Aynı sahne
Yu Nian erteleyen biri değildi. Albüm prodüksiyonunun tamamlanmasından ve henüz gelmemiş olan tanıtım döneminden yararlandı. Rahat bir programla, özel bir müze hazırlamaya odaklanmaya başladı. Xie You ona yardımcı olmak, tavsiyelerde bulunmak ve ilgili konuları ele almak üzere bir ekip bile kurdu.
Xie You, Yu Nian'a müze için bir düzineden fazla mimari tasarım sundu ve yer kesinleştikten sonra belirli değişiklikler yapmayı planlayarak iki seçeneği tartışıp seçtiler.
Bu arada Yu Nian ve ekibi müze için Ning Şehrindeki çeşitli yerleri araştırdı. Saha incelemeleri sırasında yoldan geçenler ve hayranları tarafından birkaç kez görüldüler. Haberin sızmasının ardından #YuNianAraziSatınAlıyor# hashtag'i bir gün boyunca trend oldu. Meng Yuan mutlulukla aradı ve Yu Nian'ın tanıtım boşluğu sırasında trend topic'lere girebileceğini ve önemli miktarda tanıtım masrafından tasarruf edebileceğini belirtti.
Beklendiği gibi, özel müze için başvuru süreci ilgili departmanlardan alınan hızlı onaylarla sorunsuz bir şekilde ilerledi. Müze için nihai yer Qingchi Yolu üzerinde belirlendi ve Yu Nian şahsen arsaya bakmaya gitti.
Fener Festivali sırasında Ning Şehri'nde birkaç gün yağmur yağdı ve sonunda güneş açtı. Siyah bir Maybach sığ su birikintilerinin ve nemli yaprakların arasından geçerek açık bir alanda yavaşça durdu.
İkisi de arabadan inmedi. Arabanın camından Yu Nian büyümüş boş araziye baktı ve gülümseyerek Xie You'ya döndü, "Burası yaklaşık on bin metrekare. Eskiden küçük bir özel bahçenin bulunduğu yerdi. Büyükbabam, kendisi çocukken bahçede hala kayalıklar, koridorlar ve bir lotus göleti olduğunu söyledi. Terk edilmiş ve yavaş yavaş şimdiki harap haline dönüşmüş.
Atalarımızın evine yakın, sadece iki sokak ötede. Ayrıca özel restorana da yakın. Shen Amca, müze inşa edilirse oradaki işlerin daha da artabileceğini söyledi!"
Yu Nian'ın gözlerindeki ışıltıdan etkilenen Xie You uzandı ve onun narin ensesini hafifçe çimdikledi, sesi derin ve nazikti, "Mimari tasarımı tamamladın mı?"
"Evet, bu konuda tasarımcıyla aynı fikirdeydim. İkimiz de Jiangnan bahçelerinin zarif zarafetini benimsemek istedik. Çamurlu göleti temizlemeyi, su kenarına taşımayı ve ana binayı inşa etmeyi planlıyorum. Göletin güneyine, suya yansıyan 'uzak dağ manzarasını' tasvir eden bir duvar dikeceğiz. Çok güzel olacak."
Müzenin tasarımı konusu açılır açılmaz Yu Nian daha konuşkan hale geldi ve konuşurken eliyle işaret etti: "Evde çok fazla koleksiyonumuz var ve onları henüz düzenleyemedim. Sergi salonlarının düzeni zaman içinde dikkatlice değerlendirilebilir. Ningcheng Müzesi Müdürü Gan Zhou bana yardımcı olmaları için iki danışman göndereceğini söyledi, bu yüzden endişelenmiyorum."
Sözlerine devam ederken durakladı ve başını çevirerek hâlâ dokunulmamış olan boş müze alanına baktı, birkaç nefes aldıktan sonra ciddiyetle "Müzenin adı için 'Qingshan' (Yeşil Dağ) demek istiyorum. Girişine de üzerinde 'Bin yıl geri gelmeyecek, sadece Qingshan kalacak' yazılı bir taş yerleştirmek istiyorum. Bin yıllık zaman geri gelmeyecek, ama yeşil dağ yıldızlar ve güneş gibi çağlar boyunca ebedidir."
Farkında olmadan Xie You'nun parmaklarıyla oynayan Yu Nian, utangaç bir tavırla devam etti: "Bu cümlenin arkasında kişisel bir nedenim de var. Bu cümleye 'Qingshan Yu Klanı'nı da dahil etmek istiyorum. Burası yakında ailemizin birkaç neslinin koleksiyonlarına ev sahipliği yapacak ve onların unutulmasını istemiyorum."
"Hem isim hem de ifade harika. Nian Nian, ne yapmak istersen yap, seni destekliyorum." Xie You, Yu Nian'ın dudaklarının köşesini öptü ve "Birkaç gün önce eski kitap ve el yazmaları sergi salonu için bir isim düşündüğünden bahsetmiştin-" diye hatırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Heard That I Am Poor (BL) Novel
RomansaTAMAMLANDI ✓ Soğuk tiran Başkan Xie You'nun tek amacı Weibo'da yeni gelen Yu Nian ile ısrarla alay etmekti. Bu isme layık bir numaralı anti-fan olarak adlandırılabilir. Yu Nian bir şarkı programına katıldı ve bir gecede popüler oldu ve şarkı söyleye...