Bölüm 49

122 22 8
                                    


Nian Nian, yukarı bak.



Yu Nian sahneden indikten sonra seyirci koltuğuna geri oturdu. Yu Qing ona bir termos bardak uzattı ve fısıldamak için yaklaştı, "İyi söyledin, bir gelişme var. Görünüşe göre bu süre zarfında çok çalışmışsın!"

Sıcak sudan bir yudum alan Yu Nian övüldüğünü fark etti ve gülümseyerek yumuşak bir şekilde cevap verdi, "Ama neredeyse şarkı sözlerini unutuyordum. Neyse ki beni kurtaracak bir teleprompter vardı."

"Şarkı sözlerini yine mi unuttun?" Yu Qing narin kaşlarını kaldırdı. "Sana söylüyorum Nian Nian, şarkı sözlerini hatırlamama alışkanlığından ne zaman kurtulacaksın? Başkalarının şarkılarının sözlerini unutmak neyse de, kendi şarkılarının sözlerini bile unutuyorsun."

Yu Nian burnunu ovuşturdu. "Muhtemelen... genetiktir? Büyükannem de kendi şarkılarını söylerken çoğu zaman sözlerini hatırlayamaz. Eğer büyükbabam ona hatırlatmak için yanında olmasaydı, büyükannem oracıkta uydururdu."

"Büyükanneler böyledir işte," diye kıkırdadı Yu Qing. "Büyükannemin bana 'Bahçede' şarkısını öğrettiği zamanı hâlâ hatırlıyorum. Bana her öğrettiğinde farklı bir versiyonu olurdu. Şu anda bile beş farklı versiyonunu hatırlayabiliyorum."

Yu Nian'ın bir şeyler hatırladığını fark eden Yu Qing'in gülümsemesi soldu ve konuşmaya devam etmedi.

Etkinlik sona erdiğinde saat gece yarısına yaklaşıyordu. Yu Qing Yılın En Popüler Kadın Sanatçısı ödülünü aldı ve güven ve neşe saçarak zarif bir şekilde mekandan çıktı. Sanki sözlüğünde "gösterişsiz" kelimesine hiç yer vermemiş gibiydi.

Ancak, otoparkın kenarına ulaştıklarında Yu Qing artık kendini tutamadı. Ceketini sıkıca sararak titreyen bir sesle konuştu: "Kahretsin, bu mevsim kırmızı halıda yürümek için hiç de uygun değil! Yanından geçerken Zhang Yaya'nın yüz ifadesini fark ettin mi?"

Yu Nian onun soracağını biliyordu, bu yüzden dikkatlice hatırladı, "Yüzünde bir gülümseme vardı ama yumrukları sıkıca sıkılmıştı. Sen geçtikten sonra yaklaşık yirmi saniye boyunca arkandan baktı."

"Haha, kırmızı halıda çıplak omuzlu bir elbiseyle yürümeme değer!" Yu Qing haykırdı.

Onun bu sözlerini duyan Yu Qing, ödülü doğrudan ceketinin büyük cebine sokmak üzereydi ki Yu Nian çaresizce elini uzatarak, "Abla, senin için tutmama izin ver," dedi.

"Tamam, tamam, bu ödülün tabanı metalden yapılmış ve tutması özellikle soğuk!" Yu Qing ceketine sarınmaya devam ederken ödülü tutması için Yu Nian'a fırlattı. Sonra aklına bir şey geldi ve "Ah, neredeyse söylemeyi unutuyordum, 'Baharda Dolaşan Sarhoş At'ın açık artırmasının başlamak üzere olduğu haberini aldım" dedi.

"'Baharda Dolaşan Sarhoş At' mı?" Yu Nian'ın nefesi bir an için kesildi. "Tarih onaylandı mı?"

"Henüz bir tarih belirlenmedi ama bu iki ay içinde olacak. O özel müzenin sahibi gençken eşiyle Yecheng'de tanışmış, bu yüzden müzayede Yecheng'de yapılacak. Sana katılman için bir davetiye ayarlayabilirim ama asıl önemli nokta şu: Yeşim taşı şişesini ve çam turna vazosunu satın almak istiyorsan, şu anda yeterli paran var mı?"

Yu Nian hesaplama gereği bile duymadı, "Yeterli değil."

"Ben de öyle tahmin etmiştim. Birkaç parmak hareketiyle bunu anlamak çok kolay. Gelir kaynakların sınırlı. Çok fazla sponsorluk almadın, albüm hâlâ yapım aşamasında ve sadece şarkı satışından biraz para kazandın, değil mi?"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin