Daha iyi hissediyor musun?
Xie You, Qu ailesinin evinden çıktı ve özel asistan Qin Jian hemen arka koltuğun kapısını açmasına yardım etti. Xie You oturduktan sonra arabaya diğer taraftan bindi.
Xie You'nun aslında yüzünde çok az ifade vardı ve her zaman sözleri ve gülümsemesiyle son derece cimri davranmıştı. Ancak şimdi kalbi öfkeyle doluydu ve etrafındaki aura daha da soğuktu. Parmaklarını deri altlığa vurdu ve "Kontrol ettiniz mi?" diye sordu.
Xie You ağzını açmadı ve Qin Jian konuşmaya cesaret edemedi. Sorusunu dinledikten sonra Qin Jian, "Kontrol edildi," diye cevap verdi.
Kilit noktaları anlattı: "Bu olayın planlayıcıları Fang Huai ve ajanı Cao Zheng'di. İki gün önce, Fang Huai'nin menajeri bir stüdyo ile temasa geçti ve karşı taraftan bu sabah saat 7:00'de otoparkta bir gösteri yapmasını istedi. Asıl amaç Yu Nian'ın itibarını sarsmak, ikincisi ise Yu Nian'ın yarışmadaki performansını etkilemek."
Xie You'nun gözleri buzla kaplı derin havuzlar gibiydi, "Devam et."
"Kontrol edilmesini istediğiniz bilgiler kontrol edildi ve halkla ilişkiler departmanı tarafından hazırlandı." Qin Jian raporunu bitirdikten sonra kalbi de rahatlamıştı.
Dört yıldır Xie You ile birlikteydi ve daha önce Xie You'nun "Yu Nian" isminden bahsettiğini hiç duymamıştı. Ancak bu kez olanlar, Yu Nian'ın Xie You'nun ters ölçeği olduğunu ve ona dokunulmaması gerektiğini anlamasını sağladı.
Xie You sabah sıcak aramayı gördüğünde olağan toplantıyı erteledi. Halkla ilişkiler departmanına son beş yıl içinde eğlence sektöründeki tüm benzer olayların nasıl ele alındığını öğrenmeleri ve ilgili raporları sunmaları talimatını verdi. Bu yönteminin Yu Nian üzerinde kötü bir etki yaratıp yaratmayacağından emin olmadığı için de, elindeki belge ve rapor yığınlarını bir kenara atıp doğrudan Qu Xiaoran'ı bulmak üzere Qu ailesinin malikanesine gitti.
Belki de çok değerli olduğu için Xie You temkinli davranıyordu.
"O kız nerede, onunla temas kurmayı başardın mı?"
Qin Jian aradaki tüm ayrıntıları atladı ve sadece sonuçları bildirdi, "Videodaki hayran gibi davranan ve aşağı itilen kişinin adı Pang, 24 yaşında, buralı. Kendisiyle temasa geçtikten sonra işbirliği yapmaya istekli olduğunu ifade etti. Bu olaya karışan diğer kişiler ve arkalarındaki stüdyo da tanıklık etmeye ve tüm kanıtları sunmaya istekli."
Xie You birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra aniden, "O çok üzgün olmalı," dedi.
Qin Jian bu "o "nun kim olduğunu biliyordu ve ona cevap vermeye cesaret edemedi.
Xie You: "O zaman yapılacak tek şey onu üzen insanları daha da üzmek."
Qin Jian başını eğdi, "Evet."
..........
Stüdyo.
İlk provadan sonra He Qiubai etkiyi gördü ve başını sallayarak onayladı, "Çok iyi durumdasın." Yu Nian'ın yüz ifadesine baktı ve birkaç saniye sonra içtenlikle, "Sıcak aramaların provanı etkilemesine izin vermemene şaşırdım" dedi.
Daha önce barbekü yerken Meng Yuan'ın neden Yu Nian'ın genç yaşına iltifat edip durduğunu nihayet biraz olsun anlamıştı; zihniyeti gerçekten çok iyiydi. Yu Nian'ı nasıl rahatlatacağını çoktan düşünmüştü ama buna hiç ihtiyacı olmayacağı belliydi.
Yu Nin'in ağzında bir boğaz pastili vardı, gülümsedi ve "Yapmam gereken bu, neyin önemli olduğunu biliyorum" dedi.
"Daha önce performansın hakkında endişelenmiştim" He Qiubai gülümsedi ve Yu Nian'ın omzunu sıvazladı, "İyi dinlen ve kayıt sırasında daha iyi performans göstermeye çalış!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...