Bölüm 7

206 33 2
                                    


En belalı rakibin benim.



Ertesi sabah erkenden Yu Nian, Meng Yuan ve Shi Rou ile birlikte stüdyoya gitti. Stüdyoya vardıklarında, He Qiubai uykusuz bir yüz ifadesiyle sandalyesinde oturmuş kahvaltı ediyordu. Onların geldiğini görünce, "Kahvaltınızı ettiniz mi?" diye ruhsuzca selam verdi.

"Evet, yedik." Meng Yuan birkaç kez "cık" dedikten sonra, "Çok mu perişansın? Bir gece daha uyumadın mı?"

He Qiubai soya sütünden iki yudum içti, "Evet, şafaktan beri burada oturuyorum." Ses tonu aniden değişti ve daha yüksek bir sesle kükredi, "Bunu kaç kez söylemem gerekiyor? Yedinci ışığı kullanmayın. Hayalet filmi çekmiyoruz!"

Işık mühendisi uzaktan cevap verdi. He Qiubai kahvaltı edecek havada değildi, soya sütünü yere attı ve Yu Nian'a çok daha nazik bir ifadeyle baktı, "Lao Meng dün bana düşüncelerinden bahsetti. Sadece küçük bir ayrıntı olmasına rağmen, sahne etkisi kesinlikle çok iyi olacak. Stilistten bunu ayarlamasını istedim bile."

Yu Nian gülümsedi, "Teşekkür ederim ve sorun için özür dilerim!"

"Bana teşekkür etmene gerek yok. Reytingleri ve popülerliği arttırmak için hâlâ sana ve Xia Mingxi'ye güveniyorum. Tüm popüler aramaları çoktan satın aldım. Her neyse, gelecekte başka fikirleriniz olursa bana söyleyin, birlikte deneyelim."

He Qiubai dağınık sakalına dokundu ve "Erken geldin, böylece provaya önce sen gidebilirsin. Bu senin sahneye ilk çıkışın. Her ne kadar kaydediyor ve daha sonra düzenleyecek olsak da, yine de hata yapmamaya çalışacağız. Hâlâ bolca vaktimiz var, o yüzden iki kez üzerinden geçelim."

Meng Yuan'ın planı da buydu.

Yu Nian'ın sahne korkusu olmamasına ve Huo Xing ile An Cheng'in ona birçok sahne sağduyusundan bahsetmiş olmalarına rağmen, bunu binlerce kez dinlemek bir kez pratik yapmak kadar faydalı değildir. Kayıt sırasında küçük bir hata olursa, daha sonra azaltılacak veya başka çekimlerle değiştirilecektir. Meng Yuan  "Yu Nian bunu tek seferde yapmaya çalış ve hata yapma!"

Yu Nian çok iyi bir hafızaya sahip. İlk kez prova yaparken, yine de küçük hatalar yapardı. Ancak bir kez düzeltildikten sonra, hiç kimse hiçbir hata bulamaz.

He Qiubai sahneden onu izledi ve Yu Nian'a el salladı. Yu Nian yanına geldiğinde, "Resmi prova birazdan başlayacak. Şimdi sana öğretmek istediğim şey, gelecekte hangi programda olursan ol, her provaya resmi bir performans gibi davranmalısın ki canlı yayın olsa bile hiçbir hata olmasın."

Yu Nian ciddiyetle başını salladı ve minnetle, "Bunu unutmayacağım," dedi.

He Qiubai dağınık saçlarını örtmek için başına bir şapka geçirdi, "Unutma, daha önünde uzun bir yol var."

Prova iki kez yapıldıktan sonra, He Qiubai ışık mühendisini konuşmak için kenara çekti ve Meng Yuan genel etkiyi görmek için kameraya gitti. Yu Nian nefes alış verişini ayarladı, Shi Rou'nun uzattığı havluyu aldı ve alnındaki teri sildi.

Bu sırada bir ses geldi, "İlk gelen ben olurum sanmıştım ama benden erken geleceğini tahmin etmemiştim!"

Yu Nian başını eğdi ve parlak yüz hatlarına sahip bir yüz görüş alanına girdi.

Yu Nian aniden başını ona doğru eğdiğinde, karşı taraf şaşkına döndü. Gözlerini kırpıştırdı ve "Sen... çizgi romanlardan mı çıktın?" diye sordu.

Yu Nian gülümsedi ve gözlerini devirdi, "Ben de tam bunu söyleyecektim!" Elini uzattı, "Ben Yu Nian'ım, bereket için Yu ve her yıl için Nian."

Xia Mingxi mutlulukla Yu Nian'ın elini tuttu, "Benim adım Xia Mingxi, Ming parlak, Xi umutlu demek." Sonra elini geri çekti, yarı uzun kestane rengi saçlarını kaşıdı ve mırıldandı, "İlk gelenin ben olacağımı sanıyordum ama sen benden daha çalışkan çıktın ve şimdiden iki kez provadan geçtin!"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin