Tekrar denemek ister misin?
El feneri yerdeki otların üzerine düştü ve uzaklara ulaşan bir ışık huzmesi yaydı. Etraf gece vakti dağların pusuyla dolmuştu. Yu Nian, Xie You'nun vücudundaki serinliği ve göğsündeki kendi kalbinin hızlı iniş çıkışlarını hissedebiliyordu. Elini kaldırdı ve Xie You'nun ceketini sıkıca kavradı. O anda, kalbinde havada asılı duran kaya nihayet düştü.
Geldi.
Yu Nian duygularını nasıl tarif edeceğini bilemiyordu. Deprem sırasında sakin kalabildiğini ve etrafı dikkatle gözlemleyebildiğini bile fark etti. Ama şimdi Xie You'ya yaslandığında gözleri dolmuş ve ağlamak istemişti.
Yu Nian'ın hafifçe titrediğini hisseden Xie You onu sıkıca tuttu ve dikkatle sordu, "Nian Nian, yaralandın mı?"
Yu Nian ağzının kenarlarını kaldırdı ve hızla cevap verdi, "İyiyim, yaralanmadım. Belki de şanslıydım. O sırada dağdan birçok kaya düştü ama hiçbiri bana isabet etmedi. Önümdeki su havuzuna düştüler ve üzerime biraz su sıçradı ama çoktan kurudu."
Yu Nian hafifçe konuştu ama Xie You onun karşı karşıya kaldığı tehlikeyi tahmin edebiliyordu. Kollarını Yu Nian'a doladı ve alçak sesle, "Korkuyor musun?" diye sordu.
"Evet, korkuyorum. Çok korkuyorum," dedi Yu Nian kısa bir duraksamadan sonra dürüstçe. "Hâlâ yapmam gereken pek çok şey, ulaşmam gereken pek çok hedef var. Ölmekten korkuyorum, burada ölmekten korkuyorum." O anda sadece o ve Yan Shu vardı. İçlerinden birinin sakin kalması ve panik yapmaması gerekiyordu. Ama şimdi Xie You'yu görünce, parmak uçlarının titremesini durduramadığını fark etti.
Bunu duyan Yu Nian içgüdüsel olarak Xie You'nun göğsüne yaslandı ve "Burası hâlâ soğuk. Hava kararır kararmaz sıcaklık düşüyor. Ateş söndükten sonra hava gerçekten çok soğuk."
Yu Nian'ın sözlerini duyan Xie You kollarını bıraktı ve takım elbisesinin ceketini çıkararak Yu Nian'ın etrafına sıkıca sardı.
O anda Xie You bir şey fark etti. Hareketleri aniden durakladı ve sonra hızla elini bıraktı, yerinde durdu, biraz kaybolmuş hissediyordu.
Yu Nian'ın kalbinde süregelen tüm korku kayboldu. Bunu eğlenceli buldu ve eğilerek el fenerini alıp elinde tuttu.
Diğer tarafta Yan Shu çoktan uyanmıştı. Yu Nian gülümsedi ve "Yan Amca, kurtarma ekibi burada. Yakında yukarı çıkabileceğiz."
Konuşmasını bitiremeden birkaç ışık huzmesi yaklaştı ve uzaktan Qu Xiaoran'ın sinirli ve öfkeli küfürleri geldi, "Lanet olsun, Xie Xiaoyou, kendini öldürtmeye mi çalışıyorsun? Yol daha tam olarak açılmamışken sen buraya atlıyorsun. Ya yol yarı yolda çökerse? Ya kayıp düşersen? Yu Nian için endişelendiğini biliyorum ama pervasızca hareket edemezsin!"
Xie You başını eğdi ve Yu Nian'a bakarak alçak sesle açıkladı, "Ben yapmadım. Yürürken dikkatliydim; pervasızca hareket etmedim."
Kalın bir kamuflaj ceketi giyen Qu Xiaoran yakınlarda durdu ve ışığın altında Yu Nian'ı dikkatle inceledi. Yu Nian'ın Xie You'nun ceketine sarılmış olduğunu, sapasağlam ayakta durduğunu ve yaralı gibi görünmediğini görünce rahat bir nefes aldı. "Şanslısın, şanslısın, şanslısın, iyisin!"
Söylemek istediklerinin yarısını geri çekti -eğer sana gerçekten bir şey olsaydı, Xie You muhtemelen hüngür hüngür ağlardı!
Yu Nian gülümsedi ve ona teşekkür etti, "Teşekkür ederim."
Qu Xiaoran elini kayıtsızca salladı, "Neden teşekkür etmen gerekiyor? Sadece yanındaki kişiye teşekkür et. Ben sadece takip ettim. Bilmiyorsun, başının dertte olduğunu duyar duymaz Xie Xiaoyou patlamanın eşiğine geldi. Panik içinde her şeyi arkasına atarak oraya koştu, sanki sana bir şey olsa bu dağı yerle bir edecekti!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...