|71|

800 55 29
                                    

Odrazu po zamknięciu drzwi usłyszałam pukanie, myślałam, że to znowu lekarz, ale to był dawca.-Ty?- oniemiałam.

-Oh... Ale miłe powitanie! Musiałam cie jakoś przeprosić. Byłam suką. Wybacz.- opuściła głowę brunetka.

-Nie no jasne. Zacznijmy po prostu od nowa, ok?

-Spoko.

-No to nie stój tak w progu, wejdź.- usiadłyśmy na łóżku.- Dziękuje. To na prawdę miłe z twojej strony.- na polikach Ellie zagościły rumieńce.

-Przestań każdy by tak zrobił na moim miejscu.

-No nie każdy tez mógł, żeby zostać dawcą trzeba spełniać jakieś tam kryteria.

-Co?! Nie! Oszalałaś? Nie jestem twoim dawcą! Aż tak się nie poświęcę kochana.- krzyknęła.

-Serio?! To co ty tu robisz?

-yyyy, było mi głupio, teraz wiem, że te kartki to nie ty No i przyszłam przeprosić.

-Aaa... Okej. Wiesz w takim razie nie chce cię wyganiać, ale zaraz mam z nim spotkanie i wolałabym być sama.

-Dobra, dobra. Masz tu jakieś czekoladki na osłodę.

-Ellie, ja mam cukrzyce.

-No to nie wiem, daj dawcy czy coś.- wcisnęła mi czekoladki w ręce i wyszła trzaskając drzwiami. Czekałam 5 minut, 10. Bałam się, że nie przyjdzie, a na prawdę chciałam. Jak zwykle nerwowo chodziłam po pokoju, myśląc. Kolejne minuty mijały, a ja coraz bardziej wątpiłam w wizytę gościa. Od szesnastej minęło już 48 minut. Stwierdziłam, że w takim razie może trochę tutaj posprzątam, żeby nie było wiochy. Zdążyłam pościelić łóżko, pozbierać nie potrzebne rzeczy i w sumie tyle. Więcej nie było tu nic do sprzątania. Byłam tak zdesperowana, że poprawiłam każdy różek kołdry, perfekcyjnie ułożyłam poduszki i przez 10 minut poprawiałam banany, żeby leżały idealnie. W końcu usiadłam wyprostowana na łóżku i czekałam. Patrzyłam jak wskazówki od zegara tykają jedna po drugiej. Nic. Nie przyjdzie. Położyłam się na idealnie wyscielonym posłaniu i czekałam. 17:28. Już po ptakach. Rozglądałam się bezsensownie po pokoju aż w końcu zasnęłam.

//////////////////////////////////
310 słów

Przepraszam, ze krótkie ale o tym kompletnie zapomniałam i musiałam wymyślić coś na szybko.

List || F.W [Ukończone]✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz