-Kurwa. Ktoś cię wrabia.- chłopak przeczesał ręką włosy.-ona zginęła przez dwa ciosy w brzuch.-
-Co?! To... Jak do cholery?! To nie możliwe! Ja jej nic takiego nie zrobiłam!-
-Grace! Uspokój się! Nic na rozprawie nie było? Kompletnie? Nie wspomnieli może o tym, że to przez śmiertelny cios w brzuch?-
-Nie, ja, jeju ja już nic nie wiem. Minutę temu byłabym pewna, że mówili, że się wykrwawiła na smierć, ale teraz tak sobie myśle...- przerwałam. Musiałam poskładać myśli w całość.
-Co?! Grace! To mega ważne! Gadaj!-
-Nie wiem Finn! Byłam w szoku! Nie wierzyłam w to! Nic do mnie nie docierało! Cholera jasna! To na pewno nie ja ją zabiłam. Szzzz kurwa.-
-Wiem. To ten chuj od kartek. Na pewno. On wszystko tylko mi niszczy w życiu, z resztą wszystkim moim przyjaciołom. Grace... co my teraz możemy do cholery zrobić? Jak udowodnimy, że to nie ty? Przecież siedzisz tu na darmo. Ten ktoś musi nas cholernie nienawidzić. Ja pier...- podszedł do nas strażnik, dlatego też Finn nie dokończył zdania.
-Koniec.-
-Nie, proszę. Jeszcze pięć minut. Błagam.- błagał mendę Finn.
-Dwie i koniec.-
-Dziękuje.- wow. Udało mu się. Jeszcze nikt nie przekupił mendy. -Co robimy? Trzeba działać. Nie możesz tu siedzieć za nic. Z tymi...- spojrzał krzywo na stolik gdzie siedziały największe postrachy tego ośrodka. -Tymi... Tymi... No dziewczynami. Nie będę się źle wyrażał. Jak powiemy strażnikom, że to nie ty i chcemy prawnika, to nas wyśmieją. Kuźwa. Dobra moi rodzice na pewno kogoś znają. Za tydzień przyjdę tu z prawnikiem. Tak, tak, koniec. Zbieram się w takim razie. -powiedział na widok strażnika.- No to do soboty, Grace. Będę tęsknił.- zaśmiał się. Wiem, jednak że sprawia mu to ból. Kochał Chanel. Bardzo. Chowa się pod maską śmieszka, żeby zapomnieć o jej śmierci. Boje się jednak z nim o tym porozmawiać. Boje się, że źle na to zareaguje i będzie jeszcze gorzej niż jest. Mam nadzieje, że z czasem się otworzy. Zamurowało mnie. To kogo zobaczyłam, nie ja, ja mam zwidy. To nie możliwe.
//////////////////////////////
350 słów
UWAGA WAŻNE!!!
WRESZCIE WYSZŁA
„KOPCIUSZEK || F.W"Polecacie może jakieś filmy? Seriale? Cokolwiek. Bo uwielbiam ogladac, a nie chce mi się szukać. I proszę nie horrory, bo nie mam jakoś na nie ochoty ;)
CZYTASZ
List || F.W [Ukończone]✅
FanfictionChanel ma życie niemalże jak z bajki. Na wyjeździe służbowym matki poznaje swojego idola- samego Finna Wolfharda. Odrazu między nimi iskrzy. Czują niespotykaną więź. Jednak w pewnym momencie wszystko zaczyna się sypać. Chanel dostaje tajemniczy list...