Bu kişi sadece kıskanç değil, aynı zamanda şiddetle koruyucudur!
Görünmez bir kişi gibi Yu Nian'ı sessizce takip eden koruma konuştu ve alçak bir sesle, "Genç Efendi Yu, bunu ben mi halledeyim?" diye sordu.
Koruma tanıdık biriydi, daha önce birkaç kez Xie You'ya yemek getiren He Shan. Xie You'nun çok güvendiği biri gibi görünüyordu. Yu Nian soruyu duyduktan sonra bir süre düşündü ve başını sallayarak "Gerek yok" dedi.
Ardından Shi Rou'ya dönerek, " Rou Rou Abla, lütfen git ve Kardeş Meng'e bu haberi bastırmaya gerek olmadığını söyle. Bırak öyle kalsın."
Shi Rou başını salladı ve hızla oradan ayrıldı.
Shi Rou telefonu kapattıktan hemen sonra Meng Yuan'ı buldu. Onun yaklaştığını görünce bir anlık gerginlik yaşadı: "Nian Nian'a bir şey mi oldu?"
"Hayır, hiçbir şey olmadı," Shi Rou telefonunu Meng Yuan'a uzattı, "Fotoğraf çeken bir paparazzi vardı ve yanlışlıkla Nian Nian ve Başkan Xie'nin Yulan'dan birlikte çıkarken çekilmiş bir fotoğrafını yakaladı. Fotoğrafları bize satmak yerine doğrudan internette yayınladılar."
Meng Yuan fotoğraflara baktı ve gülümsedi, "İsimleri geçse bile pek çok kişi buna inanmaz, değil mi?"
Shi Rou da gülümsedi, "Kesinlikle, hatta internet kullanıcıları tarafından alay konusu bile oldular."
"Bu paparazzi alay edilmeyi hak etti! Ben bile resimlerden bir şey çıkaramadım ve tahmin etmeye çalışırken beynimi zorluyorum. Sonunda gerçeği anlamayı başardığımda, buna ben bile inanamadım!" Meng Yuan, Shi Rou'nun ziyaretinin aciliyetini anladı ve ardından, "Nian Nian ne yapmayı planlıyor?" diye sordu.
Shi Rou, Yu Nian'ın sözlerini aktardı: "Nian Nian haberi bastırmamamızı ve oluruna bırakmamızı söyledi."
Meng Yuan birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra iç çekti.
Etrafta kimsenin olmadığını gören Shi Rou alçak sesle sordu, "Meng Kardeş, Nian Nian... artık bunu bir sır olarak saklamayacağından emin mi?"
"Öyle görünüyor; tavırlarından bunu anlayabilirsin."
Meng Yuan bir parça çaresizlik ve bir parça kabullenmeyle, "Nian Nian kararını vermiş. Bunu Wang Ningxue olayında gördük. Başka bir sanatçı olsaydı, aynı filmdeki kadın başrol oyuncusuyla flört söylentilerini körükler, film için daha fazla ilgi yaratır ve ardından belirsiz ilişkiyi açıklığa kavuşturmak ve ortadan kaldırmak için resmi bir açıklama yapardı. Bu yaklaşım zarardan çok fayda getirebilirdi. Ancak Nian Nian bu yola girmeyi düşünmedi bile; yaptığı her şeyde Başkan Xie'yi düşünüyor."
Shi Rou tereddüt etti, "Peki ya gelecekte..."
Meng Yuan endişeyle Shi Rou'nun omzunu okşayarak, "Eğer şimdi sır olarak saklamıyorsa, gelecekte bu konuda kesinlikle daha da açık olacaktır," dedi, "O zaman işlerin nasıl sonuçlanacağını bilemiyorum. Bunu düşünmek bile bana kâbus gördürüyor!"
Shi Rou dudaklarını büzdü, derin bir nefes aldı ve "Nian Nian'ı destekliyorum!" dedi. Konuştuktan sonra Meng Yuan'ın cevabını beklemedi ve arkasını dönüp kaçtı.
Shi Rou'nun gözden kaybolduğunu gören Meng Yuan kendi kendine, "Neden kötü bir yönetici gibi konuşuyorum?" diye kıkırdadı.
Kayıt devam etti.
Grubun solisti Sun Mengze mikrofonu bir kenara bırakıp davulda etkileyici bir performans sergileyince Bai Yan şakayla karışık onun grubun davulcusunun yerine geçmek için gizlice çalışmış olabileceğini öne sürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
Storie d'amoreTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...