çıkan hışırtı sesi duyuluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...