Onu tekrar görmek istiyorum.
Yu Nian ertesi gün uyandığında Xie You'nun "Ben de eğlendim, iyi geceler" cevabını gördü.
Keyfi yerinde bir şekilde oturdu ve gerindi. Yu Nian terlikleriyle oturma odasına yürüdü ve Yu Qing'in buzdolabının kapısına dağınık bir el yazısıyla "Gitmeden önce kahvaltını yap, atlamana izin yok!!!" yazılı bir not yapıştırdığını gördü. Cümlenin sonundaki üç ünlem işareti kâğıdın yarısını kaplıyordu.
Buzdolabında iki sandviç vardı, Yu Nian bir bardak süt ısıttı ve yemeden önce Yu Qing'in görmesi için bir fotoğraf çekti. Yu Qing muhtemelen uçaktaydı ve cevap göndermedi. Yu Nian cep telefonunu elinden bırakmak üzereydi ki aniden kısa mesaj uyarısı duyuldu.
Mesaj Xie You tarafından gönderilmişti. Sadece tek basit kelime vardı: "Günaydın."
Yu Nian hızlıca cevap yazdı, "Günaydın!"
Dans stüdyosuna bir bardak taze sıkılmış meyve suyu taşıyan An Cheng, Yu Nian'ı görünce ona takıldı: "Meng Kardeş antrenman odasında dans pratiği yaptığın videoyu yayınladı ve Weibo'da birçok kişinin iyi dans ettiğin için seni övdüğünü gördüm."
Yu Nian biraz utandı, "Hâlâ çok gerideyim."
Huo Xing'in sert ağzının köşeleri gevşedi, "Kalbinizde net olmanız iyi olur, birkaç kelimeden sonra kendinizi kaptırmayın. İster şarkı söyleyin ister dans edin, temel becerileriniz sağlam olmalı."
An Cheng kaşlarını kaldırdı, "Öğretmen Huo , birkaç güzel söz bile söyleyemez misiniz?"
"İyi bir şeyler duymak istiyorsa, hayranlarının bıraktığı yorumları okuyabilir. Benim güzel sözlerime ihtiyacı yok."
İkisi birbiri ardına cümleler kurdu, bu yüzden Yu Nian'ın bir şey söyleme şansı olmadı. Sadece bir kenarda ısınabildi ve derse başlamadan önce iki öğretmenin konuşmasını bitirmesini bekledi.
Xie You bütün sabah iyi bir ruh hali içindeydi.
Özel asistan Qin Jian çalışmayı rapor ediyordu ve bittikten sonra "Hareket var" dedi.
Xie You'nun kaleminin ucu havada durdu, "Ne?"
"Dün gece Müdür Ding, Müdür Song'u ağırlamak için JiaTing Villa'da bir ziyafet verdi. Müdür Wang ve Müdür Zhao da ona eşlik etmek için oradaydı. Bu birkaç kişi çok mutlu bir şekilde konuştular ve saat on bire kadar ayrılmadılar. Müdür Ding de Song Dong için kapıyı bizzat açtı."
Xie You parmaklarıyla masaya hafifçe vurdu ve kirpiklerini indirerek yüz ifadesinin görülmesini zorlaştırdı, "Ne hakkında konuştuklarını biliyor musun?"
Qin Jian: "Bir önceki toplantıda bahsedilen geliştirme vakasıyla ilgili olmalı. Müdür Ding uzun zamandır bunun için plan yapıyordu, belki de buradan başlamak istiyordur."
"İçeri giremezler." Xie You birkaç saniye düşündü, "Başka bir şey var mı?"
Qin Jian tereddüt etti, söyleyip söylemeyeceğini bilmiyordu.
Xie You'nun gözleri onun yüzüne kaydı, "Konuş."
Qin Jian Xie You'ya bakmaya cesaret edemedi ve açıkça, "Bu sabah Müdür Wang sekreterlikten biriyle buluştu ve Yu Nian'ın kim olduğunu sorar gibi yaptı." dedi.
Konuşmasını bitirir bitirmez Xie You'nun yüz ifadesinin aniden soğuduğunu ve sesinin donmuş gibi çıktığını fark etti: "Başka?"
Qin Jian gözlerini indirdi ve konuşmasını hızlandırdı, "Ayrıca bir süre önce Başkan Qu'yu bulmak için neden bu kadar sık Xingyao'ya gittiğinizi, amacınızın ne olduğunu açıktan ve gizlice sordu. Halkla ilişkiler departmanından sorumlu kişi de bana geldi ve Müdür Zhao'nun sekreterinin halkla ilişkiler departmanındaki meslektaşlarıyla sohbet ederken Yu Nian'dan da bahsettiğini söyledi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...