Bölüm 59

115 21 3
                                    


Başkan'ın Yüzü Kızarmaz


Ertesi sabah erkenden, Meng Yuan saygılı bir şekilde arayıp hatırlattı: "Weibo'da yayınlanacak metin sana gönderildi. Zamanında göndermeyi unutma. Ben kendi tarafımda her şeyi ayarladım bile. Ayrıca, seni saat 10'da alacağım. Video web sitesi ile röportaj planlandı ve soruları gözden geçirdim. Hassas bir şey yok ama bir göz at ve nasıl cevap vermek istediğini düşün."

Yu Nian pirinç çiçek makasını yere bıraktı, ellerindeki kiri ıslak bir mendille sildi, başını eğdi ve telefonu boynu ile omzu arasına sıkıştırdı. "Pekâlâ Meng Kardeş, merak etme. Unutmayacağım."

Meng Yuan kıkırdadı, "Elbette, sana güveniyorum!" Sonra hatırladı, "Bu arada, 1.86 ile işler nasıl?"

Yu Nian'ın ses tonu doğal olarak yumuşadı, "Fark ettim ki etkileşimimiz arttıkça ondan daha çok hoşlanıyorum."

" Cık, ne kadar tatlı bir ses tonu. Tüylerim diken diken oldu!" Meng Yuan bir parça tiksintiyle, "Ama böylesi daha iyi. Yakınlaştıktan sonra kalbinizdeki diğer kişinin imajının anında çökmesi gibi bir durum olmayacak."

"Meng Kardeş, çıkmamın bir sakıncası yok, değil mi?"

"Neden sakıncası olsun ki? Yılların deneyimine dayanarak söylüyorum, sanatçılarımın flört etmesini sıkı bir şekilde yasaklasam bile, yine de gizli bir yeraltı aşkı yaşamayı başaracaklar ve muhtemelen çeşitli paparazzi fotoğraflarından öğreneceğim. Oh, meğer sanatçım gerçekten biriyle çıkıyormuş! O zaman meşgul ve telaşlı olacağım. İlişkinizin gidişatını en başından bilmek daha iyidir. Buna hazırlıklı ve sakin olmak denir!" Meng Yuan kendini durdurdu, "Pekala, bu kadar konuşma yeter. Saate dikkat edin ve gidip Weibo'da paylaşım yapın!"

Yu Nian görüşmeyi sonlandırdıktan sonra Xie You'nun hastaneden taburcu edileceğini düşündü. Yeterli zaman olduğunu görünce, Weibo'ya giriş yapmadan önce Xie You'ya mesaj attı ve zamanında gönderdi.

"Beklediğiniz için teşekkür ederim. Bu benim ilk albümüm, 'Zarif'. Herkesin dünyada zarafetle karşılaşması ve yol boyunca güzel manzarayı kaçırmaması dileğiyle. [Resim]"

Yorum bölümü saniyeler içinde patladı.

[Aaahhhhh, Yu Nian'ın albümünün kapağı! Aaaaahhh, bakın neyi fırçaladım!]

[Satıldı!! Yu Nian'ın kapaktaki görüntüsüne bakınca bayılıyorum! Arkası siyah beyaz, önü rengarenk, ne ilahi bir kapak!]

[Çok heyecanlı! Albüm adı ve kapağı çıktı, yeni şarkılar çok geride kalacak mı? Çok uzun zamandır bekliyordum! Heyecandan ağlıyorum!]

[Yu Nian x Si Ning, duyularınızı sarsacak güçlü bir işbirliği! Hahaha, bu kişi gitmeyecek! Yu Nian'ı tavsiye ederim! Yeni albümü dört gözle bekliyorum! Tükendi!]

Kısa süre içinde Yu Qing, Xia Mingxi, He Qiubai ve Xue Yalin de bunu yeniden paylaştı. Bir süredir sessizliğini koruyan yönetmen Xu Xianglan bile yeniden paylaşımda bulundu ve "Müzik çalışmalarınızı dört gözle bekliyorum!" yorumunu yaptı.

Tartışmanın hızla yükselen sıcaklığı Meng Yuan'ın zaten iyi olan ruh halini daha da parlak hale getirdi.

Emniyet kemerini bağlayan Yu Nian sormadan edemedi: "Meng Kardeş, arabaya bindiğimizden beri gülümsüyorsun. Yüzün acımıyor mu?"

"Hiç de değil!" Meng Yuan hala gülümseyerek kararlı bir şekilde cevap verdi. Sonra da  "Gerçekten keyfim yerinde! Bu arada, Bai Yan büyük kırmızı bir zarf gönderdi." dedi.

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin