Bölüm 52

118 20 0
                                    


İlk Doğum Günü Dileği



Yu Nian soğuk kış rüzgârında sırılsıklam olmuş, hastanenin uzun koridorlarında yürüyordu. Trans halindeyken, sanki görünürde bir sonu yokmuş gibi sonsuzluk hissine kapıldı. Aklından sayısız anı geçiyordu, kaotik ve düzensizdi, hiçbir mantığı ya da sırası yoktu. Yine de hepsinde ana karakter olarak sadece bir kişi vardı-Xie You.

Birlikte çok fazla zaman geçirmemiş olmalarına, hatta bir avuç görüşme bile yapmamış olmalarına rağmen, şu anda nefes borusu kasılıyor gibiydi ve boğucu bir his zihnini bulanıklaştırdı.

"Yuan Nian!"

Birinin kendisine seslendiğini duyan Yuan Nian içgüdüsel olarak olduğu yerde durdu. Bakışlarını odaklaması birkaç saniyesini aldı. "Başkan Qu?"

Ses telleri kontrolünü kaybetmiş gibiydi ve sesi boğuk ve kaba çıkıyordu.

Sanki düşünceleri başka bir durumdan kopmuş gibi, gerçekliğe geri döndü. O sırada Yuan Nian koridorda sessizce duran sağlam korumaları fark etti. Qu Xiaoran'ın gözleri kan çanağına dönmüştü. Ayağa kalktı ve ona doğru yürüyerek bir kâğıt parçası uzattı.

Yuan Nian uzanıp kâğıdı aldı ve gözlerini yere indirdi. Kâğıdın üzerinde üç kelime vardı: "Güvende olman dileğiyle," her zamanki gibi netti.

Notu avucunun içinde tutarken kirpikleri hafifçe titredi.

Qu Xiaoran ellerini tekrar ceplerine soktu, vücudu gergindi ve rahatlayamıyordu. Sakin bir ses tonuyla konuşarak Yuan Nian'a açıklama yaptı: "Son zamanlarda Ding Zhaoxian bazı tavizler veriyor, görünürde zayıf görünürken perde arkasında bir karşı saldırıya hazırlanıyor. Xie You bana bundan bahsetti. Bu yüzden temkinli davranmaya devam ettik."

Yuan Nian onaylar gibi bir ses çıkardı, boğazı ağrıyordu ve daha fazlasını söyleyemiyordu.

Qu Xiaoran derin bir nefes aldı. "Dün kardeşim bana bir şeyden bahsetti. Xie You'nun istikrarlı bir şekilde ilerlediğini ve her şeyin neredeyse yerli yerinde olduğunu söyledi. Yakında harekete geçmeyi planlıyorlarmış."

"Öğleden sonra bir toplantı yaptılar ve Ding Zhaoxian da katıldı. Ayrıldıklarında Xie You önden gitti, Ding Zhaoxian da kısa bir süre sonra onu takip etti. Ancak kamera kayıtlarını kontrol ettiğimizde Xie You'nun arabasının yavaş olduğunu, Ding Zhaoxian'ın arabasının ise hızlanarak onlara yetiştiğini gördük. Tam olarak ne olduğunu bilmiyoruz ama Ding Zhaoxian aniden çılgına döndü ve kasıtlı olarak Xie You'nun arabasına çarptı. Sonrasında birkaç arabanın çarpışmasıyla ortalık karıştı. Xie You'nun iki arabası ve toplam üç kişisi varken, Ding Zhaoxian'ın üç arabası ve dokuz kişisi vardı ve hepsi hastanelik oldu."

Yuan Nian sorunu dikkatle gözlemledi. "Xie You'nun son zamanlarda temkinli davrandığını söylememiş miydin? Neden sadece iki araba ve üç kişi getirdi? Peki ya güvenlik personeli?"

Qu Xiaoran durakladı. "Haklısın..." Gözleri hafifçe parladı ve nefesi hızlandı. "Acaba-"

"Bu mümkün." Yuan Nian acil servisin kapalı kapılarına doğru baktı, sesinde kendisinin bile fark etmediği ürpertici bir soğukluk vardı. "Ding Zhaoxian'ın durumu nasıl?"

"O yaşlı adam neredeyse ölmek üzere. Ciğerlerini delen kırık kaburgaları var ve şu anda onu kurtarmaya çalışıyorlar." Qu Xiaoran olayları hatırladı. "Görünüşe göre bu sefer yanında bir kişisel asistanı, üç sekreteri ve korumaları vardı. Hepsi de çeşitli derecelerde yaralanmıştı." Düşündükçe, bunun mümkün olduğunu daha fazla hissetti. "Ding Zhaoxian daha önce bu tür meselelere hiç şahsen karışmamıştı. Para harcamayı ve başkalarının onun için bir şeyler yapmasını tercih eder. Bu kez doğrudan gaza bastı ve başka bir arabaya çarptı. Bu onun her zamanki tarzı değil; daha çok..."

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin