Fırtına yükseliyor
Seyirci koltuklarında uğultu vardı ve sahnede Zhao Shuya'nın ifadesi bir anda son derece sertleşti. Hafifçe derin bir nefes aldı ve ardından zoraki bir gülümsemeyle mikrofonu eline alıp "Yu Nian, söylediklerinden sen sorumlu olacaksın" dedi.
Ona ismiyle hitap ediyordu.
"Hazine Avı" programının ilk bölümünde iki ya da üç sahtekâr tespit etmişlerdi bile. Deneyimli sunucu profesyonel bir bakış açısıyla hemen yanıt verdi: "Öğretmen Yu Nian, bu tablonun sahte olduğunu belirlemek için elinizde ne gibi kanıtlar var?"
Yu Nian sakin bir tonda cevap verdi: "Kendimce sebeplerim var. Bu tablo her zaman sanatçının torunlarının elindeydi ve hiçbir zaman elden ele dolaşmadı ya da yüksek bir fiyata satılmadı. Bu nedenle, bu hazine avcısının elindeki 'Gece Ziyafeti' tablosunun sahte olduğu sonucuna varıyorum."
Yu Nian konuşmasını bitirir bitirmez, ev sahibi cevap veremeden Zhao Shuya konuştu. Artık zarif yüzünü koruyamıyordu, gözlerinde karanlık bir ifade vardı ve sözleri acıyla doluydu.
"İlk olarak, değer biçme koltuğunda oturuyorsunuz, adil bir karar verme sorumluluğunuz var. İyice baktınız mı? Bunun sahte olduğunu anlayabilecek bir tür ilahi görüşe mi sahipsiniz?"
"İkinci olarak, 'Gece Ziyafeti'nin her zaman sanatçının torunlarının elinde olduğundan nasıl emin olabilirsiniz?"
"Üçüncüsü, büyükbabam bu 'Gece Ziyafeti'nin nerede olduğunu öğrendi, birçok kaynaktan araştırdı, bir servet harcadı ve sonunda tabloyu asıl sahibinden satın almak için ısrarla yalvardı. Satıcının sanatçının soyundan gelmediğinden nasıl emin olabiliyorsunuz?"
Öfkeli görünüyordu, "Bu kadar adaletsiz, gerçekçi olmayan ve son derece öznel bir değerlendirmeye müsamaha göstermeyeceğim. Sahte olduğunu söylüyorsunuz ve sonra Zhao ailemiz alay konusu mu oluyor?"
Ev sahibi sahnenin kontrolünü yeniden ele geçirmek için bu fırsattan yararlandı ve sordu, "Öğretmen Yu Nian bu 'Gece Ziyafeti'nin sahte olduğuna karar verdi, peki Öğretmen Gu ve Müdür Gan'ın yargıları nedir?"
Zhao Shuya, Gu Yiyan ve Gan Zhuo'nun kararlarını beklerken, öfkesine katlanarak değerlendiricilerin oturduğu sıralara baktı.
Her zamanki gibi önce Gu Yiyan konuştu. Ciddi görünüyordu ve yavaşça konuştu: "Öğretmen Yu Nian'ın kararına katılıyorum. Bu 'Gece Ziyafeti' tablosu özgün bir parça değil."
Zhao Shuya'nın yüzü karardı.
Gan Zhuo konuştuğunda o da, "Ben de aynı görüşü paylaşıyorum. Yu Nian'ın bahsettiği gibi 'Gece Ziyafeti' tablosu gerçekten de her zaman sanatçının torunlarının elindeydi ve başka bir yerde dolaşıma sokulmadı."
Zhao Shuya'nın yüzü öfkeyle parladı. Mikrofonu sıkıca kavradı ve "Üçünüz de gerçek objeyi dikkatle incelemediniz, gözlemlemediniz ve hatta bakmadınız bile, yine de hepiniz bunun sahte olduğu sonucuna mı vardınız? Bu durum beni bu programın adilliği ve profesyonelliği konusunda ciddi şüpheye düşürüyor!"
22 Ağustos'ta "Hazine Avı "nın ikinci bölümünde #YuNianSahteResimTartışması# hashtag'i trend listesinde hızla beşinci sıraya tırmandı ve ardından hızla zirveye yükseldi.
[#YuNianSahteResimTartışması# Kahretsin, ona öğretmen demek bu kadar şişirilmiş hissetmesine mi neden oldu? Bu kişiliğe bağımlı mı? Deliriyor mu? Gerçekten kibirli davranabilecek deneyimli bir uzman olduğunu mu düşünüyor? İftira niteliğindeki sözleri ve kibirli tavrı çok iyi biliniyor. Hepimiz Zhao Shuya'nın onun yerini alacağından korktuğunu biliyoruz. Ulusal bir TV programında iki milyar yuan değerindeki bir tabloyu gelişigüzel karalayıp sahte olduğunu iddia etmek ne kadar kötü niyetli?! Yu Nian, eğlence sektöründen çık!]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...