Xie Xiaoyou, acil bir şey mi var?
Yu Nian çayı demledi ve Xie You'nun tek kelimelik "Evet" cevabını almadan önce içmeyi bitirdi.
Kanepede tembel tembel oturan Yu Nian yastığa yaslandı ve ağzının kenarlarının kıvrıldığını fark etmedi. Birkaç kelime yazdı ve göndermek üzereydi ki beklenmedik bir şekilde başka bir mesaj geldi.
"İyi görünüyor."
Yu Nian artık kendini tutamıyor ve yüksek sesle gülüyordu. Karnının alt kısmına gelişigüzel dokundu ve bu dönemde aldığı fiziksel eğitimin boşuna olmadığını, en azından kendine çok güvendiğini hissetti.
Yu Nian göndermek üzere olduğu önceki içeriği sildikten sonra, bunun yerine "Bugün paket servis olacak mı?" diye sordu.
Bu kez yanıt hemen geldi: "Evet, iki tane var."
Yu Nian tekrar güldü-
Bunu dört gözle bekliyordu.
Ancak özel paket servis teslim edilmeden önce Meng Yuan'ın telefonu geldi.
"NianNian, reytingler az önce 3.9'a yükseldi!" Meng Yuan'ın sesi daha kısılmadan yanındaki He Qiubai, "Ah, ah, aynı zaman dilimindeki bu programlar nasıl bu kadar izlenmez olabilir!" dedi.
Meng Yuan güldü, "Müdür He, şişirildiniz mi? Sorun değil, istediğiniz kadar şişebilirsiniz; her neyse, NianNian'ın büyük kırmızı zarfını unutmayın!" Tekrar Yu Nian'a döndü, "Ve üzerinde adının yazılı olduğu, sıcak arama listesinin ilk 20'sine ve ilk 15'ine giren üç konu var ve bunların yarısından fazlası "Doğanın Sesleri" ile ilgili!"
"Yaşlı Meng, çok katısın; bu sonuç beni şişirmeyecek mi?"
Yu Nian sözünü kesmedi. Meng Yuan ve He Qiubai arasındaki tartışmayı gözlerinin içi gülerek dinledi. İkisinin atışması bittiğinde, "Bu sefer bana bu fırsatı verdiği için Müdür He'ye gerçekten minnettarım" dedi.
He Qiubai gülümsedi: "Her şey karşılıklı. Ben de sana teşekkür etmek istiyorum. Başlangıçta, yeni gelenleri kullanmanın riski büyüktü: ya şov popüler olacak ve çok para kazanacaktı ya da her şeyi kaybedecekti. Neyse ki sen ve Xia Mingxi bu şovun yarısını desteklediniz; aksi takdirde burada barbekü yiyip bira içecek havamda olmazdım."
Meng Yuan onun yanında mırıldandı, "Yaşlı He, bana doğru düzgün teşekkür etmen gerekmez mi? Onu senin önünde dışarı çıkaran bendim!"
"Evet, evet, teşekkür ederim!" İkili bira içti ve He Qiubai'nin sesi daha ciddi bir hal aldı: "Bu çevrede her zaman yakışıklı, iyi şarkı söyleyebilen ve dans edebilen pek çok insan vardır ama sen eşsizsin. Yu Nian, çok çalış ve kardeşin Meng ile iyi bir uyum sağla, gelecekte kesinlikle ünlü olacaksın."
Yu Nian ona içtenlikle tekrar teşekkür etti, "Müdür He, teşekkür ederim."
Telefonu kapatan Yu Nian karartılmış ekrana baktı. Birdenbire daha önce sisli olan geleceğin nihayet biraz daha netleştiğini hissetti; en azından yolu belli belirsiz görebiliyordu.
O şaşkınlık içindeyken, telefonundaki bildirim sesi tekrar çaldı.
Telefonunu açtığında, arayanın Xie You değil, Rong Yue'den gelen bir mesaj olduğunu ve açık artırmanın iç bölümüne giriş yeterliliğinin kendisi için elde edildiğini söylediğini gördü.
Yu Nian zamanı hesapladı. Çekim zamanı, film tanıtım şarkısının seçmelerinden hemen sonraki ikinci gündü; o gün boştu, bu yüzden "Kesinlikle zamanında orada olacağım. Rong Amca sorun olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...