Bölüm 121

93 18 2
                                    


Satın Al



Büyük şov başlamadan önce her zaman yoğun ve kaotik bir ortam vardı. Modeller makyaj aynalarının önünde sıralar halinde oturur ve makyaj sanatçıları daha fazla elleri olmasını dilerdi. Enfes özel tasarım giysiler hareketli metal raflarda asılı, göz kamaştırıcı ve ışıltılı görünüyordu. Stilistler hazırlanan modeller için son ayarlamaları yapıyordu ve her yerde telaşlı ayak sesleri ve iç içe geçmiş farklı diller vardı.

Yu Nian, uzun saçlarını sade ve düzgün bir şekilde toplamış olan Elizabeth Daibo'nun önünde duruyordu. Bir asistan, içinde çeşitli zarif tasarımlı aksesuarlar bulunan kristal bir tepsi tutuyordu.

Leydi Daibo bir çift safir kol düğmesi ve uyumlu kol saatini değiştirdikten sonra doğruldu ve iki adım geri giderek Yu Nian'ı inceledi. "Tamam, şimdi iyi."

Ardından Yu Nian'a ciddiyetle sordu, "Peki, son bir kez daha teyit edelim, ayakkabılar tam oldu mu?"

Yu Nian dikkatlice "Evet" dedi.

"Tamam, kol hareketleri omuz kılıfları tarafından kısıtlanmayacak, değil mi?"

"Evet."

Leydi Daibo ellerini çırptı, kırmızı dudaklarını kaldırdı ve gözlerinin etrafındaki çizgiler bir gülümseme ortaya çıkardı. "Harika, her şey hazır. Gösterimizi izleyen herkese muhteşem bir açılış yapalım!"

Mekândaki fon müziği bir grup tarafından canlı olarak çalındı ve kemanın melodik sesi başladığında pistin ışıkları yanarak tüm sahneyi bir anda herkese sundu.

Sahne arkasında, merdivenlere telsizlerini takmış görevliler yerleştirilmişti ve müzikle birlikte hassas bir geri sayıma başladılar: " 3- 2-1-Başla!"

Yu Nian'ın podyumda göründüğü an, yeni eklenen davul ritmiyle mükemmel bir şekilde örtüştü. Yüzünde gereksiz bir ifadeden eser yoktu ve vücudu uzun ve düzdü. Siyah bir pelerin giymişti ve ayak sesleri sabit ve ritmikti. Pelerinin kumaşı çok hafifti ve o yürürken su gibi dalgalanmalar yaratıyordu. Işıkların altında, üzerindeki soluk gümüş iris deseni görülebiliyordu.

Pistin sonuna doğru yürürken Yu Nian'ın işaretiyle döndü ve pelerini zarifçe çözüp çıkardı; koyu kahverengi kareli yeleği ve altındaki beyaz gömleği ortaya çıktı. Koyu mavi taşlı kol düğmeleri ışıkların altında kısa bir süre parladı ve retinalarda göz kamaştırıcı bir görüntü bıraktı.

Elizabeth Daibo'nun defilesi Xinghe'de canlı olarak yayınlanıyordu. Açılıştan bir dakika önce, sistem yaklaşık on milyon kullanıcının çevrimiçi izlemek için toplandığını gösterdi. Ancak Yu Nian podyuma adım attığı anda, çevrimiçi izleyici sayısı zirveye ulaştı, on milyonu aştı ve hala hızla artarak yorumların gecikmesine neden oldu.

[Bu sabit nokta dönüşü ve kameraya bakış bir suçtur! Suç! Bunu rapor edeceğim! Hıçkırık, hıçkırık, hıçkırık, Nian Nian nasıl bu kadar yakışıklı olabilir! Ne derler, 'sonsuza kadar süren bir bakış'? İşte bu!]

[Bu ikonik anı açıklamaya gerek yok. Dönüp pelerini çıkardığı görüntüleri binlerce kez döndürebilirim! Çocuğum gülümsemediğinde, gerçekten tarifi zor bir asalet havası yayıyor! 'Karlı Dağ' şarkısındaki gibi güzelliğini gördünüz mü? Hahaha~]

[Kutsal inek, kız kardeşler! Sadece Nian Nian'a bakmayın! Gösterideki seyirci koltuklarına bakın! Şimdi bana yüksek sesle söyleyin, kamera az önce Başkan Xie'nin üzerinde mi parladı!!! Öyle mi! Yeni taç giymiş YouYu Kızı durduğu yerde patlamak üzere! Aşağı yukarı, aynı karedeydiler!]

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin