Bölüm 21

143 21 5
                                    


Sanki... beni ikna eder gibi.


Aynı anda, 51. katta, Qu Xiaoran boğazına bir ağız dolusu kola kaçtı ve şiddetli bir şekilde öksürmeye başladı. Biraz kendine geldikten sonra Xie You'yu aradı.

"Merhaba."

"İyi değilsin! Hayır, iyi değilim!" Qu Xiaoran birkaç kez öksürdü, çırpındı ve kısık sesle, "Xie Xiaoyou, söyle bana, hacklendin! Doğru!"

Xie You'nun sesi sakindi, "Hayır."

Qu Xiaoran, öfkeden deliye dönmek üzere olduğunu hissederek göğsünü sertçe sıvazladı, "O zaman Weibo'da paylaştığın gönderi de neyin nesi? Nian Nian'ını çok önemsemiyor musun? Bu genç efendinin gözleri iyi görmüyor olabilir mi?

Hayır, hayır, Ding Zhaoxian neredeyse senin tarafından kandırılıyordu. Bir çeşit şaşırtmaca mı var? Aksi takdirde, varoluş duygunu fırçalamak için Weibo'ya nasıl gidebilirsin - fırçalamak... varoluş duygunu fırçalamak? "

Kahretsin!!

Qu Xiaoran parlak bir zekâyla kutsanmıştı ve bir saniye içinde beyni hızla döndü ve kuru bir sesle sordu: "Sen, bana daha önce bahsettiğin, üç yıldır tanıdığın, aşina olmadığın ve yakınlaşmak istediğin kişi, Yu Nian mı?"

Xie You birkaç saniye cevap vermedi ve bir süre sonra alçak sesle "um" dedi.

Qu Xiaoran alnına bir tokat attı ve gözleri büyüdü. O kadar şaşırmıştı ki Xie You'nun utangaç ve kızarmış yüzünü hayal edebiliyordu! Başını sertçe sallayarak bu çökmüş görüntüyü zihninden kovdu ve kendini mantıklı hale getirmeye çalıştı.

"Bekle, önce bunu konuşalım, neden bana geldin?"

Xie You: "Onu görmek için."

Qu Xiaoran: "......"

" Siktir, bu genç efendi o kadar duygulandı ki birdenbire beni önemsediğini düşündü!"

Xie You: "Hayır."

Kalbinin kritik bir darbe aldığını hisseden Qu Xiaoran, aklını başına toplamak için elinden geleni yaptı: "O halde bana Weibo'daki paylaşımının amacının ne olduğunu söyleyebilir misin?" Ses tonu biraz temkinli ve meraklıydı ama aynı zamanda gizem ortaya çıktığında korkacağından da korkuyordu.

Sonra Xie You'nun "Onunla birlikte sıcak aramadayım" diye cevap verdiğini duydu.

"Ah, evet, gördüm" diye düşündü Qu Xiaoran, "Kör değilim. Elbette, ikinizi de sıcak aramada yan yana gördüm, "Yani... bir dakika bekle!"

Qu Xiaoran, büyürken Xie You ile geliştirdiği küçük zımni anlayışa güvenerek, aşk ve nefret yüzünden hiçbir şey istemediği üç yıllık köpek kanı spekülasyonunu çabucak dışladı ve sordu:

"O zaman... bunu bana Ding Zhaoxian ve diğer birkaç yaşlı tilki ile olan meseleyi çözmeden önce, bir süre Yu Nian'a yakın olamayacağın ve onun çok fazla arkadaşı olduğu ve seni tamamen unutacağından korktuğun için yaptığını söyleme, bu yüzden basitçe... varoluş hissini fırçalamak için benzersiz ve alışılmadık bir yol mu buldun?"

Xie You hiçbir şey söylemedi.

Ama Qu Xiaoran doğru tahmin ettiğini biliyordu!

Derin bir nefes aldı ve devam etti, "O zaman sen... sen çok kötüsün. Ding Zhaoxian ve diğerleri Yu Nian'dan gerçekten nefret edip etmediğinden emin olamayacaklar ve Yu Nian'ın kim olduğuna dikkat etmek için çok fazla zamanları ve enerjileri yok. Rahatlayacaklar, ne de olsa şu anda işinizi yapmıyorsunuz. Ya karaborsa dövüşçü yetiştiriyor, yeraltı boks maçlarını izliyor, kumar parası kazanıyor ya da yıldızları takip ediyorsunuz. Haberleri duyduktan sonra mutlu oldular mı?"

I Heard That I Am Poor (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin