Yorum atmadığınızda bütün gün bu civciv gibi geziyorum etrafta nolur üzmeyin beni🥹🥹
17:25
Rüzgar etrafı meraklı gözlerle incelerken Barış'ı dürtükleyip, "Aşkım bak." diye neşeyle cıvıldadı. Barış yavaş yavaş sürdüğü bebek arabasını durdurup Rüzgar'ın gösterdiği yere baktı.
"Girişte bahsedilen mi bu?"
"Hıhım, buradaki en büyük köpek balığı."
Barış tepelerinden süzüle süzüle geçen köpek balığını gözleriyle takip ederken, "Portakal mıydı cinsi?" dediğinde Rüzgar kıkır kıkır güldü.
"Hayır, limon."
Barış güzel bebeğinin gülüşüyle neşelenirken sırıtarak yanağından bir makas aldı. Rüzgar'ın ise tek derdi balıklardı. Bal gözleriyle akvaryumdaki her balığı teker teker incelemeye çalışıyordu.
"Bebeğim, biz buraya çocuğumuz eğlensin diye gelmiştik ama sen daha çok eğleniyorsun sanki."
Rüzgar bakışlarını balıklardan ayırmadan, "Bebeğimiz minik olduğu için uyumayı tercih etti. Ben de onun yerine bütün balıkları öğreniyorum ki sonradan ona anlatabileyim." dediğinde Barış hayatında duyduğu en güzel bahane yüzünden başını ağır ağır salladı.
"Haklısın güzelim, o zaman sen balıkları incelemeye devam et."
Rüzgar kendi etrafında dönüp rengarenk balıkları izlerken hayatında ilk defa geldiği bu yerin güzelliği yüzünden büyülendiğini hissetti.
Ekin bir aylık olduğunda kutlamak için hayvanat bahçesine gitmişlerdi. Ekin tabi ki hiçbir şey anlamamıştı ama Rüzgar çok eğlenmişti. Bugün de iki aylık olmuştu. Bu yüzden akvaryuma gelmişlerdi. Rüzgar'ın söylediğine göre buraya gelmelerindeki asıl neden Ekin'i eğlendirmekti ama geçen sefer olduğu gibi yine kendisi eğleniyordu. Barış içinse nerede olduklarının hiçbir önemi yoktu. Minik bebeği ve ondan daha minik olan büyük bebeği yanında olduğu sürece Barış için her yer birbirinin aynısıydı.
"Bak aşkım, mor vatoz. Bu balığın nesli tehlike altındaymış."
Girişte edindikleri bilgilerin hepsini aklında tutup bir de ona zevkle anlatıyor oluşu Barış'a çok etkileyici geldiği için Rüzgar'ın anlattıklarını büyük bir merakla dinlemeye devam etti. Onun bu yönünü ilk kez keşfetmiyordu ama şu an nedense ilgisini çekmişti.
"Rüzgar."
"Hm?"
"Hiç öğretmen olmayı düşündün mü?"
Rüzgar beklemediği sorusuyla bakışlarını Barış'a çevirdi. Öylesine omuz silkip tebessüm etti.
"Bilmem ki, düşündüysem de unutmuşumdur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒂𝒃𝒚'𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚 ٭bxb٭
Teen Fiction[TAMAMLANDI] -MPREG- Rüzgar kendi bebekti, bir bebeğe nasıl bakabilirdi? Eşcinsel evliliklerin yasal olduğu ve erkeklerin doğum yapabildiği bir evrende geçmektedir💞 25.11.2023 26.08.2024