Birden seni öpmek istedim
Shi Rou tereddüt etti ve "Başkan Xie?" diye sordu.
Meng Yuan bir şey fark etti ve Yu Nian'a baktı. Yu Nian başını eğdi ve gülümsedi, "Rou Rou Abla'ya kendin söylersin diye düşünmüştüm, Meng Kardeş."
Meng Yuan alnını sıvazladı, "Hahaha, bunu tamamen unutmuşum!"
Kafası karışan Shi Rou önce Yu Nian'a sonra da Meng Yuan'a baktı, "Siz ikiniz ne tür bir bilmece oynuyorsunuz? Bana ne söylemek istiyorsunuz?"
Kapının kapalı olduğundan emin olan Meng Yuan yaklaştı ve boğazını temizledi, "Şey, Başkan Xie Yu Nian'ın-"
Bu kelimeyi söylerken tereddüt etti ve Yu Nian devam etti, "O benim erkek arkadaşım."
Shi Rou'nun hiçbir tepki vermeden şaşkın şaşkın durduğunu gören Meng Yuan elini Shi Rou'nun gözlerinin önünde salladı, "Şokta değilsin, değil mi Rou Rou? Kendine gel!"
Shi Rou'nun gözleri karardı ve bir papağan gibi tekrarladı, " Erkek... arkadaş?"
Yu Nian başını salladı, "Evet, erkek arkadaşım."
"Bekle! Yani deprem sırasında Başkan Xie, Başkan Qu ile birlikte gelmedi ama senin için endişelendi öyle mi?"
Yu Nian tekrar başını salladı, "Doğru."
Meng Yuan, "şoku paylaşmak, tek başına yaşamaktan iyidir" ilkesine uyarak, "Qinghai canlı yayınında her seferinde milyonlarca hediye harcayan kişi, 'Nian Nian You Yu,' o Xie You!" diye ekledi.
Shi Rou ya kulaklarının arızalandığını ya da bir rüyada olduğunu hissetti! Düşüncelerini sadece iki kelimeyle ifade edebilmesi biraz zaman aldı: "Vay anasını!" Sonra hızla elini salladı, "Küfretmek istemem ama nasıl hissettiğimi anlatacak başka bir kelime yok!"
Meng Yuan'ın yüzünde "Anladım" ifadesi vardı, "Anladım, anladım!"
"1.86 "nın Xie You olabileceğinden şüphelendiğinde uyuyamadığını ve gözlerini kapattığında, Yu Nian'ın Xie You tarafından denize atıldığını görmek gibi rastgele rüyalar gördüğünü bilmiyorlardı.
Shi Rou'nun zihni dönüyordu, "Yani, Nian Nian'ın sevdiği kişi, onu duvara yaslayıp öpebilen kişi, Başkan Xie mi?"
Öpmek için duvara mı yaslayacak? Yu Nian kıkırdadı, "Evet, o."
Shi Rou gözlerini kırpıştırdı, "Peki Nian Nian'ın akide şekeri gibi olduğunu söylediği kişi de mi o?"
"Evet, başından sonuna kadar sadece o."
Birden aklına bir şey geldi ve sordu: "Yani Başkan Xie kalpli trend topic'i satın aldığında, bu-"
"Evet, bunu benim için yaptı."
"Ve Nian Nian'ı neşelendirmek için LED ekranlı üst düzey, lüks destek-"
"Evet, bu beni neşelendirmek içindi."
Shi Rou mırıldandı, "Bekle, bir süre benimle konuşma; bunu sindirmem gerek! Başkan Xie'nin her zaman sana karşı olması gerekiyordu, değil mi? Pek bir şey yapmıyor gibi görünse de, şimdi geriye dönüp baktığımda, muhalefeti biraz tuhaftı..."
Meng Yuan şaka yaptı, "Bunu işlemeniz mi gerekiyor? Süreç kim? Onu senin için bulayım mı?"
Shi Rou gözlerini açtı, "Meng Kardeş, neden böyle yapıyorsun? Şu anda beynim karmakarışık!" Bir süre sonra, "Ama gerçekten, Başkan Xie'nin erkek arkadaş becerileri bu dünyanın dışında! Hayır, bu galaksinin dışında!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...