٭58٭

3.1K 342 240
                                    

Bölüm tam 3510 kelime..
Yorumlarınızı bekliyorum efendim🫠 (Atmayanlar Rüzgarların alt komşusuymuş diye duydum🙂)

İyi Okumalar😻💖

20:12

Rüzgar test kitaplarının arasında neredeyse boğulacak hâle gelirken yapamadığı soruyu daire içine aldı. Daha sonra Barış'a çözdürebilirdi. Gözlerini ovuşturup bir alttaki soruya geçtiği sırada kapı tıklatılınca, "Gel aşkım." diyerek içeri çağırdı Barış'ı.

"Bebeğim, ne yapıyorsun?"

Rüzgar dudağını büzüp, "Sorularla boğuşuyorum." dedi. Mezun olduğu hâlde yakasını derslerden bir türlü kurtaramamıştı çünkü iki senelik bir bölümü bitirmiş olmak hayalindeki mesleğe ulaşması için yetersizdi. Rüzgar da gerçek bir öğretmen olabilmek için formasyon sınavlarına çalışıyordu.

"Biraz ara ver istersen."

Rüzgar kafasını sallayıp, "Çok iyi olur." dediğinde Barış saçlarına bir öpücük kondurup yanındaki sandalyeye oturdu.

"Kahve yapayım mı sana?"

"Sağol aşkım, uyuyamıyorum sonra."

Barış başka bir şey demeden masanın üstünde duran kitapları kapatıp kenara kaldırdı. Rüzgar'ın oynayıp durduğu kalemi de elinden kapıp kapağını kapattığında sevgilisinden yorgun bir gülümseme kazandı.

"Rüzgar, bir şey diyeceğim aşkım."

Aniden ciddileştiği için Rüzgar da olduğu yerde gerildi. Elini tutup, "Kötü bir şey mi oldu?" dediğinde Barış kafasını iki yana salladı.

"Hayır sevgilim, neden panik oluyorsun hemen?"

Rüzgar derin bir nefes verip Barış'ın koluna bir tane geçirdi.

"Rüzgar dedin çünkü Barış. Ciddi bir şey olmadığı sürece böyle seslenmezsin sen bana."

Barış hemen savunmaya geçip, "Aşkım da dedim." dediğinde kavgalarının saçmalığı yüzünden pufladı Rüzgar. Kendisine masum masum bakan kocasına, "Ne diyecektin?" dediğinde Barış sabahtan beri söylemek için kıpır kıpır olduğu şeyi hızlıca anlatmaya başladı.

"Çocuk Gelişimi Polikliniği'ne birini arıyorlar. Sınav dönemi olmadığı için kadrolu alım yapamıyorlarmış. Bu yüzden sözleşmeli personel alacaklar. Başvurmak ister misin sevgilim?"

Rüzgar duyduğu şeyi idrak edebilmek için bal gözlerini kırpıştırdı.

"Anlamadım, beni neden alsınlar ki?"

Barış gülerek, "Bebeğim sen çocuk gelişimi bitirdin, seni almasınlar da kimi alsınlar?" dediğinde Rüzgar elini ağzına kapatıp, "Doğru." dedi. Barış tatlılığı yüzünden gülmeye devam ederken Rüzgar endişeyle baktı ona.

"Ama benim deneyimim yok ki Barış. Hastanede çalışabilir miyim?"

"Güzelim zaten deneyimli birini aramıyorlar. Üç tane Çocuk Gelişim Uzmanı var hastanede. Kendini geliştirmek isteyen, gerektiğinde hastalarla ilgilenebilecek, dosya işlerine bakacak birini arıyorlar işte. Hem çocuklarla içli dışlı olacaksın hem de mesleği öğreneceksin."

Rüzgar Barış'ı dikkatli bir şekilde dinlerken aniden yanağından makas almasıyla olduğu yerde sıçradı. Deli bir kocası vardı.

"Tabi bir de benim yanımda olacaksın. Eğer yatan hastalarla ilgilenirsen beni sık sık görebilirsin. Öğle aralarında da beraber yemek yiyebiliriz."

𝑩𝒂𝒃𝒚'𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚 ٭bxb٭Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin