Doğum günün kutlu olsun balımmm💖 Bölüm senin😽 anemonflow
12:53
Rüzgar ayakkabılarını giydikten sonra yere oturup Ekin'e seslendi.
"Ekin, gel aşkım yanıma."
Sessizce gelmesini beklerken birkaç saniye sonra pıtı pıtı bir koşma sesi duyduğunda gülümsedi Rüzgar. Çıplak ayaklarını parkeye vura vura koştuğu için sesi bütün evde yankılanıyordu. Neyse ki alt komşuları çok iyi insanlardı da bir kez bile uyarmaya gelmemişlerdi.
"Pasta pasta pasta." diye diye yanına ulaştığında Rüzgar üstüne atladığı için hafif bir denge sorunuyla beraber sıkıca tuttu oğlunu. O kadar heyecanlıydı ki sabahtan beri yerinde duramıyordu. Boynuna bir öpücük kondurduktan sonra onu önüne oturtup ayakkabılarını giydirmeye başladı.
"Kim doğmuş bugün?"
"Ekin doğmuş."
Rüzgar sağ ayağının bağcıklarını bağladıktan sonra yanağından sıkıca öpüp sol tarafa geçti. Ekin de o sırada bağcığı tekrar çözmeye başladı. Konu Rüzgar'ı uğraştırmak olduğunda asla sınır tanımıyordu.
"Kaç yaşında Ekin?"
Ekin minik parmaklarıyla göstererek, "İki." dediğinde Rüzgar ağzını yüzünü her yerini ısırarak sevdi oğlunu. Kendi ayaklarını da öne doğru uzatıp oğluyla giydiği çift ayakkabılarının güzelliği karşısında bir iç çekti.
Ekin daha doğmadan önce bile onunla aynı kombinleri yapmak Rüzgar'ın en büyük hayallerinden biriydi. Hatta ilk doğduğunda beraber ayıcıklı pijama kombini yapmışlardı. Şimdiyse Ekin'in doğum gününe özel Barış ikisine de aynı ayakkabıdan almış, Rüzgar da mutluluktan çıldırarak kocasının kucağına atlamıştı.
"Çok güzel olduk değil mi fasulyem?"
Ekin aynı babası gibi ayaklarını sağa sola sallarken, "Çok güzel appıgalarımız." dedi. Ayakkabı demeyi bilmesine rağmen inatla böyle söylemeye devam ediyordu. Bazı şeylere karşı kendine özel kelimeleri vardı.
"Babaya da gösterelim mi?"
Ekin heyecanla ayaklandı. Yatak odasına doğru koşturmaya başladığında Rüzgar daha az önce bağladığı bağcığının açık olduğunu fark edince, "Koşma bebeğim, düşersin." dedi ama çok geçti. Çoktan tavşan gibi zıplamaya başlamıştı. Rüzgar düşmesin diye peşinden koşarken Ekin kapıyı hızlı bir şekilde ittirerek yatak odasına girdi.
"Baba."
Aynanın önünde gömleğinin düğmelerini ilikleyen Barış, odaya giren küçük canavarın sesini duyunca bakışlarını ona çevirdi. Çevirir çevirmez yüz üstü yere yapışmak üzere olduğunu görünce hayatının en hızlı hamlesini yaparak onu zıbınının arkasından yakaladı. Ekin halıyla bakışırken Barış onu sakince yere bıraktı. İki saniye sonra Ekin hiçbir şey olmamış gibi hızlıca ayağa kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒂𝒃𝒚'𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚 ٭bxb٭
Teen Fiction[TAMAMLANDI] -MPREG- Rüzgar kendi bebekti, bir bebeğe nasıl bakabilirdi? Eşcinsel evliliklerin yasal olduğu ve erkeklerin doğum yapabildiği bir evrende geçmektedir💞 25.11.2023 26.08.2024