Bölüm 27

141 19 3
                                    


Yu Nian, kıyafetlerini giy!


O anda Xia Mingxi'nin yanından hafif bir kapı kapanma sesi duyuldu ve biri sordu, "Ne sülfürik asidi ve bombası? Sen neden bahsediyorsun bebeğim?"

"Lanet olsun!" Xia Mingxi yüzünü tokatladı ve sonunda mücadele etti, "Nian Nian... Hiçbir şey duymadın, değil mi?"

Yu Nian hınzırca başını salladı ve "Ben hiçbir şey duymadım, bebek Xia." dedi.

"Kahretsin!" Xia Mingxi gözlerini Yu Nian'dan ayırmadı ve hızlıca konuştu, "Annemle babam geri döndü; konuşma, konuşma. Kapatıyorum, iyi geceler!"

Görüntülü arama kapatıldı. Yu Nian telefonu bir kenara bıraktı ve elindeki kalemi çevirdi. Sol eline bir kurabiye aldı ve ağzına attı. Xia Mingxi'nin az önce söylediği sülfürik asit ve bombaları düşününce yine gülmekten kendini alamadı.

Yine de yakından baktığında bu kurabiyelerin oldukça sevimli olduğunu gördü.

Ertesi sabah Yu Nian bir video görüşmesi yaptı, Yu Qing'e yazdığı şarkıyı dinletti ve ona "Nasıl?" diye sordu.

"Kulağa çok hoş geliyor," dedi Yu Qing, yüzünde hiç makyaj yoktu ve pek de iyi görünmüyordu. Gözlerinin altındaki mavi gölge şu anda çok ağırdı.

Yu Nian ona dikkatle baktı, "Abla, son iki gündür iyi uyuyamadın mı?"

" Bütün gece sahneleri çekiyorum ama idare edebilirim." Yu Qing elini şakaklarına vurarak indirdi, kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi, "Ama sen, daha önce ilham gelmediğini söylememiş miydin? Nasıl oldu da birdenbire şarkıyı yeniden yazdın?"

Yu Nian boşta kalan elleriyle tuşlara bastı ve cevap verdi, "Dün gece iki kurabiye yedim ve aniden çok ilham geldi. Çok hızlı bir şekilde yazdım. Bu şarkıyı bitirene kadar bekle, sonra tekrar dinlemene izin vereceğim."

Yu Qing esnedi, sesi biraz kısıktı, "Tamam, acele etme. Ama kurabiye yedikten sonra ilham alabiliyor musun? O zaman ileride şarkı yazamazsan, kurabiyeleri kutu kutu evine gönderirim."

Yu Nian sadece güldü ve cevap vermedi.

Sabah saat onda, Meng Yuan onu almaya geldi ve araba kullanırken Yu Nian'a bugünkü düzenlemelerden bahsetti.

"Bugünkü çekimden sonra bir röportaj var. Fazla zaman almayacak, sadece bir saat kadar. Soracakları tüm soruların bir listesini yaptım ve olağandışı bir şey olmazsa, cevap vermek için biraz düşünmen yeterli. Eğer sorulan sorular listedekilerle uyuşmaz ve cevaplaması kolay olmazsa, ben yanında olacağım, bana bir işaret vermen yeterli."

Bir süre sonra Yu Nian, Yu Qing'in sabah bahsettiği şeyi hatırladı ve "Bu arada, Meng Kardeş, Yu Qing Yönetmen Xu'nun "Antik Yol" filmini çekmiyor muydu?" dedi.

Meng Yuan yola baktı, "Evet, doğru. Birkaç ay oldu ama çekimler henüz bitmedi, sorun nedir?"

"Yu Qing filmin tanıtım şarkısını söylememi tavsiye etti ve onlar da denememe izin verdiler."

Meng Yuan'ın psikolojik dayanıklılığı çok iyiydi ama bunu duyduktan sonra yine de şaşırdı. Hızlanmadan ileri doğru sürdü ve aceleyle, "Yu Qing sana liderlik mi verdi?" diye tepki gösterdi.

Yu Nian başını salladı, "Bana bu fırsatı kendim değerlendirmemi söyledi."

"Bu fırsat gerçekten çok iyi! Yönetmen Xu'nun filminin tanıtım şarkısını söyleyecek bir şarkıcı aradığını biliyorum ama sen daha yeni "Doğanın Sesi" yarışmasına katıldın. Aramada yer almana ve yeterli güce sahip olmana rağmen, genel rekabet gücü hala oldukça yüksek. Ama madem dövüşmek istiyorsun," Meng Yuan çeşitli yerlerden duyduğu haberleri hatırlatarak durumu anlattı, "En büyük iki rakibin var, biri You You, diğeri de He Junyu. Bu ikisi bu fırsatı değerlendirmek istiyor."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin