"Daha fazlasını dileyemezdim."
Yu Nian, Xie You'ya yaslandı ve düşüncelere daldı, "Tahminimce, eğer varis seçiminde bir artış söz konusuysa, Xiao Ting tablonun satışını görüşmek için tekrar bana gelmeli. Ancak 'Baharda Yolculuk Eden Sarhoş At' tablosunu satın aldığımdan beri onu kesinlikle tekrar satmayacağım."
Xie You aceleyle, "Nian Nian, ben buradayım." dedi.
Başını sallayan Yu Nian'ın gözleri yıldızlar gibi parladı, "Tamam, o zaman erkek arkadaşımın çok çalışması gerekecek."
Çok zorlanmadan duvarında bir kapı yarattı ve sanki hiç de zor bir iş değilmiş gibi Xie You'yu içeri çekti.
Bunu duyan Xie You'nun gözleri hafifçe parladı ve Yu Nian'ın pürüzsüz alnını öpmek için kendini tuttu, "Bunu zahmetli bulmam, seve seve yaparım."
Yu Nian'ın kalbi gıdıklanmış gibi çırpındı ve esnemekten kendini alamadı. Sonra hatırladı, "Birkaç gün önce Başkan Qu'yu Xingyao'da gördüm. Acelesi var gibiydi."
Xie You hiç tereddüt etmeden kardeşini ele verdi: "Xiaoran ofiste oyun oynuyordu ve ağabeyine yakalandı."
Yu Nian merakla, "Peki sonra?" diye sordu.
"O zamandan beri ağabeyi onu yakınında tutuyor, hatta yurtdışına yaptığı iş gezilerine bile götürüyor. Daha geçen gün Xiaoran hayattan umudunu kestiğini bile söyledi."
Biraz daha sohbet ettiler ve birden Xie You, Yu Nian'ın omzundaki ağırlığını fark etti ve tepkisi zayıfladı. Başını hafifçe çevirdi ve Yu Nian'ın omzunda uyuduğunu, her nefeste hafifçe titreyen kalın, kıvırcık kirpikleriyle huzur içinde nefes aldığını ve gözlerinin altında mavinin soluk tonlarını gösterdiğini gördü.
Şafak sökmeden önce Yu Nian bir müzayedeye katılmak üzere erkenden Suizhou'ya uçtu. Etkinliğin ortasında, uyuşturucu kullandığına dair söylentiler bile çıktı. Müzayede sona erdikten sonra Ning Şehrine geri döndü ve iner inmez Xie You ile buluşmak için acele etti.
Yerinde oturan Xie You, omzuna yaslanmış uyuyan Yu Nian'a bakarken kılını bile kıpırdatmadı. Xie You, Yu Nian'ın uykuya daldığını doğrulayana kadar ne kadar zaman geçtiğini söylemek zordu. Çoktan uyuşmuş olan bacaklarını dikkatlice hareket ettirdi ve Yu Nian'ı nazikçe kaldırarak dinlenme alanındaki yatak odasına taşıdı.
Yu Nian içgüdüsel olarak yastığa sarıldı ve biraz huzursuzca uyudu. Xie You başını eğdi ve Yu Nian'ın elini nazikçe öperek onu rahatlattı, "Nian Nian, sorun yok, sadece iyi dinlen."
Biyolojik saatine göre uyanan Yu Nian şaşkınlıkla tavana baktı. Bir süre sonra nihayet nerede olduğunu fark etti.
Çekilmiş perdeler sert ışığı engelliyordu ve altındaki yumuşak yatak ve yastıklar Xie You'ya özgü hafif bir koku taşıyordu. Yu Nian iyi uyumuştu ve tüm yorgunluğu gitmiş, kol ve bacakları güçsüzleşmişti. Doğrulup tembelce gerindi ve komodinin üzerine Xie You'nun el yazısıyla bırakılmış bir notu fark etti.
Yu Nian gülümseyerek yataktan kalktı ve en sevdiği diş macunu da dahil olmak üzere eksiksiz bir banyo malzemeleri seti bulduğu banyoya girdi.
Dişlerini fırçalayan Yu Nian, havlulardan cam bardaklara kadar banyodaki her şeyin sadece renk farklılıkları olan eş çiftler halinde geldiğini de gözlemledi.
Xie You bir toplantı için çoktan konferans salonuna gitmişti, bu yüzden Yu Nian kahvaltısını yaptıktan sonra ofisten ayrıldı. Tüm kat boştu ve Xie You'nun özel asansörüyle aşağı indiğinde siyah şoförlü arabayı bir gece önce olduğu gibi aynı yere park etmiş buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...