Bölüm 45

130 21 4
                                    


NianNian, başım ağrıyor.



"Beni zorladılar."

Xie You'nun söylediklerini duyan Yu Nian'ın kalbi aniden sızladı.

"Bu sık sık olur mu?"

Xie You, Yu Nian'a dikkatle baktı ve diğerinin kalın kirpiklerinin kalbini yavaş yavaş titrettiğini, kalbinin kaşındığını ve uyuştuğunu hissetti.

Cevap vermeden önce iki atım gecikti, "Eskiden olurdu ama artık olmayacak."

Anlaşılmaz bir şekilde, Xie You Yu Nian'a geçmişteki zorluklardan bahsetmek istemedi ve tekrar, "Bu yemek çamurlu suyu rahatsız etmemek için" dedi.

Yu Nian "eskiden" kelimesinin ne anlama geldiğini anladı ama daha fazla sormadı ve sohbete devam etti, "Peki ya şu Ding soyadlı kişi?"

Xie You başını salladı, "uh" dedi, sonra tekrar başını salladı, "Evet."

Xie You'nun tepkisiz ve uykulu olduğunu fark eden Yu Nian, kırmızı ışıkta arabayı yavaşça durdurdu. Gözleri Xie You'nun üzerine düştü ve sesi çok nazikti, "Uyu. Eve vardığımızda seni uyandıracağım."

"Uykum yok."

Xie You böyle dedi ama çok rahatlamıştı, gözlerini istemsizce kapattı ve kısa bir süre sonra derin olmayan bir uykuya daldı.

Yu Nian gülümsedi ve onu uyandırmamaya çalışarak arabayı daha düzenli sürdü.

Varış noktasına vardıklarında, etrafta sadece birkaç sokak lambası sessizce duruyordu.

Yu Nian motoru kapattı. Gözleri Xie You'nun yüzüne takıldı ve gözlerini ondan alamadı.

Bu kişi uyanıkken aurası çok güçlüydü, gözleri keskindi ve yüzü ifadesiz olduğunda başkalarını her zaman korkuturdu. Başkaları ondan bahsettiğinde, her zaman kalıcı bir korku hissederlerdi.

Ama şimdi uyuduğu için, onu koruyan sert kabuk düşmüş gibi görünüyordu ve nefes alması bile yumuşak görünüyordu.

Xie You'yu uyandırmaya dayanamıyordu ama bu şekilde uykuya dalarsa daha da rahatsız olacağından korkuyordu. Bu yüzden Yu Nian kararlılıkla eğildi ve Xie You'nun emniyet kemerini çözmesine yardım ederken fısıldadı, "Xie You, artık uyuma. Artık evindesin."

Tam arkasına yaslanmak üzereyken, nefesi bir anda kesildi; ikisi birbirine çok yakın bir pozisyondayken, Xie You bir anda uyandı ve ona sarılmak için kollarını kaldırdı.

Güç çok hafifti ve  ona sarıldı. Sadece biraz geri adım atması gerekiyordu ve bu kucaklaşmadan kurtulabilirdi.

Yu Nian'ın gözleri hafifçe açıldı ve kısa süre sonra kirpiklerini tekrar indirdi. Gözlerinde belli belirsiz bir gülümsemeyle, bu geçici sarılmayı reddetmek yerine rahatladı ve Xie You'ya sıcak bir şekilde "Uyanık mısın?" diye sordu.

" Evet."

Belki de onun bu tavrını sezmiş olan Xie You'nun kolları santim santim sıkılaştı ama bu güç ona en ufak bir rahatsızlık hissettirmedi.

Gökyüzü sedir kokusuyla doluydu ve biraz da şarap kokusu vardı. Yu Nian yaklaştı ve Xie You'nun kulaklarının kırmızımsı uçlarını görebildi. Sesi yumuşadı, "Hâlâ başın dönüyor mu?"

" Evet, başım dönüyor."

Yu Nian endişeliydi, "O zaman seni nasıl daha rahat ettirebilirim?"

Xie You nefes almayı bıraktı. Boğazı düğümlendi, sesi gittikçe alçaldı ve endişeyle, "...Sorun değil," dedi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin