Bölüm 86

131 15 0
                                    


Sana ilaç konusunda yardım edeceğim.


Xie You sanki küçük bir sır saklarken yakalanmış gibi bakınca Yu Nian, "Demek sen değildin," diye söze girdi.

Xie You sessiz kaldı.

Yu Nian kendisinden oldukça memnun hissederek gülümsedi.

Bu gülümsemeyi gören Xie You boğazında bir kuruluk hissetti, "Nian Nian, lütfen böyle gülümseme."

Yu Nian merakla, "Neden?" diye sordu.

"Bu bende seni öpme isteği uyandırıyor." Xie You, bazı düşüncelerini açığa vurmasını engellemek istercesine konuyu değiştirdi: "Birine o yaşlı kadını kontrol ettirdim. O gerçekten de Feng Tongbi, Jin Şehri'ndeki Feng ailesinin soyundan geliyor. Gençliğinde Jingcheng'deki Jiang ailesinin en büyük oğluyla evlenmiş. Kocası vefat ettikten ve Jiang ailesi çöküşe geçtikten sonra yurtdışına taşınmış ve o zamandan beri dul. Yaklaşık on yıl önce 'Eski Hikayeler' adlı bir otobiyografi yayınladı ve hatta yerli gazetecilere röportajlar verdi."

Yu Nian, Xie You'nun sözünü dinledi ve konuyu değiştirdi: "Bugün 'Cennet Erdemleri için Dua' hakkında sorular sordu."

Xie You, Yu Nian'ın imasını anladı: "Bu eser uzun zamandır görülmedi. Bir şeyden mi şüpheleniyorsun?"

"Evet," diye başını salladı Yu Nian, "Cennet Erdemleri için Dua'nın yaşlı kadının yanında olup olmadığından tam olarak emin değilim ama bizzat bana geldi, yani önemli bir şey olmalı. Her neyse, bir haftadan daha uzun bir süre burada olacağım, bu yüzden zamanım olduğunda gelip onu göreceğim. Fazla gecikmez."

Xie You, Yu Nian'ın kararına katıldı, "Sana eşlik edemediğim zaman, seni alması için bir şoför ayarlayacağım, tamam mı?"

Yu Nian, ister bir koruma ayarlasın ister bir şoför görevlendirsin, tüm bunların Xie You'nun onun güvenliği için endişelenmesinden kaynaklandığını anlamıştı. Bu yüzden gülümsedi ve "Elbette, sorun değil" diyerek kabul etti.

Ertesi sabah Yu Nian çekim yerine erkenden geldi. Onu gören Meng Yuan sonunda endişelerini bir kenara bıraktı, "Geç kalman için zihinsel olarak hazırlıklıydım!"

Yu Nian, "Ben her zaman dakik olmuşumdur" dedi.

Meng Yuan kaşlarını kaldırdı, "Peki ya şiirdeki 'Şu andan itibaren imparator sabah mahkemesine katılmayacak' dizesi?" Kafasının sarı atıklarla dolu gibi göründüğünü fark ederek hafifçe öksürdü, "Bu konuda konuşmayalım. Çin'deki online durum hiç de huzurlu değil. Wang Ningxue şahsen özür diledi ve hatta sonunda senden af diledi, değil mi?"

Yu Nian onayladı, "Evet."

"Sorun burada yatıyor. Bağışlanmak için şahsen öne çıkman konusunda ısrar eden bir grup çılgın hayran var."

Yu Nian şaşırarak durakladı, "Bunun bir devamı var mı?"

"Evet," Meng Yuan'ın sesi soğudu, "Bu hayranlar arasında muhtemelen yarısı Wang Ningxue'nin önünde acınacak haldeymiş gibi davrandı ve sonra Weibo'nuza koşarak onunla yattıktan sonra aceleyle kendini uzaklaştırmaya çalışan kalpsiz bir playboy olduğunu söyledi. Şimdi Wang Ningxue bir bahane bulup seni kasıtlı olarak lekelediğini itiraf ettiğine göre, sana manevi baskı yapmak ve kötü bir karaktere sahipmişsin ve ona zorbalık etmişsin gibi göstermek istiyorlar."

Yu Nian düşündü, "Meng Kardeş, sence de bu garip değil mi?"

Meng Yuan yüzünde bir şaşkınlık ifadesiyle adımlarını yavaşlattı, "Sen de mi öyle düşünüyorsun?"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin