Evlat, beni hayal kırıklığına uğrattın!
Meng Yuan Yu Nian'ın biraz dalgın olduğunu fark etti ve elindeki kağıt tüpü gözlerinin önünde sallayarak, "İyi dinlenmedin mi? Son iki gündür trans halindeydin." Yanlışlıkla Yu Nian'ın cep telefonu ekranını gördü ve "Son iki gündür neden finans ve sosyal haberleri kontrol ediyorsun?" diye merak etti.
Yu Nian bunu duyunca şaşırdı, "Ben... ben her zaman haberleri mi kontrol ediyorum?"
Meng Yuan başını salladı ve olumlu bir ifadeyle, "Evet, frekans oldukça yüksek," dedi ve elindeki elmadan bir ısırık alarak Yu Nian'ın yüz ifadesini dikkatle gözlemledi, "NianNian, bana dürüstçe söyle, sana bir şey mi oldu?"
Yu Nian telefon ekranını kapattı ve biraz düşündükten sonra, "Hayır," dedi, "'Son zamanlarda durumu iyi olmayan bir arkadaşım. Ona yardım edemem, bu yüzden hep bunu düşünüyorum."
Son birkaç gündür Xie ailesiyle ilgili hiçbir haber çıkmamıştı ve Song Ke'nin araba kazasıyla ilgili hiçbir gelişme olmamıştı. Birileri konuyu örtbas etmek için harekete geçmiş olmalıydı.
Meng Yuan onun kimden bahsettiğini bilmiyordu ama Yu Nian'ın bugünlerde iyi bir durumda olmasını engellemek için çok önemli olmalıydılar. Yu Nian kendisine bağlı bir şovmen olmasına rağmen, karşı tarafın özel hayatına çok fazla müdahale etmezdi. Sadece, "Bir insanın hayatı çok kısadır, ama aynı zamanda uzundur ve birçok iniş ve çıkış vardır; kişi bunları atlatmalıdır. Belki de... arkadaşına güvenmelisin?"
Yu Nian'ın gülümsediğini ve biraz daha rahatlamış göründüğünü gören Meng Yuan rulo kağıt tüpü uzattı, "İş hakkında konuşalım; bu dönem için program bu."
"Yönetmen Xu ve diğerleriyle sözleşmeler çoktan imzalandı. Yarın stüdyoya girip tanıtım şarkısını kaydetmeye başlamalısın. Üç gün içinde bitirmeye çalış. Eğer kaydı erken bitirirsen, iki gün daha oyunculuk sınıfında kalabilirsin. Ondan sonra film ekibine katılacaksın. Senaryo posta kutuna gönderildi ve on gün sürmesi bekleniyor. Ekipten döndükten sonra Floransa için reklam filmi çekeceksin."
Yu Nian programı okudu, "Tamam."
Meng Yuan kağıttaki son birkaç satırı işaret etti, "EP hazırlık planına dahil edildi ve iki varyete gösterisi de tartışılıyor, ancak para henüz kesinleşmedi. Tanıtım şarkısı yayınlandığında, şovda görünmek için zaman ayarlamamız gerekiyor. Ayrıca Floransa ile ilgili takip faaliyetleri de var."
Yu Nian başını salladı ve programı okuduktan sonra önce Meng Yuan'a sordu, "Meng Kardeş, küçük albümün ilerleme durumu, şarkıları seçme aşamasında mı?"
"Evet, önce şarkıları topla ve sonra dikkatlice seç."
Meng Yuan'ın aklına bir şey geldi ve kalbi küt küt atmaya başladı: "NianNian, yakın gelecekte bir albüm yapmaya konsantre olmak ister misin?"
Nazikçe sordu ama aslında Yu Nian'ın başka düzenlemelerden kaçınmak isteyip istemediğini sormak istiyordu.
Yu Nian anladı ve güldü, "Hayır, Meng Kardeş, beni yanlış anlama." Bir süre düşündü, "Artık müzik albümleri yapmam gerektiğini biliyorum; hayır, müziğin para kaybettiren bir sektör olduğunu herkesin bildiğini ve bir şarkıcı ne kadar iyi olursa olsun, çevresinden fayda sağlaması gerektiğini söylemek gerekir; sonuçta şirket benimle sözleşme imzaladı, hayır işi yapmıyor. Rekabet de çok acımasız ve ancak popüler olduğumda insanlar şarkılarımı dinleyecek."
"Artık bu konu hakkında konuşmayalım," diyen Meng Yuan'ın kalbi yeniden rahatladı. Gülümsedi ve Meng Yuan'ın omzunu sıvazladı, "Kardeşin Meng ölümüne korkuyor. Hadi yürüyüşe çıkalım ve birlikte lezzetli yemekler yiyelim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomantizmTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...